Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 423 596
  • 4 678

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Perse!

Käykö kellekkään muulle koskaan niin että saat ostettua jonkun pelaajan kun ensin "tappelet" siitä jonkun kanssa ja sitten kun se sulkeutuu ja oot sen ns. saanu itelles niin tuleekin vitutus maximus ja ajatus siitä että maksoin liikaa ja oli paska kauppa?

Juuh, itselläni monesti käynyt niin. Sitä vaan rupeaa itse lähtemään tarjouskilpailuun mukaan ja yhtäkkiä hinta onkin hemmetin korkea ja pelaaja taas ei ole hinnan arvoinen. Elikkä, itse pelaan VI.8, joukkue Nac Breda. Olen varmaankin varmistanut jotenkuten sarjapaikkani joten nyt lähden hakemaan playoff paikkaa. Nousua ylempään sarjaan en vielä yritä, mutta pronssia lähden hakemaan :).
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Oho! Jatkoaikalaiset yllättivät odotukseni, täällähän ollaan keskusteltu tästä vasta löytämästäni manageripelistä jo hyvän aikaa.

Aloitin juuri viime kauden loputtua VIII.53:ssa, ja itselle yllätyksenä voitin sarjan, mutta sössinkin pudotuspelit heti ensimmäisellä kierroksella. Toisen ottelun hävisin 10-9, mikä oli aika yllättävää, sillä kaudella limppuja ladottiin meikäläisen molarin taakse maksimissaan 3-4.

Aika huonohan tuo meikäläisen tiimi on verrattuna muitten jatkoaikalaisten joukkueisiin, kun tuossa nopeasti silmäilin ketjua. Eihän sitä roomaakaan päivässä rakennettu =)

No, vielä on paljon opittavaa, kuten se, että pappoja ei kannata ostaa.. Ostelin tuossa ennen kautta -6, -12 ja -16 potentiaalisia kavereita muutaman. Niitten ansiosta sitten voitinkin sarjan, mutta eihän noilla pidemmän päälle voi menestyä. Ehkä yhden kauden, ja sen jälkeen taidot ja TI laskee jo niin paljon, että joudut syytämään rahaa uusin eläkeläisiin koko ajan. Helpommalla pääset kun ostat kerralla nuoren, hyvän ja potentiaalisen kaverin.

Pyytelisin vähän treenausvinkkejä. Eli miten noita pelaajia pystyisi kaikkein tehokkaimmin treenailemaan ja miten saisi pelaajista omalla pelipaikallaan kaikkein parhaiten irti? Mitä taitoja eniten tarvitsee? Jokaisen pelipaikan pelaajalle omat harjoituksensa, vai sen mukaan, mikä taito pelaajalla on heikoin?

Tällä hetkellä harjoitan:
- laitureille: nopeutta, hyökkäystä ja laukaisutaitoa.
- senttereille: syöttämistä, laukaisutaitoa, voimaa.
- puolustajille: puolustusta, voimaa, laukaisutaitoa.
- maalivahd(e)ille: maalivahtitaitoa, nopeutta, syöttämistä.

Meneeko ihan metsään?

edit: sori, en jaksanut lueskella koko ketjua, vinkithän olisivat voineet löytyä sieltä.. Saatiinpas ketju vähäksi aikaa ylös.

edit2: Niin, ja mistä johtuu, että voitan lähestulkoon puolet vähemmän aloituksia per peli kuin vastustaja?
 
Viimeksi muokattu:

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pyytelisin vähän treenausvinkkejä. Eli miten noita pelaajia pystyisi kaikkein tehokkaimmin treenailemaan ja miten saisi pelaajista omalla pelipaikallaan kaikkein parhaiten irti? Mitä taitoja eniten tarvitsee? Jokaisen pelipaikan pelaajalle omat harjoituksensa, vai sen mukaan, mikä taito pelaajalla on heikoin?

Empä ole itse huomannut mitään eroa pelipaikoilla treenaustehokkuudessa. Jos olet hiljattain aloittanut, niin eipä ne aluksi häävejä ne treenausprosentit ole. Lähinnä peleissä treenaustehokkuuteen vaikuttaa kuinka korkealla kenttähierarkiassa kaveri pelaa.

Ja tämä taas juontaa siihen, että rahankeruun puolesta ne kaikkein lupaavimmat, ainakin alle 50% harjoittelu-/lepoosastolla, kannattaa kaupata pois, sillä ne menee lähinnä potentiaalin haauskauksena pelaaja hukkaan ja saat itse paremman hyödyn kun otat hyödyn rahana. Itse kun nyt aloittaessa kasaisin joukkueeni jättämällä alotuksessa/alussa tehtyjen kauppojen jälkeen joukkueeseen tukun keskitason kavereita ja ostaisin ikääntyvää huippuosaamista sitten keihäänkärjeksi. Ajan myötä sitten joukkueesta voisi treenaustilojen parantumisen myötä tehdä enemmän omavaraisen.


Tällä hetkellä harjoitan:
- laitureille: nopeutta, hyökkäystä ja laukaisutaitoa.
- senttereille: syöttämistä, laukaisutaitoa, voimaa.
- puolustajille: puolustusta, voimaa, laukaisutaitoa.
- maalivahd(e)ille: maalivahtitaitoa, nopeutta, syöttämistä.

Meneeko ihan metsään?

Ei toi ny ihan totaalisesti metsään mene, mutta kyllä itse vaihtaisin sentterin kohdalla laukomisen hyökkäyksen keräämiseksi. Sentterillähän pyhäkolminaisuus on hyökkäys, syöttäminen ja voima. Toki sentterin tarttee myös osata laukoa, mutta itse olen niistä kehitellyt tuollaisia Raipen prototyyppejä ja hyvin on toiminut vuosia.

Puolustajalla laukaisutaidon sijaan painottaisin syöttämistä, sillä etenkin hyvän hyökkäyksen takana hyvin syöttävät pakit ovat kullankalliita.

edit2: Niin, ja mistä johtuu, että voitan lähestulkoon puolet vähemmän aloituksia per peli kuin vastustaja?

No se voima ja hyökkäystaito senttereillä tuossa ratkaisee.

Kannattaa painella vähän joka valikossa sitä pientä kysymysmerkin kuvaa, niissä on aikas hyvin infoa kaikesta mm. harjoitteluvalikossa.

Jos jotain eriäviä katsantokantoja on niin HC Ruoskan (IV.2) posti toimii,
kuuntelen mielelläni muitakin mielipiteitä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitureille treenaisin;: Hyökkäystä, Laukausta ja nopeutta, myös laiturit tarvitsevat hieman syöttöä ja voimaakin, mutta laitureidenhan tarkoitus on tehdä maaleja joten hyökkäys ja laukaus ne tärkeimät

Sentteri; Hyökkäys, syöttö ja voima
Laukauksen määrä riippuu siitä meinaako pelaajasta tehdä peliärakentava sentteri vai enemmänkin hyökkäävä sentteri joka tekee myös maaleja

Puolustajat: Puolustus, voima ja nopeus
Laukausta en menisi puolustajalle treenaamaan vaikka aladivareissa pakit saisivatkin ihan ok maalimääriä jos laukaus hyvä. Syöttöön pistäisin mielummin kun laukaukseen noita arvoja sillä puolustajien tärkein tehtävä on kuitenkin se puolustaminen. Toki jos pakilla ostettaessa tai jos se pelaa ylivoimaa niin silloin sitä laukausta voi ehkä treenata, mutta jos sitä ei ole ennestään niin en tuhlaisi yhtään pistettä laukaukseen puolustajilla

Maalivahdit: Maalivahti ja nopeus
Myös syöttöä ja itsehillintää tarvitsevat maalivahdit mutta näitä ei tarvitse hirveästi treenata. Sanoisin että jos pelaat aika huonossa sarjassa niin joku 10 riittää kumpaakin, ehkä vähempikin riipuen maalivahdin tasosta.

Myös jokainen pelaaja tarvitsee itsehilintää ja sitä kannattaa treenata jos jäähyjä tulee paljon. 2-4 jäähyä jos ottaa niin taitaa olla viellä ihan ok , mutta jos jokapelissä tulee 10 jäähyä niin sitä itsehillintää kannattaa treenauttaa, ainakin niile pelaajilla siis jotka paljon jäähyjä ottavat
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos pelaajien TI( taitoindeksi ) on alle 80 ja ikää yli 20 niin tommoiset kannattaa melkein suoraan potkia ulos ellei kyse ole kovasta konkarista joka takoo kovia pisteitä.

Markkinoilta saa lähestulkoon ilmaiseksi( 0-1M) hintaan pelaajia joiden ikä 19v-22v ja TI 80-120 ja näillä yleensä lahjakkuuta kohtalaisesti ja myös potenttiaali jäljellä. noita kun vain jaksaa markkinoillta kytätä niin aloittelijoille saa kohtalaisen hyviä vahvistuksia puoli-ilmaiseksi. Ainut vain on noissa ongelma ettei yleensä noilla ole hyvä kokemus, mutta aloittaessa tärkeämpi vahvistaa joukkuetta halvalla ja nuorilla(palkan takia ja sen takia että vanhuksissa ei yleensä pitkällä tähtäimellä ole tulevaisuutta) ja keskittyä organisaation parannukseen eli parantaa harjoittelu,lepo ja junnioritiloja
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipa kinkkinen pulma ensi kautta koskien. Eli siis kannattaisiko minun laittaa 1. veskarini myyntiin ja peluuttaa tämän sijasta lupaavaa junnuveskariani. Linkkiä:

1. veskari 87/29, kokemusta 67 bongoa ja hukkapisteitä on 4. Treeni-% on keskimäärin 20 luokkaa. Kaverista ei hyötyisi tämän kauden jälkeen kuin 4 kautta ja periaatteessa uskon, että pystyisin vahvan puolustuksen avulla paikkaamaan nuoren veskarin vastuuta.

2. veskari 86/76, kokemusta olen saanut kerättyä 25 bongoa jannulle ja hukkapisteitä on 6. Potentiaali Kutlakilla olisi yhtä vaille täydet ja treeni-% on keskimäärin 30, liigapeleissä 40 luokkaa. Laskin, että kun kaveri täyttää 24 vuotta niin taitoindeksi olisi niinkin korkea kuin 171, eli parempi kuin 1. veskarillani. Kokemustakin olisi matkan verralla karttunut ainakin saman verran kuin Sebestalle.


Mitäs muut ovat mieltä? Itse ajattelin laittaa 1. veskarin kaupaksi jo pelkästään rahan takia.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tulipa kinkkinen pulma ensi kautta koskien. Eli siis kannattaisiko minun laittaa 1. veskarini myyntiin ja peluuttaa tämän sijasta lupaavaa junnuveskariani. Linkkiä:

1. veskari 87/29, kokemusta 67 bongoa ja hukkapisteitä on 4. Treeni-% on keskimäärin 20 luokkaa. Kaverista ei hyötyisi tämän kauden jälkeen kuin 4 kautta ja periaatteessa uskon, että pystyisin vahvan puolustuksen avulla paikkaamaan nuoren veskarin vastuuta.

2. veskari 86/76, kokemusta olen saanut kerättyä 25 bongoa jannulle ja hukkapisteitä on 6. Potentiaali Kutlakilla olisi yhtä vaille täydet ja treeni-% on keskimäärin 30, liigapeleissä 40 luokkaa. Laskin, että kun kaveri täyttää 24 vuotta niin taitoindeksi olisi niinkin korkea kuin 171, eli parempi kuin 1. veskarillani. Kokemustakin olisi matkan verralla karttunut ainakin saman verran kuin Sebestalle.


Mitäs muut ovat mieltä? Itse ajattelin laittaa 1. veskarin kaupaksi jo pelkästään rahan takia.

Itse myin oman pitkäaikaisen ykkösveskan pois ennen nyt päättynyttä kautta ja tilalle ostin meksikolaisen 25-vuotiaan hylkiön huonolla kokemuksella ja ajattelin, että hän pystyy pelaamaan noin puolet kaudesta ja puolet peluutan 21-vuotiasta veskarilupaustani. Pakisto ei onnistunut paikkaamaan heikentynyttä maalivahtiosastoa, joten lopputuloksena oli pleijareiden ulkopuolelle jääminen - no ensikaudella molemmista on jo enemmän hyötyä. Toki mitä alemmassa sarjassa pelaat, niin sitä pienemmän riskin otat heikommalla maalivahdilla. Mitä ylemmäksi sarjoissa noustaan sitä tärkeämmäksi hyvä maalivahti mielestäni nousee. Oma joukkue pelailee kolmosdivarissa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikun lihoiksi vaan ja talentille peliaikaa. Mitä muuten tarkoitat mainitsemillasi "hukkapisteillä"?

Niin kuitenkin, kun pelaan 6. divarissa niin täällä ei ole ihan niin kova taso kuitenkaan ja junnullani on kokemusta kuitenkin suht paljon 6. divariin niin uskoisin pärjääväni hänellä.

Ja noilla hukkapisteillä meinaan bongoja, jotka eivät osu maalivahti, nopeus, syöttö tai itsehillintä kategoriaan, eli periaatteessa ovat yhtä tyhjän kanssa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipa kinkkinen pulma ensi kautta koskien. Eli siis kannattaisiko minun laittaa 1. veskarini myyntiin ja peluuttaa tämän sijasta lupaavaa junnuveskariani. Linkkiä:

1. veskari 87/29, kokemusta 67 bongoa ja hukkapisteitä on 4. Treeni-% on keskimäärin 20 luokkaa. Kaverista ei hyötyisi tämän kauden jälkeen kuin 4 kautta ja periaatteessa uskon, että pystyisin vahvan puolustuksen avulla paikkaamaan nuoren veskarin vastuuta.

2. veskari 86/76, kokemusta olen saanut kerättyä 25 bongoa jannulle ja hukkapisteitä on 6. Potentiaali Kutlakilla olisi yhtä vaille täydet ja treeni-% on keskimäärin 30, liigapeleissä 40 luokkaa. Laskin, että kun kaveri täyttää 24 vuotta niin taitoindeksi olisi niinkin korkea kuin 171, eli parempi kuin 1. veskarillani. Kokemustakin olisi matkan verralla karttunut ainakin saman verran kuin Sebestalle.


Mitäs muut ovat mieltä? Itse ajattelin laittaa 1. veskarin kaupaksi jo pelkästään rahan takia.

Jooh ykkösveska lihoiksi vain. HA:sta tosin maalivahdin treenaus / kasvatus on aika turhaakin kun markkinoilta saa suhteelisen edullisestikkin valmiita maalivahteja johtuen ylitarjonnasta. Tosin ihan kokeneimmista pelureita voi joutua maksaan sitten paljon, mutta välillä noitakin saa halvalla. Tosin sinun tapauksessasi kun joukkueessa on jo muutenkin nuori maalivahti jolla kokemusta ykköseen nähden jo hyvin niin sitä kannattaa alkaa peluttaan. Tuosta junnustakaan kun markkinoilla ei saisi välttämättä paljoa
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hlöy kaikki!


Joukkue Hämeenpuisto Hurricanes, manageri Pete80. Tänään alko joukkueen nuorennus ja alennusmyyntiin joutu aika kova nippu pelaajia. Jos siltä tuntuu niin käykäähän ostamassa pelaajia pois... ja ei, ei ole potentiaalit miinuksilla. Tähtenä ehkä oma juniori, Olavi Simpanen.


edit. Myynnit suoritettu, tiliä tuli 773 miljoonaa :)
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Uudistus

Kohta alkaakin sitten mielenkiintoiset ajat kun pukkaavat uuden version maailmalle joka mahdollistaa nyt vihdoin 5vs3-ylivoimat, 5min(tappelut ilmeisesti) jäähyt sekä pelirangaistukset. Mullehan tää uudistus tulee mahdollisimman huonoon saumaan kun just sain joukkueen nuorennuksen tehtyä ja kellään ei ole itsehillintää joten varmasti paukkuu alivoimaa ja reilusti. Pari viikkoa saattaa vielä mennä kun uusi versio tulee...
 
Viimeksi muokattu:

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Kohta alkaakin sitten mielenkiintoiset ajat kun pukkaavat uuden version maailmalle joka mahdollistaa nyt vihdoin 5vs3-ylivoimat, 5min(tappelut ilmeisesti) jäähyt sekä pelirangaistukset.
Mistä sä tällaista tietoa oot saanut? Joku inside tietolähde? Ainakaan hockeyarenan uutisissa ei meille normikäyttäjille vielä ollut mitään tietoa näistä viiskolmosista tai 5min jäähyistä, tai sitten en vaan osannut oikeasta paikasta katsoa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohta alkaakin sitten mielenkiintoiset ajat kun pukkaavat uuden version maailmalle joka mahdollistaa nyt vihdoin 5vs3-ylivoimat, 5min(tappelut ilmeisesti) jäähyt sekä pelirangaistukset. Mullehan tää uudistus tulee mahdollisimman huonoon saumaan kun just sain joukkueen nuorennuksen tehtyä ja kellään ei ole itsehillintää joten varmasti paukkuu alivoimaa ja reilusti. Pari viikkoa saattaa vielä mennä kun uusi versio tulee...

Betassa testissä vai mikä on lähde? ja eiköhän kaikki tule testiin harjoitusotteluissa ennenkuin tulee käyttöön. Nämä taktiikat ja kemiathan oli testissä vaikka ties kuinka kauan joten nuokin voi olla testissä pitkään ennenkuin liigapeleihin mukaan otetaan... jos siis tulee. itse en ole kuulut ainakaan mitään tommoisesta mutta eihän icko yleensä mitään kerrokkaan missään..
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asiasta kolmanteen on taas maajoukkuevaalien aika ja omaa ehdokasta voi äänestää menemällä maajoukkue -> vaalit -> Suomi

Itsehän olen taas ehdolla ja joukkue on Pasin Team
Toivottavasti tulisi maajoukkuepesti sillä viimeksi U-20 pesti jäi lian lyhyeksi
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mistä sä tällaista tietoa oot saanut? Joku inside tietolähde? Ainakaan hockeyarenan uutisissa ei meille normikäyttäjille vielä ollut mitään tietoa näistä viiskolmosista tai 5min jäähyistä, tai sitten en vaan osannut oikeasta paikasta katsoa.

Mulle kun toi HA on välillä "puoli elämää" niin tietoa saa kun osaa hakee :)

Ei vaan, kun klo 01 alkaa päivitys niin siihen tulee linkki HA Magazineen joten ihan sieltä lukemalla löysin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kertokaahan viisaammat, milloin olisi aika hakkiutua eroon näistä monen tähden veteraaneista, jotka tekevät vieläkin pisteitä liukuhihnalta Ilmari Uutela ja Reima Keminen ja ovat joukkueeni selkeää parhaimmistoa? Taustalla on jonkun verran lupaavaa nuorempaa tulivoimaa.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kertokaahan viisaammat, milloin olisi aika hakkiutua eroon näistä monen tähden veteraaneista, jotka tekevät vieläkin pisteitä liukuhihnalta Ilmari Uutela ja Reima Keminen ja ovat joukkueeni selkeää parhaimmistoa? Taustalla on jonkun verran lupaavaa nuorempaa tulivoimaa.


Mun mielestä se on ihan makuasia... Mä oisin noi omasta porukasta laittanu pihalle jo aikoja sitten. En vaan pysty pitään joukkueessa pelaajaa jolla potentiaali on miinuksella. Toki saat niistä rahaa fanituotteiden muodossa mut... silti... Pois vaan ja äkkiä on mun kommentti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun mielestä se on ihan makuasia... Mä oisin noi omasta porukasta laittanu pihalle jo aikoja sitten. En vaan pysty pitään joukkueessa pelaajaa jolla potentiaali on miinuksella. Toki saat niistä rahaa fanituotteiden muodossa mut... silti... Pois vaan ja äkkiä on mun kommentti.

Jos laitan pois kaikki pelaajat, joilla on tähtiä, niin sen jälkeen ei menisi yhtään fanituotetta kaupan, jos nyt näin äkäseltään oikein muistan. Eli tän kauden jälkeen laitan pois, kaupaksi tuskin saan??
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos laitan pois kaikki pelaajat, joilla on tähtiä, niin sen jälkeen ei menisi yhtään fanituotetta kaupan, jos nyt näin äkäseltään oikein muistan. Eli tän kauden jälkeen laitan pois, kaupaksi tuskin saan??

Joo, jos ei tähtiä ole niin ei myöskään mee fanituotteita eli oot siinä oikeessa. Onneks sä ite sanoit että tuskin saat kaupaks ettei mun tarvinu sitä sanoo :D pois vaan. Mutta kannattaa kysyä jonkukn muunkin mielipide, koska mä en ole koskaan laskenu fanituotteiden päälle juurikaan mitään, oon niitä pitäny aina vaan bonuksena ja plussana. Ja korostan sitäkin etten kuitenkaan ole ihan sieltä veteraani-tasolta (ajallisesti) Hockeyarenassa joten saattaa tännekin luiskahtaa mitä millonkin, nää on vaan mun mielipiteitä, ei ohjeita...
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Fanituotteiden menekki on loppupeleissä aika pieni lohtu mikäli tahtipelaaja repii vaikka 100K palkkaa päivässä. Toki noilla kahdella on tähtiä jo sen verran enemmän ettei se ehkä ole ongelma tässä tilanteessa. Mulla pelaajat ovat aika tasaista massaa jolloin tähtiä ei pääse kertymään helpolla.

Itse nousin nyt vitoseen ja suoraa säilymistä haetaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Fanituotteiden menekki on loppupeleissä aika pieni lohtu mikäli tahtipelaaja repii vaikka 100K palkkaa päivässä. Toki noilla kahdella on tähtiä jo sen verran enemmän ettei se ehkä ole ongelma tässä tilanteessa. Mulla pelaajat ovat aika tasaista massaa jolloin tähtiä ei pääse kertymään helpolla.

Itse nousin nyt vitoseen ja suoraa säilymistä haetaan.

Lähinnä ongelmana tässä tilanteessa onkin se, että ne ovat koko liigani ehdotonta eliittiä pisteiden valossa. Viime kaudella Keminen taisi olla koko pistepörssin kakkonen ja puolustajien ylivoimainen ykkönen, eikä tahti ole ainakaan alun kahden ottelun perusteella ole ollenkaan muuttunut, jopa näyttää vielä vahvemmalta.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
No, siinä tilanteessa nuo ehkä kannattaa säästää jos kerran rahkeet riittävät liigatasolla. Nollapotskuinen kaverihan nyt ainakin kestää kauden, -18 on aika paljon mutta ei siitä rahaakaan saa eli miksi "turhaan" myydä. Tasot toki romahtavat silmissä kauden mittaan mutta kokemus korvaa jonkun aikaa. Nuorempaa stunttia lähtisin silti katselemaan markkinoilta koska ei noiden varaan voi rakentaa joukkuetta, IMO. Toki moni on eri mieltä..
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
No, siinä tilanteessa nuo ehkä kannattaa säästää jos kerran rahkeet riittävät liigatasolla. Nollapotskuinen kaverihan nyt ainakin kestää kauden, -18 on aika paljon mutta ei siitä rahaakaan saa eli miksi "turhaan" myydä. Tasot toki romahtavat silmissä kauden mittaan mutta kokemus korvaa jonkun aikaa. Nuorempaa stunttia lähtisin silti katselemaan markkinoilta koska ei noiden varaan voi rakentaa joukkuetta, IMO. Toki moni on eri mieltä..


Täysin samaa mieltä. Ei muutakun junnuostoksille vaan mut älä osta sit samoja kun mä ;) Tän kuluvan kauden "tuhlaan" siihen että haen junnuja kellä on lahjakkuus vähintään 85 ja ens kauteen mennessä pitää kokoonpano olla kasassa ja sit lähetään nouseen.

On muuten tällä kaudella mun maaliero 0-20 ja laukauksia vastustajan maalia kohti yhteensä 11, ei paha :D
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kuinka jaottelette treeniprosentit? 100% kerrallaan kutakin taitoa kohden-ko? Vai jaatteko sen tyyliin 50-30-20?


Mulla on joillakin hetken aikaa jollekin osa-alueelle 100% muuta yleensä käytän sitten suhdetta 34-33-33.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös