Ensimmäinen kauteni seiskassa ylitti juuri puolivälin runkosarjan osalta. Todella hyvin on mennyt, sillä tällä hetkellä ollaan sarjassa kolmantena. 15 ottelua, 11 suoraa voittoa, 3 tappiota ja yksi ja-voitto. Silmiinpistävää on ollut, että olen varsin kokemattomasta joukkueestani huolimatta pystynyt kääntämään tiukkoja otteluita voitokseni. Tästä kertoo esimerkiksi joukkueeni laukaustilastot. Joukkueellani on laukaksia 436 ja vastaan niitä on tullut 432 kappaletta eli lähes saman verran. Silti maaleja olen tehnyt 46kpl, mutta päästänyt vain 21kpl. Veskarillani onkin tällä hetkellä liigan parhaat tilastot (n. 95,6%). Hyviä pelejä saattaa selittää myös se että runkosarjan alusta asti on joukkueellani ollut varsin korkeat ketjukemiat. En siis ole joutunut rakentamaan ketjuja uudestaan viime kaudesta, mutta ensi kaudella joudun niin tekemään ihan tämänkin kauden puolesta, sillä potentiaalit alkaa kärkiäijiltä painua uhkaavasti pakkaselle. Pakko vielä koputtaa puuta, koska olen välttänyt loukkaantumiset viime aikoina lähes kokonaan. Viimeisimmän loukkantumisen ja sitä edeltäneen loukkaantumisen välillä ehti vierähtää kuukauden päivät ja se on paljon, varsinkin kun aikaisemmin jengiä kaatui sairastuvalle turhankin usein.
Olen tällä hetkellä erityisen tyytyväinen liigasijoitukseni lisäksi siitä että hallini laajennus valmistui viimein. Uutukainen, 8500 paikkainen Hartwall Arena, tuskin täyttyy edes parin seuraavan kauden aikana, mutta eipähän ainakaan vähään aikaan tarvitse hallia laajentaa.
Myös se lämmittää mieltä, että minulla saattaa hyvinkin olla harjoitus ja lepotilat 100% jouluun mennessä tai jopa aikaisemmin. Sen verran tiuhaan olen noita kehitellyt että sitten kun se markka taittuu, niin kippistän ihan vain sen kunniaksi. Ehkä sitten voisi jotain nuorukaisiakin ottaa kehitettäväksi. :)