KooPee kirjoitti:
Ongelmahan on siinä että joillekkin Macin tuliset tuotteet on todellakin tulisia. Olen kuullut valitettavan että ei El Maco hampurilaista voi syödä koska se on liian tulinen. Tulisuus ei ole mikään absoluuttinen määre vaan sekin on subjektiivinen kokemus. Oma kantani on että nämä potku tuotteet ovat ihan nössöjä ja ennemmin ostan normi ruokaa ja maustan sitä oikeasti tulisilla kastikkeilla.
Kyllä, niin minä tiedostan tämän ja kunhan vain sanoin, että ne ovat minusta "tulisia". Toki joillekin ne ovat liiankin tulisia eikä tarkoitus ollut sinänsä nyt alkaa jotenkin mukahauskasti naureskelemaan ihmisille, jotka eivät pidä kovin tulisesta ruoasta. En itsekään ole mikään HC-ihminen sillä saralla. Todellisuudessahan kuitenkin mäkin tuliset ruoat ovat melko laimeita, koska ei voida muodostaa tilannetta, että ihmiset jättäisivät ruokansa kesken sen vuoksi, että eivät pystyisi syömään, mutta kuten sanoit, varmasti näinkin joskus käy.
Siksipä näitä potkuja ja mäkkiruokia pitäisi olla useampaa eri tasoa. Vaikkapa melko mietoa, melko tykkiä ja sitten vaikka silmävalkuaiset sulattavaa tavaraa. Mäkin kannalta moinen differointi kait olisi vain liian kallista puuhaa, koska kyseinen puljuhan perustaa toimintansa kuitenkin hyvin kustannustehokkaalle toimintamallille, jossa liian suuri tuotevalikoima aiheuttaa liian suuria kustannuslisiä. Potkusta en osaa sanoa, kun en ole mikään elintarviketeollisuuden asiantuntija enkä sinänsä mitään tiedä heidän kustannuslaskennallisista malleistaan.
Jokatapauksessa itse kun aina silloin tällöin tykkään tehdä tacoja ja tortilloja sun muita tulisia ruokia, niin kyllä mieluusti väsään ne ihan itse alusta lähtien. Kuoret ja tortillaletut ostan toki valmiina, mutta muuten kyllä teen itse omat salsani sun muut tarvesörsselit.
Potkun juttujakin tulee varmasti vielä jossain välissä kokeiltua ainakin joku pieni purkillinen jos vain pysyvät valikoimissa ja ainakin mitä alun menekkiä on kerrottu, niin tuskin häviää tuoteperheestä ainakaan ihan alkumetreillä?