Voisiko joku kertoa miksi tuo Pia on edelleen mukana tuossa kisassa? Onko se tehnyt oikeasti jotain merkittävää? Hjalliskaan ei taida edes tietää hänen nimeään. Neuvonantaja Hakkarainenkin olisi lähtenyt pudottamaan "tästä keskeltä". En ole kertaakaan kuullut Hjalliksen tai kummankaan neuvonantajan puhuttelevan Piaa nimellä. Miten noin HMV-tyyppi voi olla vielä tässä vaiheessa kisassa mukana?? Pari viikkoa sitten olin jo kirjoittamassa tästä aiheesta ja silloin olisi kirjoituksessani ollut mukana myös Marika, mutta Marika sentään näytti viime viikolla osaamistaan johtajana.
Mitä tämä Pia on tehnyt, että saa viikosta toiseen roikkua mukana? Onko kyse vain leikkauksesta, siitä, että katsojille ei näy sitä, kuinka Pia vetelee aina naruista ja on superjohtaja ja armoton työmyyrä? Vai onko kyse siitä, että hän on vain niin näkymätön, ettei ketään kiinnosta ja annetaan säälistä roikkua mukana? Minulle on ainakin Pian panos jäänyt todella arvoitukseksi.
Mitä tämä Pia on tehnyt, että saa viikosta toiseen roikkua mukana? Onko kyse vain leikkauksesta, siitä, että katsojille ei näy sitä, kuinka Pia vetelee aina naruista ja on superjohtaja ja armoton työmyyrä? Vai onko kyse siitä, että hän on vain niin näkymätön, ettei ketään kiinnosta ja annetaan säälistä roikkua mukana? Minulle on ainakin Pian panos jäänyt todella arvoitukseksi.