Mikäköhän lienee syynä tähän ratkaisuun? Voittojen kotiutus, uskon loppuminen vai Hjalliksen terveydentila?
Skanskahan osti aikaisemmin osuuden, nyt meni ilmeisesti YIT:lle potti?
Ali on viime jaksoissa noussut suosikiksi sen toisen Armada -jätkän kanssa, toivottavasti jatkavat vielä pitkään, sentään jotain värikkäitä hahmoja.
Kyllä nyt taitaa olla niin että minulla meni YIT ja Skanska sekaisin, sorry.Skanskahan osti aikaisemmin osuuden, nyt meni ilmeisesti YIT:lle potti?
Itse olisin tehnyt seuraavasti; ensimmäisenä tuotteiden jako kolmeen ryhmään, halvat&helpot, vaikeat löydettävät ja kalliit tuotteet.
1 tyyppi samantien matkaan hakemaan halvat & helpot (hieronta, lippu, tomaatit jne). 1 tyyppi tinkaamaan kalliit tuotteet (rengas, sukset, pönttö jne) ja loput jaagaamaan vaikeasti löydettäviä (levy, strutsinmuna). Halvoissa ja helpoissa ei ole järkeä kuluttaa aikaa tinkaamiseen koska eurosäästö on niin pieni vaikka saisikin prosentuaalisesti alennusta.
Ja ihan ensimmäiseksi ryhmäkuva, hotellin respa ottaa sen kännykkäkameralla ja tulostaa sen (eihän laadusta ollut puhetta?).
Hiljaseksi veti Tarjan työskentely, nykyinen tehtävä projektinjohtaja, huhhuh mitä sekoilua.
Ja ihan ensimmäiseksi ryhmäkuva, hotellin respa ottaa sen kännykkäkameralla ja tulostaa sen (eihän laadusta ollut puhetta?).
Talvirenkaaksi joku pinnotettu paska vaikka lähimmältä huoltoasemalta.
Muistakaa se sääntö että joukko saa jakaantua enintään kahteen ryhmää kun mietitte että miten itse olisitte tehneet. Oikeat tyypit pihalle, vaikka Ville ihan vekkuli kaveri olikin. Jotain sukua sille eräälle hurmoshenkiselle saarnamiehelle?
Voi noissa olla vaikka mitä muitakin sääntöjä joita ei kerrota, siis sellaisia jotka selittäisivät että miksi asioita tehdään tyhmän oloisesti.Mikä helvetin sääntö tämä on?
En niin hyvin Helsinkiä tunne, että millä säteellä nuo Hjalmarin mainitsemat "nurkan takana" -kaupat ovat oikeasti tehtävänantopaikasta. Kun kuulosti tulevan ilmaista mainosta K-Raudalle tai jotain sinnepäin.
Itse vain kuuntelin alun, mutta mikäli kilpailijat majoittuivat edelleen Hietalahden Radisson Blussa, niin K-Rauta löytyy vajaan kilometrin päästä Ruoholahdesta. Rengasliike ei tule heti mieleen, mutta ainakin aiemmin parin korttelin päässä Kalevankadulla oli joku rengaspaikka.
Eniten kiinnostaisi että oliko säännöissä mainittu paljonko sakkoa tulee minkäkin hankkimatta jättämisestä. Jos oli, niin siitähän kannattaisi jättää jotkut pikkusakkoiset suosiolla hakematta, tai miettiä niitä sitten lopuksi jos on aikaa.
Eikös tämä täysin sama tehtävä ollut viimekin kaudella? Eipä hirveästi ole tuontatiimilläkään tehtäväideoita, kun sama homma vedetään jo nyt uudestaan ilman mitään muutoksia.
Jos oikein käsitän, niin oli kerrottu, että arvioitu hinta+20 prosentin sakko napsahtaa