Tuo voittajajoukkueen mainos oli tylsä ja perinteinen, mutta yksi asia siinä mainoksessa onnistui hyvin: Se oli nimittäin juuri sitä mitä asiakas pyysi! Ja siitähän se homma on lähdettävä, ei mistään itsekkäistä lähtökohdista. Kyllähän jokainen mainosmies haluaisi aina tehdä jotain uutta ja erilaista mutta jos asiakas on konservatiivinen ja haluaa perinteistä niin silloin ei lähdetä turhaan kikkailemaan vaan tehdään perinteistä.
Janne ja hänen tiiminsä ymmärsi tämän perusasian, Mämmi ei ja sen takia he tekivät ensinnäkin aivan turhaa työtä kun yrittivät keksiä jotain mullistavaa ja toisaalta myös epäonnistuivat täydellisesti kun mainos ei ollut yhtään sitä mitä asiakas halusi. Sillä ei ollut tässä väliä että Hjallis on joskus sanonut että odottaa kaikilta luovuutta ja riskinottoa, vaan homma pitää katsoa aina tilanteen mukaan.
Ja sitäpaitsi, ei tuo vanhojen pikkutuhmien vitsien kierrättäminen mainoksissa edes ole millään tavalla luovaa.
Janne ja hänen tiiminsä ymmärsi tämän perusasian, Mämmi ei ja sen takia he tekivät ensinnäkin aivan turhaa työtä kun yrittivät keksiä jotain mullistavaa ja toisaalta myös epäonnistuivat täydellisesti kun mainos ei ollut yhtään sitä mitä asiakas halusi. Sillä ei ollut tässä väliä että Hjallis on joskus sanonut että odottaa kaikilta luovuutta ja riskinottoa, vaan homma pitää katsoa aina tilanteen mukaan.
Ja sitäpaitsi, ei tuo vanhojen pikkutuhmien vitsien kierrättäminen mainoksissa edes ole millään tavalla luovaa.