Tosin ei tainnut tulla ilmi koska jakso oli kuvattu, ennen kisoja vai niiden aikana tai jälkeen...
Käsittääkseni kyseinen jakso oli kuvattu toukokuussa, koska viime viikon jaksossa oli hivenen arktisemmat olosuhteet. Toukokuussahan oli hellettä.
Tosin ei tainnut tulla ilmi koska jakso oli kuvattu, ennen kisoja vai niiden aikana tai jälkeen...
- - -
Ali taitaa kyllä seuraavan kerran lähteä kun joutuu pudotukseen. Sen verran monta kertaa on ollut lähellä että pakko on joskus kolahtaa...
Kaikki tuntevat Alin kovaksi kilpailijakseen ja yrittävät pudottaa hänet keinolla millä hyvänsä mahdollisimman aikaisin.
Voi jumatsuika, vai että on edennyt jo niin pitkälle, että tj-kurssi on käyty. Samoin myötähäpeän tulva valtasi korvanipukkani kun Outi perusteli osaamistaa omalla omakotitaloprojektillaan, "minä olin se joka kilpailutti kaikki...", vähemmän säälittävä perustelu on jopa se klassisen epätoivoinen "anna mulle vielä mahdollisuus, niin näet miksi olen pätevä".Eipä tää Outikaan kaikkein vaatimattomin ole omista kyvyistään: - Olen edennyt opiskeluissani jo niin pitkälle, että varmasti tiedän, mitä toimitusjohtajan pesti olisi vaatinut, hän sanoo. Outi ei kuitenkaan kanna kaunaa kilpakumppaneilleen.
Taisivat sekä Tojotalla että Ekspertillä osua tehtävät jollekin erikoissuperspecial-päiville, jossa on tarjolla vaikka mitä alennusta ja kaikki kanta-asiakkaat on soitettu paikalle. Tulos oli varmasti reippaasti yli keskiverron, mutta jos verrataan vastaaviin erikoispäiviin, ei tämä varmaankaan hurjasti normaalista tuloksesta eronnut kun kerran palaute oli tuota luokkaa.Edit: Ja sitä ihmettelin myös, että mikä on tuollaisen kodinkoneliikkeen normaali päivämyynti, jos joukkueiden suoritus oli huono, ja myynti noin 70.000€ ja about 120 myytyä telkkaria ja läppäriä? Omat kuvitelmani olivat jotakuinkin sellaiset, että kymmenenkin telkkaria päivässä olisi jo ihan ok saldo. Olen vissiin kujalla, vai?
Samoin viimekaudella se autonmyyntijakso ihmetytti, Jethro&kump. myi muistaakseni autoja kuin leipää, useita kymmeniä uusia tojotia päivässä.
Sitäpaitsi eikös se ollut Expertille vaan parempi, ettei kaikkia lahjakortteja käytetty, säästyipä sen verran...
...mutta mitäs jos nämä flyer tyttöset olisivat vaikka olleet Itäkeskuksessa houkuttelemassa asiakkaita sinne Lanternaan, joka on aika lähellä, mutta syrjässä kuitenkin...
Vai mitä mieltä hän mahtaa itse olla LH:n ja HK:n kompetenssista silloisiin ja nykyisiin työtehtäviinsä.
Sinänsä hyvä idea, kunhan tuosta olisi tajuttu sopia etukäteen. Muuten lähtö olisi tullut suhteellisen nopeaa tahtia. Itiksen myymälöiden intressiin ei kuitenkaan kuulu se, että muualla sijaitseva liike mainostaa sieltäkin löytyviä palveluita. Ja se on varmaankin yksityisalue, joten voinevat kieltää tuon helosti.
No joo, toisaalta Itiksen liikkeet olis saanut ilmasta TV-aikaa, en tiedä olisiko niitä oikeesti kiinostanut ketään häätää tai sitten oltais hoidettu asia Talllinanaukiolla / siinä bussipysäkin puolella...
Flyerit kaupan ovella tuntu vaan vähän tyhmältä idealta...
Lanternassa on monia kauppoja ja flyereita jaettiin kauppakeskuksen oven ulkopuolella mielestäni..
Tuohon viimevuotiseen Diiliin liittyen uutinen tänään Kauppalehdessä, Hjallis myynyt osuutensa Sipoonrannasta YIT:lle.