Minä yritän kasvattaa tuosta omasta junnustani Valtteri Storbackasta tuolle sinun omallesi kelvollista pakkiparia kisoihin;)
AI 65
94/76 (vähän harmittaa tuo potentiaali, mutta kyllähän tuosta kisoihin saa kasvatettua kunnon pelurin).
Valtsukin treenaa 1. parissa ykkösylivoimaa ja alivoimaa.
E: Miksei muuten noissa MM-kisavaaleissa ole mitään suodatinta kuka voi päästä koutsiksi? Todella usein ehdolla on valmentajia, jotka ovat vasta aloittaneet pelin ja eivät tämän johdosta tiedä lähellekään kaikkea tarvittavaa kisoihin mentäessä. Petelle lähti omakin ääni, kun äijä on häärännyt pelin ääressä useamman vuoden ja kauden sekä hänellä on juuri ollut nuorennusleikkaus menossa omassa joukkueessaan, joten tietopohja nuorten maajoukkueen kasaamiseen ja koutsaamiseen on hallussa. Ainoa toinen varteen otettava ehdokas on FF-knight, mutta hänkin tulee vastaa kaukaa takaa, kun hän ei oman joukkueensa pohjalta tietäisi tarpeeksi nuorten pelaajien kehittämisestä ja sellaisten pelaajien pohjalta joukkueen rakentamisesta(voin olla väärässä, mutta silti Petellä on tuoreessa muistissa nuorten koutsaaminen, joten ääneni menisi joka tapauksessa hänelle).
Kiitos luottamuksesta. Tossa oon samoilla linjoilla että on aika päätöntä että jokainen pystyy laittamaan itsensä ehdolle. Tosin mun tietääkseni missään maassa ei ole koskaan käyny "vahinkoo" että sinne joku uus manageri olis "joutunu" penkin taakse. Ja uskallan vahvasti väittää että nyt kun Storbacka löysi tiensä hallille ekalla viikolla ja jos saa peliaikaa lupaamallasi tavalla niin viimeistään kahden kauden päästä tulee puhelu U20-joukkueesta ja tervetulokomitea toivottaa kaverin tervetulleeksi.