Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 423 598
  • 4 678

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Hoitelen aputaitoja kuosiin omakohtaisilla harjoitteilla mikäli taito on lähellä seuraavaa tasoa, mutta mitä kehittyneempi pelimies, sitä yksinkertaisempi ohjelma, 100 hyökkäys jne.

Mitens ostatteko paljon "punaisia" pelaajia? Itse en tee tarjousta jos manageri on aktiivinen, se on minusta hieman keljua. Epäaktiivisilta toki olen "vienyt" pelaajia.

Täysin samaa mieltä. Ei muutakun junnuostoksille vaan mut älä osta sit samoja kun mä ;) Tän kuluvan kauden "tuhlaan" siihen että haen junnuja kellä on lahjakkuus vähintään 85 ja ens kauteen mennessä pitää kokoonpano olla kasassa ja sit lähetään nouseen.

Noin se toimi mulla, toki pitää olla kärsivällinen jotta pelaajat kehittyvät. Nuoret ovat mulla nyt ihan jees mallilla, mutta vanhempaa päätä piti just äsken hieman tilkitä kokeneella 200+ tii jyrällä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitens ostatteko paljon "punaisia" pelaajia? Itse en tee tarjousta jos manageri on aktiivinen, se on minusta hieman keljua. Epäaktiivisilta toki olen "vienyt" pelaajia.

Mistäs sen tietää kuka on aktiivinen ja kuka passiivinen? Kovasti kiinnostais tietää.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Klikkaa joukkuetta, sitten manageria niin näkee viimeisimmät kirjautumiset. Jos edellisestä vierailusta on useita päiviä ja omistaja käy muutenkin harvakseltaan niin silloin saatan tehdä tarjouksen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Klikkaa joukkuetta, sitten manageria niin näkee viimeisimmät kirjautumiset. Jos edellisestä vierailusta on useita päiviä ja omistaja käy muutenkin harvakseltaan niin silloin saatan tehdä tarjouksen.

Hehee. Oonhan minä tosiaan noin tehnyt monestikin. Liekö keuhkokuume vieny muistinkin? Mutta kiitos kumminkin vastauksesta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mikäs Jj sun joukkuees nimi on? Vois pelailla harkkamatseja välillä vastakkain. Mulla on HC Jykke, saa muutkin haastaa, kaikki haasteet otetaan vastaan.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Mua voi kanssa haastella. Joukkueen nimi on Team Fujitsu Siemens ja jos mua vastaan pelaa saa helpon voiton, koska olen nuorentanut joukkueen kokonaan ja kaikki pelaajat ovat uusia ja taidot ei ole mitään kovin häävejä.

Eikös pelaajat saa kuitenkin noista ystävyysotteluista kokemusta. Ilmeisseti ei kovin paljoa, mutta kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla on HC Jykke, saa muutkin haastaa, kaikki haasteet otetaan vastaan.

Mua voi kanssa haastella. Joukkueen nimi on Team Fujitsu Siemens

Helpottaisi kovasti haastamista, jos laittaisitte liigan nimen myös näkyviin. Ja myös minua saa haastaa joukkueen nimi löytyy tuosta suosikkijoukkueista ja liiga on VII.1.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Helpottaisi kovasti haastamista, jos laittaisitte liigan nimen myös näkyviin. Ja myös minua saa haastaa joukkueen nimi löytyy tuosta suosikkijoukkueista ja liiga on VII.1.

En tiedä miten toi liigan nimi helpottaa haastamista, itse ainakin etsin haluamani joukkueet nimen perusteella, mutta oma sarjani on V.13 ja joukkue siis HC Jykke.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En tiedä miten toi liigan nimi helpottaa haastamista, itse ainakin etsin haluamani joukkueet nimen perusteella, mutta oma sarjani on V.13 ja joukkue siis HC Jykke.

Katopas vaan. Aina oppii uutta. En ollut tiennytkään mistään hakulaitteesta siellä. Nyt löyty kun kävin etsimässä. Hyvin harvoin tulee tuolla keskustelupalstalla vierailtua.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Haasteita laitettu itämään. Olipa matsi cupissa. 7-7 tasoitus ajassa 59.59. mutta 8-7 JA tappio, kaveri teki vaatimattomat 5 YV-maalia.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mua voi kanssa haastella. Joukkueen nimi on Team Fujitsu Siemens ja jos mua vastaan pelaa saa helpon voiton, koska olen nuorentanut joukkueen kokonaan ja kaikki pelaajat ovat uusia ja taidot ei ole mitään kovin häävejä.

Ollaan sitten sun kanssa aika samalla viivalla. Sunnuntaisin mulla on junnuturnauksen pelit mutta otetaan joku keskiviikko tai lauantai peliä, Hämeenpuisto Hurricanes on porukka jos haastat. Mä voin haastaa tänään kans kun meen kotiin. Mulla on harjotuspelien lipputulot nyt pyöriny 2,3 miljoonassa, jos sulla on parempi niin pelataan sun "luolassa".


Ja noihin "punasiin" niin kyllä, mä en sääliä tunne ;) Eikö se ole sairaus? Ja teen vieläpä niinkin että kun on pelaajan uskollisuus -3 niin laitan sen seurantaan ja rankasen kyllä jos on mahdollisuus sillon kun kyseinen pelaaja tulee "punaiseksi". Siis omat junnut jotka oon myyny ja tiedän uskollisuuden olevan -3.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Ollaan sitten sun kanssa aika samalla viivalla. Sunnuntaisin mulla on junnuturnauksen pelit mutta otetaan joku keskiviikko tai lauantai peliä, Hämeenpuisto Hurricanes on porukka jos haastat. Mä voin haastaa tänään kans kun meen kotiin. Mulla on harjotuspelien lipputulot nyt pyöriny 2,3 miljoonassa, jos sulla on parempi niin pelataan sun "luolassa

Voin käydä haastamassa kanssa, ellet ole jo kerennyt. Omaan halliin menee 6000 ihmistä, mutta ei siellä hirvittävästi ystävyyspeleissä ole. Voi olla, että tuon saman 2,3 miljoonan ympärillä pyörii katsojaluvut.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Voin käydä haastamassa kanssa, ellet ole jo kerennyt. Omaan halliin menee 6000 ihmistä, mutta ei siellä hirvittävästi ystävyyspeleissä ole. Voi olla, että tuon saman 2,3 miljoonan ympärillä pyörii katsojaluvut.


Käy vaan, mä kun en töistä sinne kirjaudu enää. Yhdet sakot oon saanu siitä että mun tietämättäni täällä pelaa samaa peliä joku muukin ja olin siltä ostanu pelaajan hintaan 30 000 ja sain siitä sitten 3 miljoonan sakot.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Käy vaan, mä kun en töistä sinne kirjaudu enää. Yhdet sakot oon saanu siitä että mun tietämättäni täällä pelaa samaa peliä joku muukin ja olin siltä ostanu pelaajan hintaan 30 000 ja sain siitä sitten 3 miljoonan sakot.

Laitoin haasteen, hyväksy kun kerkeet. Mullakin tili on jäädytetty kerran kun kaverin kanssa rekisteröidyttiin samalta koneelta, mutta selitettiin asia ja saatin tilit takasin.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Katopas vaan. Aina oppii uutta. En ollut tiennytkään mistään hakulaitteesta siellä. Nyt löyty kun kävin etsimässä. Hyvin harvoin tulee tuolla keskustelupalstalla vierailtua.

Itsekkin löysin sen joskus sattumalta, kun tutkin mitä mistäkin kohdasta löytyy, keskusteluissa en ole tainnut koskaan siellä käydä. Toi haku on ihan mukava kyllä ja sillä löytää mukavasti joukkueita haastettavaksi.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mites, onko muita mukana junnuturnauksessa vai edustanko yksin Jatkoaikaa siellä? Viime yönähän turnaus starttas ja 2-2 tasurilla lähti mulla käyntiin Mad Devils:ä vastaan...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mites, onko muita mukana junnuturnauksessa vai edustanko yksin Jatkoaikaa siellä? Viime yönähän turnaus starttas ja 2-2 tasurilla lähti mulla käyntiin Mad Devils:ä vastaan...

Mikäs junnuturnaus? En tollaisesta ole tietoinenkaan, tollaiseen olisi ollut mukava osallistua.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mikäs junnuturnaus? En tollaisesta ole tietoinenkaan, tollaiseen olisi ollut mukava osallistua.

Keskusteluistahan tuo löytyy, joka kausi alkaa uus. Onkohan nyt menossa 22. turnaus. Sääntönä siis on että alle 22-vuotiailla pelataan ja jos unohtuu vaihtaa pelaavaan kokoonpanoon junnut niin tulee luovutusvoitto. Siellä on nimimerkki Hanor joka noita turnauksia pyörittelee. Tutustu ihmeessä ja ens kaudella mukaan. mä voin tänne huudella sitten muistutusta kun seuraavan kerran on ilmottautuminen käynnissä. Nyt ehdit vielä sopivasti ostella tarvittavia pelaajia ;)

Huomiona se siis että 22-v. pelaaja on jo yli-ikäinen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Keskusteluistahan tuo löytyy, joka kausi alkaa uus. Onkohan nyt menossa 22. turnaus. Sääntönä siis on että alle 22-vuotiailla pelataan ja jos unohtuu vaihtaa pelaavaan kokoonpanoon junnut niin tulee luovutusvoitto. Siellä on nimimerkki Hanor joka noita turnauksia pyörittelee. Tutustu ihmeessä ja ens kaudella mukaan. mä voin tänne huudella sitten muistutusta kun seuraavan kerran on ilmottautuminen käynnissä. Nyt ehdit vielä sopivasti ostella tarvittavia pelaajia ;)

Huomiona se siis että 22-v. pelaaja on jo yli-ikäinen.

Juu hanorihan noita on vetänyt jo 22 kautta eli aika perinteisiä turnauksia nuo on. Kannattaa myös pikku-hahanoon tai hahanoon osallistua. Pikkuinen on niitävarten jotka ei ole mukana NC otteluissa eli keskiviikkoisin pelataan nuo pelit ja johtuen tuosta että mukaan otetaan vain ne jotka ei mukana NC:ssä niin tasokin heikompi eli huonommatkin voivat pärjätä. tuohon junnuturnaukseen jos osallistuu kannattaa ottaa huomioon että alle 21v vuotiaita pitää olla tarpeeksi että saa ne kolmekenttää + maalivahti kasaan + korvattua loukkaantumiset
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ei oo noita keskusteluja tullut seurattua koskaan, mutta kiitos tiedosta, pitänee varmaan alkaa väijyä niitäkin.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt olis sitten 30-kymppinen Frans Mela myynnissä.

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.php&id=7934024

19-vuotiaana nostettu omista junnuista, ja nyt sitten saa ykkösketjun laidalta antaa tilaa nuoremmilleen, vaikka itellänsä vielä potentiaalia onkin jäljellä(Eli edelleen saavuttaa taitoja treenaamalla).

Hyökkäys: 104
Laukaisutaito: 68
Syöttäminen: 7
Nopeus: 33
Voima: 9
Itsehillintä: 10

Kokemus: 108
Tähtiä: 5
 
Toinen kausi on muuten alkanut ihan hyvin mutta, osa pelaajista tuppaa koko ajan pudottamaan kuntoaan (knto) neljäänkymppiin.
Olen kokeillut kaikkea mahdollista penkityksestä täysiin vapaapäiviin. Ei tunnu auttavan.
Olisko mitään vinkkejä millä ton "miinus-kierteen" sais loppumaan..?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toinen kausi on muuten alkanut ihan hyvin mutta, osa pelaajista tuppaa koko ajan pudottamaan kuntoaan (knto) neljäänkymppiin.
Olen kokeillut kaikkea mahdollista penkityksestä täysiin vapaapäiviin. Ei tunnu auttavan.
Olisko mitään vinkkejä millä ton "miinus-kierteen" sais loppumaan..?

Ei sitten niin mitään! Aina kun luulet keinon keksinees niin seuraavana aamuna jälleen kuntokäyrä on laskussa. Jos jonkinlaisia kikkoja on kokeiltu muutaman vuoden aikana mutta aina vaan niiltä kikoilta on pohja lähteny. Joten mun neuvo... Keskity olennaiseen :)
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ei mullakaan ole mitään hajua miten tuo kunto "toimii". Pitää vaan ottaa se mitä annetaan ja toivoa ettei kaikki kaverit ole neljässä kympissä kun pleierit alkaa.

Nousu V divariin onnistunut erittäin hyvin. Tiukasti sarjakakkosena parhaalla maalierolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös