Ideana oli voittaa tehtäviä. Tuntui, että se jatkuva innovatiivisuuden hokeminen oli Hjalmarilta vain keino viedä puheita kauemmas tehtävien tuloksista, eli varsin usein Miran häviöstä.
Täällä puhutaan johtajuudesta mutta johtajuus on tänä päivänä yhä enemmän henkilöjohtamista. Tuo kuitenkin kuulunnee tuleviin haasteisiin eli onko Mira noilla näytöillä kannustava ja valmentava esimies?
Naurattaa jo etukäteen.
Täällä puhutaan johtajuudesta mutta johtajuus on tänä päivänä yhä enemmän henkilöjohtamista. Tuo kuitenkin kuulunnee tuleviin haasteisiin eli onko Mira noilla näytöillä kannustava ja valmentava esimies?
Naurattaa jo etukäteen.
Mitäs se Hjallis sanoikaan kusettamisesta? Konsernin pomo tosin voi sanoa mitä vaan joutumatta siitä edesvastuuseen, ainakin kun se on tuollaisessa tilanteessa sanottu.Ja ymmärrän muuten täysin Teemun katkerat kommentit "kisan" jälkeen. Kaveri pisti aika paljon peliin päästäkseen tuonne ja lopulta selvisi, ettei voittomahdollisuuksia ollut alun perinkään olemassa. Kyllä mulle tulisi ainakin kusetettu olo.
Ihmetyttää hieman, että kun on kyse ison yrityksen toimitusjohtajan paikasta niin loppusuoralla on kaksi ihmistä joista toinen ei osaa tehdä kauppaa ruotsiksi ja toisella on sen verta kokemusta asuntokaupasta, että on myynyt oman kämppänsä.
Mun mielestä Mira ei edes ollut kovin vakuuttava. Ihan järkyttävää diipadaapaa vastauksena joka asiaan. Kyllä johtoryhmässä vakuuttivat Jouni, Ali ja Teemu (jota Hjallis tylytti omahyväiseksi koko ajan ilman perusteita??).Miran valitseminen tämän tien kautta oli täysin väärä päätös. Koko tuotantokauden aikana ainoa hyvä suoritus/ominaisuus Miralta oli, että on vakuuttava johtoryhmän edessä. Haetaanko sinne tulipalojen sammuttajaa, vai ihmistä joka saa jotain aikaan?
Voittaja: Mira, voittoprosentti 20% (2/10)
Toiseksi paras: Teemu, voittoprosentti 70% (7/10)
Lisäksi finaalitehtävässä Teemun joukkue sai Hjallikselta paremman arvion kuin Miran joukkue.
Tällaista vähän niinkuin hehkutuksella meinasin. Ehkä tämä olisi kannattanut lainata alkuperäiseen viestiin suoraan mukaan.
Olin tulossa kirjoittamaan samasta aiheesta, mutta eri näkökulmasta. Hauskaa tässä on ensinnäkin se, että alkuperäisen jutun on kirjoittanut tyyppi, joka ei ole itse edes nähnyt jaksoa saati 25 minuuttista settiä. Perinteisesti meni vain muutama tunti jutusta, niin kaikkien mahdollisten höttömedioiden sivuilla asia on huomioitu. Niin kuin jo jakson aikoihin täälläkin todettiin, yksikin ohjelmassa näytetty juttu sille kohdeyleisölle ja siinä tilaisuudessa todennäköisesti olisi riittänyt siihen, että mimmit joutuivat vähintään jonkinlaiseen alakynteen. Puhumattakaan, että erikseen otsikoitiin vielä "ja sitten tähän väliin vähän panojuttuja" yms. kun edellä settitoiveissa oltiin selkeästi painotettu konservatiivisuutta.Uusi Suomi uutisoi miten tämän koomikon, joka kuvattiin siinä yhdessä jaksossa täydeksi flopiksi, ura on nyt ajanut miinaan tuon Diilissä vierailun jälkeen. Kuten kuvioon kuuluu oli tuossakin jaksossa kaikki editoitu puhtaasti jakson teemaa mukailevaksi. Ilmeisesti joku oli kuvannut tuon koko 25-minuuttisen setin ja siellä oli tullut hyvin nauruja ja esitys oli mennyt ihan ok. Tietenkin itse jaksoon otettiin teemaksi pari heikompaa läppää ja tarkoituksella editoituja vakavia naamoja sekaan ja haukut päälle.
No niin...nyt on sitten Harkimon suhde Karihtalaan katkolla eli diilimiran seuraava osoite lienee sama kuin Harryn. Pelimiehiä, pelimiehiä...
No niin...nyt on sitten Harkimon suhde Karihtalaan katkolla eli diilimiran seuraava osoite lienee sama kuin Harryn. Pelimiehiä, pelimiehiä...