narri kirjoitti:Porin Ässien (3A) manageri ei ole hyväksynyt minun haastetta. Äsken vielä lähetin sen uudestaan.
Jykke1978 kirjoitti:Sama homma täälle eli Porin Ässien manageri ei ole vielä hyväksynyt haastetta, muut pelit onkin jo sovittuna. No onneksi peli Ässiä vastaan on minulla vasta 17.9. joten vielä ei paniikkia ole.
mice kirjoitti:Nostetaan ylös, turnauksen alku lähestyy. Jokohan kaikilla on matsit sovittuina.
Ei siinä mitään. Jos Porin Ässät ei ota haastetta vastaan, niin ottelu tuomitaan heidän kannaltaan hävityksi 0-5. Eipä tuo sinänsä siis eroa tee sarjataulukkoon, jos Ässät ei ota yhtään haastetta vastaan. Kaikki lohkon joukkueet saavat 5-0 luovutusvoiton.MetalMac kirjoitti:Muuten on sovittu, mutta Porin Ässät ei ole ottanut haastetta vastaan edelleenkään. Otteluhan olisi määrä pelata tulevana Sunnuntaina. Lähetän nyt haasteen vielä kerran, mutta jos vastausta ei kuulu niin jatkis cupin "tuomaristo" päättäköön jatkoista. Ymmärtääkseni en ole ainoa.
narri kirjoitti:No, olisihan se kiva, jos Porin Ässätkin olisivat mukana. Mielestäni, jos Porin Ässät ei ole ennen Perjantai -iltaa (esim. kello 20.00) haasteita hyväksynyt niin olisi mielekästä järjestää joukkueen tilalle joku muu joukkue? Varmaa halukas löytyy? Katsoin, että Porin Ässien manageri on viimeksi kirjaitunut peliin 2.9.2005. No, voihan olla, että hän pääsee nettiin vain perjantaisin.
odwaz kirjoitti:Tulokasmanageri odwaz joukkueellaan HC Tuomioistuin ilmoittautuu. Eli jos Ässät ei vastaa, tulen paikkaamaan. Mihin mennessä tuo lauantain haaste haaste pitää hyväksyä, jos niikseen tulee?
Kako-86 kirjoitti:Olipa kiire potkia minua pois liigasta. Valitettavasti isänmaalliset velvollisuudet kutsuivat kertausharjoituksen muodossa ja siksi en päässyt haasteita hyväksymään ennen tätä päivää. Tiesin ehtiväni sen tekemään ennen turnauksen alkua ja oma vika etten ilmoittanut olevani muutaman päivän sotimassa. Jos jollain tuntuu vielä pahalta niin ottakoon paikkani, mielessäni on nyt enemmän tuo kaljanjuonti kuin OHM, jokatapauksessa hyväksyin jo tulleet haasteet katsomatta keneltä ne oli hoppuheikit.
odwaz kirjoitti:Juu, hyvä kun selvisi. Alunperin en tarkoituksella osallistunut liigaan, koska olen täysi rookie tässä (nousin kyllä pleijariviivan yli juuri, jee, mutta on tämä vaikea peli..). Ajattelin vain paikata, jos tarvitsee. Ensi kaudella sitten ehkä..
Pelakkaa pojat!!