HK Potku

  • 22 751
  • 85

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Niin, avataan nyt sitten tälläinen ketju.

Eli onko jatkoajan porukat päässeet maistelemaan tuota harvinaista herkkua? Itsellänihän oli tarkoitus eilen käydä ostamassa jääkaappiin muutama rasia, mutta kyseinen tuote on ainakin pääkaupunkiseudulta kokonaan loppu kaupoista.
Itseänihän kiinnostaisi tietää, että onko tämä HK:n uusin keksintö varteenotettava kilpailija näille muille ns. opiskelijasafkoille, kuten makaronille ja nuudeleille. Eli siis lähteekö Hk potkusta nälkä vai onko se vaan jonkun hyvän tv-sarjan yhteydessä naposteltava herkku?
 

Juppe81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, TPS
Itse olen kokeillut noista niitä lihapullia ja nugetteja. Pieniä pettymyksihän nuo molemmat olivat maultaan. Tulisuutta kyllä löytyy kiitettävästi kuten mainostettukkin on mutta siihen se vähän sitten jääkin. Eli maultaan eivät mielestäni mitään ihmeellisiä, dipitkään ei kokonaisuutta parantaneet. Varsinkin se juusto-jalapenodippi oli aika heikko esitys.

Kyllä niistä nälkä hetkeksi lähtee mutta elokuvanaposteltaviksi sopivat parhaiten. Onko jollain kokemuksia niistä nakeista tai siipipaloista? Kannattaako kokeilla vai jättää suosiolla hyllyyn?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hauska idea, mutta veikkaan, että toteutus on kaukana hauskasta. Samaa jauhokamaa kai siellä on lihapullien sun muiden muodossa kuin muissakin vastaavissa viritelmissä. Siivet toki on aitoja, mutta ei hirveästi innosta moiset. Jos halvalla eksyy eteen, saatan maistaa jotain lajia.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jokerinet kirjoitti:
Niin, avataan nyt sitten tälläinen ketju.

Eli onko jatkoajan porukat päässeet maistelemaan tuota harvinaista herkkua? Itsellänihän oli tarkoitus eilen käydä ostamassa jääkaappiin muutama rasia, mutta kyseinen tuote on ainakin pääkaupunkiseudulta kokonaan loppu kaupoista.
Itseänihän kiinnostaisi tietää, että onko tämä HK:n uusin keksintö varteenotettava kilpailija näille muille ns. opiskelijasafkoille, kuten makaronille ja nuudeleille. Eli siis lähteekö Hk potkusta nälkä vai onko se vaan jonkun hyvän tv-sarjan yhteydessä naposteltava herkku?

Itse olen maistanut niitä nuggetteja ja imho kuraa oli. Nuggetit olivat hyvin teollisen makuisia, samaa paskaa kuin Kariniemen nuggetit ja ällölötköjä mikrossa tehtynä, uunissa tehtyinä olisi ehkä pudonneet paremmin. Annoksessa oli ehkä 7-10 palleroa ja hintaa kuitenkin melko suolaisesti.

Jos haluaa nuggetteja ja juustojalopenokastiketta syödä niin suosittelen ostamaan pakastenuggetit ja kastikkeen erikseen.
 

Klinga

Jäsen
Mainoksen uhriksi jouduin ja tuli ostettua nakit ja nugetit. Pettymys oli suuri. Tulisiahan ne olivat, mutta siihen ne sitten jäivätkin, en suosittele.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
sampio kirjoitti:
Jos halvalla eksyy eteen, saatan maistaa jotain lajia.
Enpä taidakaan, kun nämä muutamat viestit ovat vain vahvistaneet ennakkoluulojani. No, ehkä valmisruoalta ei kannata liian paljon odotaakaan.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Itse ostin niitä chicken wingsejä tarjouksesta (1.99e). Dippi oli jotain halpis thai-orient kastiketta ja itse kana oli melko einesmäisen makuista.

Tuolla hinnallakaan ei mikään huippuostos. Puhumattakaan kun hinta normalisoituu.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Halvemmalla pääsee kun ostaa ainekset erikseen ja väsää itse. Uuniin mikron sijasta niin makukin on huomattavasti parempi.

Lidlistä ostamani kalkkunarullat mozzarellatäytteellä pesi nämä potkut kevyesti. Hiukan kun käristeli pannulla ja kylkeen vaikka makaroonia tai riisiä niin avot. Halpaakin vielä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Joo, voipi olla että jää itseltänikin sitten nuo potkut maistelematta. Mutta nuo penon mainitsemat kalkkunarullat natsisiwasta voisivat olla kokeilemisen arvoinen ostos.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nakit oli ihan OK mutta nugetit oli pettymys. Tulisesti maustettuja mutta muuten mautonta teollisuusroskaa. Wingsejä voisi vielä maistella mutta saattaa jäädä väliin, niin huonoja oli nuo nugetit.
 

J.Petke

Jäsen
Kukaan ei voi kutsua näitä perkeleen plätyköitä nugeteiksi. Vai oikeuttaako se saamaan nugetti-nimen jos broilerimössö on pistetty nugettien muotoon? Tämä on ihan samaa tavaraa kuin broilerpyörykät mutta eri muodossa. Arvosana tälle nugettihuikeudelle 5-. Ei aivan mauton(lihaton)..

Ainoa edes tyydyttävälle tasolle yltävä herkku on nämä makkarapallot BBQ-soosin kanssa, ja tämäkin vain siksi että itse makkarat on jo hieman maustettuja ja soosi ihan ok.

Luulen, että HK:lla on katteet kohdallaa näissä tuotteissa.Pistetään vaan hieno paketti ja hassu mainos niin kyllä suomalaiset ostaa (minä mukaanlukien). Enää koskaan en tee toiste tätä virhettä, että menisin tätä kuraa ostamaan lisää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Helsingin Sanomat / NYT kirjoitti:
HK on lanseerannut Potku-tuoteperheen, ja nyt toimitusjohtaja Kai Seikku tarjoaa ystävällisesti Potkuja Turun tehtaan kaikille 192 työntekijälle.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Sama juttu Forssassa. HK tarjoaa potkuja ja myy Potkua. Siitäkös on paikallislehden tekstaripalstalla vedetty hernettä nenään, eikä ihme.
 

Erik Loka

Jäsen
Mitä nyt noita lihapullia naamariini työnsin tuossa vähän aikaa sitten, niin ei ne kyllä mitään erikoisia ollu. Ihan tavallisia lihapullia, tosin aika vitun tulisia mun makuun sen kastikkeen kanssa. Tais maksaa päältä kaksi euroa se loota, joten ei todellakaan ole hintansa väärti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuntuu siis edelleen paremmalta idealta ostaa ne eineslihapullat normaalissa rasiassa, heittää mikroon ja tabascoa päälle. Kiva pikkuherkku tulisen nälkään.
 

ipaz

Jäsen
Tuli testattua tuossa viikko takaperin koko makukimara. Eiväthän noidet tarkoitus mitään courmeeruokaa ole ollakaan ja ainakin siivet jäävät tästä eteenpäin minulta kaupan hyllylle. Mutta kyllä nuo nakit ja pullat menevät ihan mukavasti lätkämatsia katsellessa. Kastikkeista löytyy ytyä ainakin minun makuuni ja nugetit itsessään ovat hyvinkin tehokkaasti maustettuja.

Materiaali noihin eineksiin tuskin on ihan samasta laarista tullutta, mitä Kasleriin tupataan. Jämäpaloja värikkäässä paketissa hyvillä mausteilla. Ok snacksejä mutta ei mitään ruokaa.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Nugetteja maistoin ja paskaa oli. Ns. väärin tehty tuliseksi. Laitettu helvetisti jotain pippuria, mutta makua ei ole lainkaan. Vähän niinkuin armeijassa.

En suosittele.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Itseäni ei nugeteissa häirinnyt mausteet, mutta kun ne oli, niinkuin joku jo totesi täysin samaa skeidaa kuin broileripyörykät. Kariniemen nugetit on suurta herkkua tähän verrattuna. Ei kyllä voi opiskelijaruoaksi kutsua, sen verran kalliitakin oli. En osta toiste.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ihan järkyttävää paskaa. Ei nuo mene edes lätkämatsia kattellessa.

PS. Kannattaa nähdä vaivaa kun haluaa jotain hyvää.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen syönyt niitä kanansiipiä ja texmex-pyöryköitä. Kanansiivet olivat rasvaisia ja lihaa niissä oli vähän. Tulisuutta en juuri havainnut. Pyörykät taas vaikuttivat perus-einespyöryköiltä, jotka vaan olivat vähän pienempiä kuin muut vastaavat. Tulisuutta en juuri havainnut. Dippi oli molemmissa ihan ok. Ei missään tapauksessa hintansa arvoista syötävää, enkä aio ostaa noita enää toiste.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Lihapullapotku tuli testattua, ja parin pulleroisen jälkeen lensi roskiin koko satsi. Ehkä koiralleni voin syöttää moista moskaa, mutta ihmisravinnoksi kyseinen jätepaska ei todellakaan sovellu.

Ei todellakaan maksa vaivaa tutustua kyseisiin tuotteisiin.

HK - olet heikoin lenkki.


Että silleen...
 
Viimeksi muokattu:

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämä chicken wings -versio tuli testattua. Enpä osta toista kertaa. Ehdottomasti mieluummin uunin kautta isompi paketti. Noista muutamasta siipipalasta ei tule kuin kiukkuiseksi. Kastike oli aika liurua, sellasta teollista limaa. Myönnettäköön, että olin mainoksen uhri. Suosittelen kiertämään kaukaa nämä potkut.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
peno kirjoitti:
Lidlistä ostamani kalkkunarullat mozzarellatäytteellä pesi nämä potkut kevyesti. Hiukan kun käristeli pannulla ja kylkeen vaikka makaroonia tai riisiä niin avot. Halpaakin vielä.

Voin suositella ko. rullia, lisäksi Liiteristä löytyy toinen makuvaihtoehto joka on myös hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös