HK Potku

  • 22 766
  • 85

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Potku

Täytyy kyllä sanoa, että taas on tavallista kuluttajaa kustu suoraan silmään. Miten niin ne muka olivat tulisia? Tuli kokeiltua molempia(toivottavasti niitä ei ole enempää) makuja. Olivat kyllä umpisusia molemmat. Söisin mielummin vaikka serkkupoikani sörsseleitä, minä kun luulin, että NE olivat pahan makuisia. Ensi kerralla pitänee ostaa lenkkimakkaraa ja Auran sinappia( ja vaikka sixpack Karhua)...
 

Tobias

Jäsen
En ole maistanut tätä HK:n Potkua enkä takuulla tule maistamaankaan. Kerran näin kaupassa että mikäs vitun purkki tuo on, ja oli kyllä niin vastenmielisen näköistä, kuten kaikki einesruoat, ettei tullut tätäkään mieleenkään koittaa.

Suosittelen että hankkikaa laadukkaita raaka-aineita ja tehkää itse. Tai vaihtoehtoisesti laadukkaaseen ravintolaan. Omasta mielestäni kukaan vähänkään fiksu ei osta koskaan eineksiä.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Tobias kirjoitti:
Suosittelen että hankkikaa laadukkaita raaka-aineita ja tehkää itse. Tai vaihtoehtoisesti laadukkaaseen ravintolaan. Omasta mielestäni kukaan vähänkään fiksu ei osta koskaan eineksiä.
Nyt mä näkisin, että Tobias on asian ytimessä. Maa on vähämielisiä täynnä, kun einestiskit hakkaa ruokakaupoissa tuorelihatiskit metreissä vähintään kaksinkertaisella määrällä.
 

scholl

Jäsen
Itse kyllä ostan valmisruokia. Joskus kun on kiire niin tulee ostettua Stockan tiskiltä, mikä on kalatiskin vieressä, valmiita systeemejä. Esim. lihapiirakka on ihan hyvä välipala. Juuri nimenomaan siitä tiskiltä. Saatan syödä sitä n. 5cm sillä aikaa kun vasta valmistelen ruoanlaiton aloittamista. Ja muitakin valmiita ostan. Jauhelihacrepes on myöskin yksi, mikä on pakko ostaa, koska en osaa paistaa lettuja. Se on epäonnistunut täydellisesti. Harmi vain, että kauppiaat eivät osaa maustaa niitä, mitä tiskiltä saa.

Sen lisäksi ostan joskus mikroporonkäristystä. En muista onko se Saarioinen vai mikä se merkki, mutta kun on sen verran hankalampaa tehdä poroa niin pienenä välipalana menee tuollainen valmisruoka.

Noista HK:n systeemeistä en ole koskaan kuullutkaan. En edes nimeltä.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole nähnyt tai kuullut mistään Potkusta muuta kuin Jatkoajan keskustelussa, mutta schollin viestiin on tartuttava. Miten on mahdollista että syöt lihapiirakkaa, kun joskus kirjoitit siihen malliin että lihapiirakat ovat 80-luvulta eikä niitä kukaan nykypäivänä syö?

Ja noista eineksistä, niin kai nyt jokainen sen tajuaa etteivät ne voi vetää vertoja ns. "itse tehdylle" ruoalle. Päivänselvä asia jota on turha päivitellä. Ideana on nopeus ja helppous.
 

ipaz

Jäsen
Tobias kirjoitti:
Suosittelen että hankkikaa laadukkaita raaka-aineita ja tehkää itse. Tai vaihtoehtoisesti laadukkaaseen ravintolaan. Omasta mielestäni kukaan vähänkään fiksu ei osta koskaan eineksiä.

Ilmeisesti siis minä ja miljoona muuta ei olla fiksuja? Mutta kun ruokaa ei työpäivän jälkeen jaksa tehdä itse ja ravintolassa syöminen käy liikaa kukkarolle. Vaikka ruoanlaitto aina välillä ihan mukavaa puuhaa onkin, niin päivittäin tehtynä se vie aivan liian paljon aikaa suhteessa siihen mikä on tarkoitus - nälän siirtäminen muutamalla tunnilla eteenpäin. Einekset on helppoja ja kun vetäiseen kunnon aamupalan niin kyllä sitä muutamalla lihapiirakalla tai Potkupurkillakin näyttää pärjäävän.
 

scholl

Jäsen
Mazza kirjoitti:
En ole nähnyt tai kuullut mistään Potkusta muuta kuin Jatkoajan keskustelussa, mutta schollin viestiin on tartuttava. Miten on mahdollista että syöt lihapiirakkaa, kun joskus kirjoitit siihen malliin että lihapiirakat ovat 80-luvulta eikä niitä kukaan nykypäivänä syö?

Muistaakseni kirjoitin snägärilihiksistä. Sama juttu on sellaiset ruskeat kokonaiset lihikset. Ei niitä kukaan ole nähnyt enää vuosikausiin, mutta Herkun tiskillä on sellaisissa levyissä liha- sekä lohipiirakkaa ja sellaista tulee joskus ostettu 5cm levyinen pala, jos on nälkä jo ennenkuin tekee safkaa.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
scholl kirjoitti:
Muistaakseni kirjoitin snägärilihiksistä. Sama juttu on sellaiset ruskeat kokonaiset lihikset. Ei niitä kukaan ole nähnyt enää vuosikausiin, mutta Herkun tiskillä on sellaisissa levyissä liha- sekä lohipiirakkaa ja sellaista tulee joskus ostettu 5cm levyinen pala, jos on nälkä jo ennenkuin tekee safkaa.

Itse en ole koskaan nähnyt tuollaista levymallista lihapiirakkaa kaupoissa. Kotona kyllä on tullut tuota nautittua.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Nuggetit ja siipipalat maisteltu. Nuggetit kohtuullisia, tosin dippi oli lirua. Siipipalat alle arvosteluasteikon, paketin kyljessä luki että 190 g kanaa, eväät syötyäni punnitsin luut, 70 grammaa, joten melkoisen niukasti oli syötävää. Eikä oikein maistunutkaan miltään.

En voi mitenkään perustella miksi ostaisin enää uudestaan. Komea mainoskampanja, mutta paljon melua tyhjästä.
 

Kaivanto

Jäsen
scholl kirjoitti:
Itse kyllä ostan valmisruokia. Joskus kun on kiire niin tulee ostettua Stockan tiskiltä, mikä on kalatiskin vieressä, valmiita systeemejä. Esim. lihapiirakka on ihan hyvä välipala. Juuri nimenomaan siitä tiskiltä. Saatan syödä sitä n. 5cm sillä aikaa kun vasta valmistelen ruoanlaiton aloittamista.

Huh huh, toivottavasti olet laittanut hovimestarin tai miespalvelijan kirjoittamaan läppärilläs tähän ketjuun. Ruoan laittaminen itse on 100 % demaria, miten joku viitsii.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Berrie kirjoitti:
Nuggetit ja siipipalat maisteltu. Nuggetit kohtuullisia, tosin dippi oli lirua. Siipipalat alle arvosteluasteikon, paketin kyljessä luki että 190 g kanaa, eväät syötyäni punnitsin luut, 70 grammaa, joten melkoisen niukasti oli syötävää. Eikä oikein maistunutkaan miltään.


Taitaa jäädä kokeilematta, eihän tuollaisesta määrästä tule kuin vihaiseksi ja Hornetitkin on keksitty.

Täällä on puhuttu uusavuttomista kohderyhmänä mutta en ole ainakaan itse törmännyt niin uusavuttomaan, joka ei osaisi nakkeja/eineslihapullia uunissa/mikrossa tehdä ja valita omaan makuun sopivan tulista dippikastiketta.

Makuasioista tuli mieleen kummisetäni Intian matka vuosia sitten; hän kertoi paikallisten ravintoloiden sisäistäneen varsin hyvin sen, että ihmisillä on erilaisia käsityksiä sopivasta "tulisuudesta". Kategoriat menivät muistaakseni: Mild, Hot, Very Hot ja Not for Europeans.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Vetäsin paketin noita nugetteja, aika lihapullamaisiahan ne, kate on varmaan ihan hyvä. Kyllä ton juustodipin tulisuus oli tarpeeks tulinen, mutta eipä tuo nyt mikään pettymys ollut tai että olisin kiljunut riemustakaan.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
kakkonen kirjoitti:
HK irtisanomassa 150..erittäin hauska yhteensattuma tuon "Potku" sarjan kanssa

Joo heti kun näin ensimmäisen "Potku" mainoksen tuli mieleen että onko tämä ihan suoraa vittuilua?

Ensin lopetetaan Turusta tehdas, sitten palkataan joku turha julkkiskokki varmaankin ihan nimellistä korvausta vastaan.
Sitten ostetaan ruotsalainen saman alan yritys ja nyt Tampereella eikun Potkua nivushiin.

TTu mitä mulkkuja. Kaiken kruunasi HK:n eläinkuljetuksesta saamat sakot,
eipä tarvii meikän jauhomakkaroitaan taikka hikipitsoja kotiin kantaa.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jj kirjoitti:
Ensin lopetetaan Turusta tehdas, sitten palkataan joku turha julkkiskokki varmaankin ihan nimellistä korvausta vastaan.
Sitten ostetaan ruotsalainen saman alan yritys ja nyt Tampereella eikun Potkua nivushiin.

TTu mitä mulkkuja.

HK myös palkkaa lisää henkilöstöä koko ajan:

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6576615&index=4&anchor=6576615

Toki nämä paikat olisivat tarjolla tamperelaisillekin, mutta - kuten tyypillistä - moni jättäytyy mieluummin työttömäksi kuin muuttaa työn perässä. Nimimerkillä "itse Tampereelta työn perässä Helsinkiin muuttaneena"...

(Moni saattaa ihmetellä miksi minä ikäänkuin "puolustelen" HK:ta - ihmiset kun ovat epäluuloisia toistensa motiiveja kohtaan. Olen entinen HK:n osakkeenomistaja, ja siksi kyseistä firmaa tulee vieläkin seurattua huomattavasti tarkemmin kuin joitain toisia - jos vaikka joskus ostaisi lisää...)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tuli itsekin kokeiltua paria tästä tuotevalikoimasta. Texmex pyörykät olivat aika mitäänsanomattomia, eivät ainakaan tulisia. Tuli mieleen kouluruokailun lihapullat, negatiivisessa mielessä. Dippi oli aivan liian tulista minkä takia sitä jäi varmaan kaksi kolmannesta käyttämättä. Siipipalat olivat taas aika tulisia, mutta kuten aiemmin mainittiin, lihaa oli naurettavan vähän. Dippi oli aika hyvää, käytin sipsien kanssa yli jääneen. Nuggetteja vosin kokeilla vielä jos dipin voisi vaihtaa siipipalojen mukana tulleeseen.
 
Viimeksi muokattu:

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Oli Lidlinkin valikoimissa. Ei tullut katseltua hintaa, että onko halvempaa kuin toisaalla kun ei ole vielä yhtäkään tullut maistettua.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaughan kirjoitti:
HK myös palkkaa lisää henkilöstöä koko ajan:

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6576615&index=4&anchor=6576615

Toki nämä paikat olisivat tarjolla tamperelaisillekin, mutta - kuten tyypillistä - moni jättäytyy mieluummin työttömäksi kuin muuttaa työn perässä. Nimimerkillä "itse Tampereelta työn perässä Helsinkiin muuttaneena"...

HK palkkaa ihan simona väkeä myös Tampereelle:

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6580345&index=1&anchor=6580345

Taitaa olla pieni pelko että osa porukasta ei malta odottaa loppuun asti vaan pientä vajausta voi tulla jo aiemmin?
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
SergeiK kirjoitti:
Olisikohan joillain syytä tutkituttaa suhteellisuudentajunsa, jos on kanttia väittää oman maun olevan kohdallaan ja ketjuun vastanneilla 35 muulla Jatkoaikalaisella makuaistit perseestä?
Nuo lihapullat olivat hyviä, ja vertailuna tosiaan muut vastaavat einespyörykät. Samaa on sanonut myös 4-5 kaveria/tuttua, jotka ovat noita testanneet, joten 35 jatkislaisen makuaistit todellakin ovat perseestä. Turha noita vertailla itsetehtyihin, joten hieman suhteellisuudentajua kiitos. Tuskin kukaan "einespulliakaan" vertailee omatekemiin.

Omasta mielestä nuo Potkut eivät maistuneet liikaa einekseltä, ja mausteita oli ihan tarpeeksi. Se kuka sanoo, että vastaavan tulisia pyöryköitä löytyy "mummon" lihapullistakin, niin on hyvä ja kertoo sen tuotteen nimen. En ymmärrä miten tuota kastikettakin on onnistuttu haukkumaan, hyvää tulista kastiketta. Erikseen toki saa samaa ostettua, mutta tuollaisia pyöryköitä ei, joten täyttää kyllä paikkansa markkinoilla. Mahtuu hyvin uutena tuotteena "perinteisten" pullien vierelle, varmasti noille riittää ostajia. Penninvenyttäjät toki voivat edelleen ostaa halpapullat erikseen ja dipata niitä vaikka tabascoon. Ei noita "peruspullia" tosin pystykään syömään ilman jotain todella vahvaa maustetta, että maku peittyy.

Mitä noihin "potkunugetteihin" tulee, niin niitä en ole maistanut, mutta niiden suhteen kritiikki lienee aiheellista, jos tosiaan ovat pelkkiä broilerpötkylöitä...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Taisi tulla tauko HK:n tuotteiden ostoon hetkeksi aikaa. Tapahtumien yhteyttä HK:hon ei saa enää pyyhittyä mielestä.

Juu. HK on taatusti syyllinen. Hyvää ruokahalua kaikille. Potku on parasta einestä, mitä kaupasta löytyy.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Taisi tulla tauko HK:n tuotteiden ostoon hetkeksi aikaa. Tapahtumien yhteyttä HK:hon ei saa enää pyyhittyä mielestä.

Itsehän en ymmärrä tätä jeesustelua ja ylireagointia asialla alkuunkaan. Mainostoimistolle helvetin huono munkki, että samaan kohtaan osui tuollaisen tragedian paljastuminen. Eivätköhän nuo vetäne kampanjansa pois, mutta ei tällä mitään tekemistä HK:n tuotteiden ostamisen kannalta vähänkään omilla aivoillaan ajattelevalle ihmiselle ole. Paska säkä ja that's it.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Potku on parasta einestä, mitä kaupasta löytyy.

Offtopic, mutta oli hauskaa bongata etusivulta uusinpana viestinä nimim. moby HK Potku -ketjusta. Siis vaikkei nimimerkillä olisikaan mitään oikeita yhtäläisyyksiä kyseiseen kaljuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös