Calder kirjoitti:Oho, väärinpäin toi tulos.
Enpä itsekkään huomannut. Meinas tuomari vetää kotiinpäin ;)
Calder kirjoitti:Oho, väärinpäin toi tulos.
MetalMac kirjoitti:Ensi yön kohtalon peliin olen taas laittanut pakan uusiksi. Motivaatio bonus on kohdallaan, kaikki on valmiina. Räjähdän jos häviän :)
MetalMac kirjoitti:Ensi yön kohtalon peliin olen taas laittanut pakan uusiksi. Motivaatio bonus on kohdallaan, kaikki on valmiina. Räjähdän jos häviän :)
MetalMac kirjoitti:Tulihan se sieltä. Kaikki parhaat terveinä, palattiin takaisin päiväjärjestykseen, 5-0 annoin huutia ja maanantaina laitan toisen mokoman vielä. Huh, kylläpä oli pelko perseessä aamusta mennä kattomaan kuinka kävi.
MetalMac kirjoitti:Mitä tapahtui? Joukkueeni romahti totaalisesti semi-finaaleissa.Kuokkaan tuli YLLÄTÄEN 0-7 kotiyleisön edessä. Nyt ei löydy järkeviä selityksiä yhtään. Aiemmat ottelut PäkynSlummin kanssa, voitto 5-2, tappio 5.jatkoerässä 5-4, eli miten joukkueeni voi romahtaa näin totaalisesti? Ei ymmärrä. Ei noustu siis tällä kaudella, jäljellä on jotain typeriä sijoitusotteluita 3-4 paikoista, mutta ne ei kiinosta, jotain niissä surffaillaan junnuilla. Ottaapa päähän!
Calder kirjoitti:Hohoh! Päky yllätti. HC Hämis taisteli hienosti jatkoon kahdella niukalla vierasvoitolla, voittojen takuumiehenä toimi nuori venäläismaalivahti Andrei Sidorov. Finaali odottaa, mutta epätietoisuus tulevasta lohkosta herättää hämmennystä täälläkin.
MetalMac kirjoitti:^ Mites tuo 6.divari juttu menee? Kun mä laskin, että nousen ilmeisesti joka tapauksessa 6 divariin, kävi miten kävi. No saas nähdä nyt sitten.