Toiset toimivat äärirationaalisesti ja toiset fiilispohjalta. Itse kuulun niihin fiilispohjaisiin... Videon katsottuani ensi reaktio oli yökötys. Tiedän kokemuksesta, että jatkossa kaupassa asioidessani HK:n tuotemerkki tuo mieleen kokemani yökötysreaktion (ainakin hetken aikaa) ja kun valinnanvaraa on valitsen toisen merkin. Uskon, että moni muu toimii samalla tavalla.Itsehän en ymmärrä tätä jeesustelua ja ylireagointia asialla alkuunkaan. Mainostoimistolle helvetin huono munkki, että samaan kohtaan osui tuollaisen tragedian paljastuminen. Eivätköhän nuo vetäne kampanjansa pois, mutta ei tällä mitään tekemistä HK:n tuotteiden ostamisen kannalta vähänkään omilla aivoillaan ajattelevalle ihmiselle ole. Paska säkä ja that's it.
Toiset toimivat äärirationaalisesti ja toiset fiilispohjalta. Itse kuulun niihin fiilispohjaisiin... Videon katsottuani ensi reaktio oli yökötys. Tiedän kokemuksesta, että jatkossa kaupassa asioidessani HK:n tuotemerkki tuo mieleen kokemani yökötysreaktion (ainakin hetken aikaa) ja kun valinnanvaraa on valitsen toisen merkin. Uskon, että moni muu toimii samalla tavalla.
Kaiken kaikkiaan mainos ilman tätä yhteyttä uuteen tragediaan on mielestäni mauton.
Kiitos tästä rakentavasta kommentista.Voi kamala. Kannattaa samalla laittaa kaikki muutkin makkara- ja lihapullafirmat boikottiin. Kellariinkaan ei kannata mennä kuin pakolla, kun yökötysreaktiohan siitäkin tulee.
Kaiken kaikkiaan mainos ilman tätä yhteyttä uuteen tragediaan on mielestäni mauton.
Ilman tuota yhteyttä mainos oli muutenkin mauton. Kukahan oli se neropatti joka päätti tuosta mainoksesta? Kuinkahan monen makuhermot herää siitä mielikuvasta, mitä valkoinen roskaväki syöttää saastaiseeen kellariin lukitulle tyttärelleen. Nam nam. Mahtaa olla hyvää, kun kelpaa roskaväelle.
Mainos on minunkin mielestäni, jopa ilman tuota Itävallan tapausta, täysi paska ns. tuotemainoksena. Toisaalta, tuon mainoksen tehtävä taitaa olla juuri se, että mainoksesta puhutaan ja tuotteelle saadaan tunnettavuutta eikä yritetäkään nostattaa katsojien ruokahalua.
Mainostoimistolle helvetin huono munkki, että samaan kohtaan osui tuollaisen tragedian paljastuminen. Eivätköhän nuo vetäne kampanjansa pois, mutta ei tällä mitään tekemistä HK:n tuotteiden ostamisen kannalta vähänkään omilla aivoillaan ajattelevalle ihmiselle ole.