Toinen kausi oli huomattavasti selkeämmin puhdas promo hankkeelle ja yhteistyökumppaneille, ykköskaudella kyseessä oli huomattavasti enemmän ns. oikea skaba.
Toisin sanoen 2. kausi oli 11 jaksoinen sarja 60min mainoksia.
Vähän jäi paska maku koska kun katsoo suorituksia niin Miralla ei pitäisi olla mitään jakoa. Hjallis toisti lähes joka jaksossa että haetaan innovatiivisuutta, uusia ideoita ja uutta näkökulmaa. Teemu oli tässä suhteessa jopa vielä ylivoimaisempi kuin kisojen voittotilastot osoittavat.
Toisin sanoen 2. kausi oli 11 jaksoinen sarja 60min mainoksia.
Vähän jäi paska maku koska kun katsoo suorituksia niin Miralla ei pitäisi olla mitään jakoa. Hjallis toisti lähes joka jaksossa että haetaan innovatiivisuutta, uusia ideoita ja uutta näkökulmaa. Teemu oli tässä suhteessa jopa vielä ylivoimaisempi kuin kisojen voittotilastot osoittavat.