HK Potku

  • 22 750
  • 85

masaala

Jäsen
Itsehän en ymmärrä tätä jeesustelua ja ylireagointia asialla alkuunkaan. Mainostoimistolle helvetin huono munkki, että samaan kohtaan osui tuollaisen tragedian paljastuminen. Eivätköhän nuo vetäne kampanjansa pois, mutta ei tällä mitään tekemistä HK:n tuotteiden ostamisen kannalta vähänkään omilla aivoillaan ajattelevalle ihmiselle ole. Paska säkä ja that's it.
Toiset toimivat äärirationaalisesti ja toiset fiilispohjalta. Itse kuulun niihin fiilispohjaisiin... Videon katsottuani ensi reaktio oli yökötys. Tiedän kokemuksesta, että jatkossa kaupassa asioidessani HK:n tuotemerkki tuo mieleen kokemani yökötysreaktion (ainakin hetken aikaa) ja kun valinnanvaraa on valitsen toisen merkin. Uskon, että moni muu toimii samalla tavalla.

Kaiken kaikkiaan mainos ilman tätä yhteyttä uuteen tragediaan on mielestäni mauton.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Toiset toimivat äärirationaalisesti ja toiset fiilispohjalta. Itse kuulun niihin fiilispohjaisiin... Videon katsottuani ensi reaktio oli yökötys. Tiedän kokemuksesta, että jatkossa kaupassa asioidessani HK:n tuotemerkki tuo mieleen kokemani yökötysreaktion (ainakin hetken aikaa) ja kun valinnanvaraa on valitsen toisen merkin. Uskon, että moni muu toimii samalla tavalla.

Kaiken kaikkiaan mainos ilman tätä yhteyttä uuteen tragediaan on mielestäni mauton.

Voi kamala. Kannattaa samalla laittaa kaikki muutkin makkara- ja lihapullafirmat boikottiin. Kellariinkaan ei kannata mennä kuin pakolla, kun yökötysreaktiohan siitäkin tulee.

Mitä HK Potkuun tulee, itse en pidä niitä kummoisina eineinä, enkä juurikaan osta eineksiä muutenkaan.
 

masaala

Jäsen
Voi kamala. Kannattaa samalla laittaa kaikki muutkin makkara- ja lihapullafirmat boikottiin. Kellariinkaan ei kannata mennä kuin pakolla, kun yökötysreaktiohan siitäkin tulee.
Kiitos tästä rakentavasta kommentista.

Jos mielestäni on mautonta mainostaa lihapullia kellarissa asuvalla friikki tytöllä, niin onko se nyt sitten jeesustelua... Btw. Miten itse selittäisit tytön kellarissaolon omalle tyttärellesi? Olisiko mielestäsi oikein mainostaa suklaapatukoita Jammun hahmolla?

Meillä on selkeästi täysin erilaiset arvot. Taidanpa silti jatkaa elämääni pumpulissa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaiken kaikkiaan mainos ilman tätä yhteyttä uuteen tragediaan on mielestäni mauton.

Ilman tuota yhteyttä mainos oli muutenkin mauton. Kukahan oli se neropatti joka päätti tuosta mainoksesta? Kuinkahan monen makuhermot herää siitä mielikuvasta, mitä valkoinen roskaväki syöttää saastaiseeen kellariin lukitulle tyttärelleen. Nam nam. Mahtaa olla hyvää, kun kelpaa roskaväelle.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilman tuota yhteyttä mainos oli muutenkin mauton. Kukahan oli se neropatti joka päätti tuosta mainoksesta? Kuinkahan monen makuhermot herää siitä mielikuvasta, mitä valkoinen roskaväki syöttää saastaiseeen kellariin lukitulle tyttärelleen. Nam nam. Mahtaa olla hyvää, kun kelpaa roskaväelle.

Mainos on minunkin mielestäni, jopa ilman tuota Itävallan tapausta, täysi paska ns. tuotemainoksena. Toisaalta, tuon mainoksen tehtävä taitaa olla juuri se, että mainoksesta puhutaan ja tuotteelle saadaan tunnettavuutta eikä yritetäkään nostattaa katsojien ruokahalua.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mainos on minunkin mielestäni, jopa ilman tuota Itävallan tapausta, täysi paska ns. tuotemainoksena. Toisaalta, tuon mainoksen tehtävä taitaa olla juuri se, että mainoksesta puhutaan ja tuotteelle saadaan tunnettavuutta eikä yritetäkään nostattaa katsojien ruokahalua.

Veikkaisin, että normaali ihminen ei edes tajua, että tuossa mainostetaan Potkua. Todella paska mainos, mutta so what? Paskoja mainoksia tulee ja menee. Kukaan ei muista tuota huomenna, paitsi Mr. Herkkis täällä Jatkoajassa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs

Valtsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan mitään mahdollisuutta, että potku tulisi takaisin kauppoihin? Jo ihan internetin meemien perusteella kyseessä on pidetty ja kaivattu tuote. Taisin maistaa kaikkia annoksia, itse kyllä pidin. Taisivat vain olla liian kalliita? Uskon, että kysyntää olisi nykyään. Adressia pystyyn?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Olin jo ihan unohtanut koko tuotteen! Olihan nuo kyllä herkkua ja mielelläni tuon ottaisin takaisin valikoimiin.

Addressille peukku!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös