Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 423 172
  • 4 678

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Slummin vahva vire jatkuu, kun R-Hockey kaatuu vieraissa lukemin 6-4. Tämän kauden pleijarit on menny kyllä paljon paremmin kuin olisin osannut kuvitella. Ehkä se parin viime kauden nuoriin panostaminen maksaa nyt itsensä takaisin. Tästä on hyvä jatkaa. Mestaruus on ensi yönä katkolla.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
narri kirjoitti:
Kyl mä sillä sarjalaskurilla laskin, että 9 liigojen voittajat nousevat 6 divariin. Samaa myös joku oli postaillut HA:aan keskusteluihin. Mutta samapa sitä minne nousee -lähden jokatapauksessa voittamaan finaaleita.

Ok, mä taas sain sarjalaskurilla esim 8 liigasta että sijoilta 1-4 nousee 6 liigaan. Sittenhän sen näkee.

Sijoitusotteluissa 3-4 paikoista otin ekan voiton. Tosin ihan sama miten niissä käy.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
HC Hämis hoiti finaalit kotiin puhtaasti voitoin 2-0. Tuleva lohko laskurin mukaan olisi: Total position in your country: 737 Old league: 8A New league: VI.17
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ilves puolestaan otti turpiin toisessa osaottelussa oikein huolella ja Hellzell tasoitti näin voitot. Huomiseen ratkaisevaan otteluun saadaan kuitenkin kakkospakki ja ykkösveska takaisin ruotuun, joten luottavaisin mielin ollaan.

-ipa rules
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Voitto tuli finaaleissa ja uusi liiga tulee olemaan VI -divarissa.

Total position in your country: 1002
Old league: 9B
New league: VI.26

Ja MetalMac. Olin oikeassa. 9 liigojen kakkoset jäivät taapertamaan VII -liigaan.

Kyllä kelpaa, kun fanejakin tulee lisää laskukaavan "Fanit uusi = 4% x 3 x Fanit vanhat".

Tsekkiläinen ykkösveskarini muuten on myyntilistalla nyt. Ostakaa pois ;)

http://www.hockeyarena.net/public_player_info.php?id=1375781

Kaveri on lahjakas (90%), potentiaalinen(41%) ja sairaan nopee! Lahjakkuus ja potentiaali on scoutattu.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
narri kirjoitti:
Voitto tuli finaaleissa ja uusi liiga tulee olemaan VI -divarissa.

Total position in your country: 1002
Old league: 9B
New league: VI.26

Ja MetalMac. Olin oikeassa. 9 liigojen kakkoset jäivät taapertamaan VII -liigaan.

Kyllä kelpaa, kun fanejakin tulee lisää laskukaavan "Fanit uusi = 4% x 3 x Fanit vanhat".

Tsekkiläinen ykkösveskarini muuten on myyntilistalla nyt. Ostakaa pois ;)

http://www.hockeyarena.net/public_player_info.php?id=1375781

Kaveri on lahjakas (90%), potentiaalinen(41%) ja sairaan nopee! Lahjakkuus ja potentiaali on scoutattu.

Jep, minäkin nousen.

Total position in your country: 815
Old league: 8P
New league: VI.31

Eli silleen ei ollutkaan väliä tuolla 8P:n play-offeilla, kun jokatapauksessa olisi noussut. Että onnea vaan Sergelle 8P mestaruudesta

On Narri aika hiton suolanen hinta sulla tuosta maalivahdista.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
MetalMac kirjoitti:
On Narri aika hiton suolanen hinta sulla tuosta maalivahdista.

Elämä on.

Mutta ton hintaisia noi tuon tason ja tuon ikäiset veskarit, jotka eivät iha mahdottomia pyydä palkkaa nyt vain on.

En tiedä meneekö kaupaksi, mutta voinhan pelata sillä vielä vuoden.
Ja myydä se sit arvoilla MV n. 40 ja Nop n. 53. Mutta kyllä nyt mieluusti hiukan kehittäisin hallia ja ostaisin uuden nuoren jätkän reeniin ja pelaamaan. Nykyinen kakkosveskarini on hyvä mies hänkin.

Edit: ai niin joo. En tiedä onko kukaan huomannut (tuskimpa), mutta pitää mainita, että kausi meni sikälikin aika putkeen, että olin TOP -listan 19:sta. Tai no, voihan sielt kait joku kiilaa ohi.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kertokaapas mistä tuollainen laskuri löytyy, kun itseäni kiinnostaa tietää, että millä sarjatasolla jatkan manageri uraani.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Jykke1978 kirjoitti:
Kertokaapas mistä tuollainen laskuri löytyy, kun itseäni kiinnostaa tietää, että millä sarjatasolla jatkan manageri uraani.


Uutiset, joista klikkaat eka uutisen minkä ostikko on:

"Lopulliset sijoitukset uuden liigajärjestelmän kannalta"

Ja sieltä klikkaa "täällä" -nappia.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
narri kirjoitti:
Uutiset, joista klikkaat eka uutisen minkä ostikko on:

"Lopulliset sijoitukset uuden liigajärjestelmän kannalta"

Ja sieltä klikkaa "täällä" -nappia.

Kiitän ja kumarran.

Total position in your country: 583
Old league: 7E
New league: VI.23

Tuolta näyttää minun kohdallani eli sarjaporrasta ylemmäs noustiin.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Slummille finaalit puhtaasti 2-0 voitoin ja uusi liiga on:

Total position in your country: 750
Old league: 8P
New league: VI.30
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Karbaasit tippuivat jo pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella, joten pettymystä on ollut aikaa sulatella jo pidempään. Ensi kaudella taistellaan viitosessa:
Total position in your country: 346
Old league: 6E
New league: V.10
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Uusi lohko

No nyt on tullut noi uudistukset Hokiin, tärkeimpänä tietenkin toi sarjajärjestelmän uudistaminen. HC Hämis pelailee nykyään lohkossa VI.23
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Narrien uusi lohko ja kauden tavoitteet.

Narrit pääsivät 9 liigan voiton myötä VI -divariin. Lohko on 14.

Kauteen lähdetään nuorennetulla joukkueella. Kuusi kappaletta viimekauden vanhaa vakiokokoonpanon äijää ulkoistettiin tavalla tai toisella ja tilalle pelaavaan ykköskokoonpanoon nostettiin alle 21 -vuotiaita junioripelaajia hankkimaan kokemusta.

Pitkän aikajänteen tavoitteista kertoo myös entisen ykkösveskarin myyminen. Rahoilla saan hallia kehitettyä ja tavoitteena onkin saada junnukoulutus, harkka- ja lepotilat 60%.

Pelillisenä tavoitteena on ilman muuta play-off paikka ja Jatkoajan turnauksessa menestyminen. Mä oon mukana, koska alkaa?
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
narri kirjoitti:
Narrit pääsivät 9 liigan voiton myötä VI -divariin. Lohko on 14.

Kauteen lähdetään nuorennetulla joukkueella. Kuusi kappaletta viimekauden vanhaa vakiokokoonpanon äijää ulkoistettiin tavalla tai toisella ja tilalle pelaavaan ykköskokoonpanoon nostettiin alle 21 -vuotiaita junioripelaajia hankkimaan kokemusta.

Pitkän aikajänteen tavoitteista kertoo myös entisen ykkösveskarin myyminen. Rahoilla saan hallia kehitettyä ja tavoitteena onkin saada junnukoulutus, harkka- ja lepotilat 60%.

Pelillisenä tavoitteena on ilman muuta play-off paikka ja Jatkoajan turnauksessa menestyminen. Mä oon mukana, koska alkaa?


Itselläni on kanssa pienehkö nuorennus-leikkaus meneillään. Kaksi harkkamatsia takana, molemmissa kuokkaan, mutta nou hätä sillä joukosta löytyy vielä kentällinen "mika skyttiä", jotka palaavat pelaavaan kokoonpanoon tänään kun liiga alkaa, mutta tavoitteena on ajaa sisään nuoria 18-21 vee pelimiehiä pari kentällistä. Hallin laajennus 4000 paikkaiseksi valmistuu huomenna, joten siinäkin mielessä pullat hyvin uunissa. Mulla meinas tulla hätä ku toi mun 29 vee veskari alko olemaan jo sen verran heikossa kondiksessa, mutta juuri kun olin uutta ostamassa niin Slummin akatemia tuotti lupauksen joka hääräilee nyt kakkosmokena.

Ja mitä turnaukseen tulee, meikä on messissä jos/kun semmonen tässä järkätään.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
narri kirjoitti:
Pelillisenä tavoitteena on ilman muuta play-off paikka ja Jatkoajan turnauksessa menestyminen. Mä oon mukana, koska alkaa?

Nimiä vaan listaan niin järjestetään taas.

Mukana siis tällä hetkellä:

HC Legacy (<- ja jälleen on nimi vaihdettu ;) )
Narrit
PäkynSlummi
Karbaasit
Tappajahait
HC Jykke
Kurittajat HC
HC Hämis
Mommilan Jymy
Ilves
MaaHa
Porin Ässät
 
Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
MetalMac kirjoitti:
Nimiä vaan listaan niin järjestetään taas.

Mukana siis tällä hetkellä:

HC Legacy (<- ja jälleen on nimi vaihdettu ;) )
Narrit
PäkynSlummi

Pakkohan se on jälleen osallistua, vaikka kohtalaisen huono on ollut menestys näissä karkeloissa tähän mennessä. Jospa nyt.
Karbaasit siis messissä.
 

SharksAttack

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, KalPa, Sport
Tappajahait on tietysti mukana taas.

Pettymykseen päättyneiden pudotuspelien jälkeen (putoaminen jo ekalla kierroksella) uusi kausi ja uusi sarja. Ensimmäisestä ottelusta 4-0 voitto, mutta siitä ei voi vielä oikein päätellä mitään koska vastustaja oli selvästi heikompi. Pudotuspelipaikka on minimitavoite tällä kaudella. Ja sarjahan oli siis VII.30
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
HC Jykke on mukana taas. Jos tällä kertaa vaikka tulisi vähän parempaa menestystä mitä edellisissä turnauksissa.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Sprot kirjoitti:
Kurittajat HC ilmoittautuu mukaan jos vain vielä ehtii ja pääsee. Sarja IV.2.

Toki pääsee ja mahtuu, lisätään listalle. Aikasta helmi nimi sinun joukkueella :)
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
HC Hämis (VI.23) on taas mukana.
 

Mommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
Mommilan Jymy (sarja V. 9) ilmottautuu myös mukaan, se verran jäi harmittamaan viime kertainen tippuminen semi-finaalissa.

Muutenkin hiukkasen harmittaa viime kausi kun jäi nousu suoraan neloseen saavuttamatta finaalissa koetun tappion vuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös