Tosin sokea virtahepokin tiesi, että edelle tuossa tilanteessa oleva Iversen tulee valitsemaan sisäladun. Kuka on niin saatanan tyhmä, että ei sitä valitsisi tuossa tilanteessa?
Niskasella oli turha hoppu, mutta kyllä Ivesenkin olisi voinut varoa. Näillä mennään, Suomi kolmas ja Norja neljäs.
Olen antanut itseni ymmärtää, että Jauhojärvi uhoaa suurelta osin huumorilla. Tai ainakin sellainen vaikutelma syntyy, sen verran hienosta miehestä puhutaan.Mustajärvi ja Saarinen olisi mielenkiintoinen aviopari. Yhtä kusipäitä molemmat.
Hienot pariviestit nähtiin. Naisten puolella Venäjä ja etenkin nuori Belorukova suorituivat yllättävän hyvin, miesten puolella Suomeen tuli mitali. Ehkä vähän karvaasti, mutta toisaalta Norja hävisi siinä enemmän kuin Suomi. Nelossija se vasta vituttaisikin.
Se tässä tosiaan on, että Norja tuhosi omankin kisansa. Eivät ne sentään vain jonkun muun kultaa torppaa huvikseen, mikäli hopea on kuitenkin tulossa.
Jos unohdetaan tämänpäiväisen miesten kilpailun loppu, miten ylipäätään suhtaudutte parisprinttiin? Minulle kun tämä on yksi keinotekoinen kilpailu täyttämään kilpailujen ohjelmaa. Parikilpailun vielä ymmärrän, mutta tämä vuorotahtiin hiihtäminen on jotenkin niin keinotekoista. Yhdistelmähiihtokin oli miellyttävämpää, kun se hiihdettiin kahdessa osassa, eikä suksien vaihtaminen kuulunut osaksi kilpailua.
Jos unohdetaan tämänpäiväisen miesten kilpailun loppu, miten ylipäätään suhtaudutte parisprinttiin? Minulle kun tämä on yksi keinotekoinen kilpailu täyttämään kilpailujen ohjelmaa.
Luotat Niskasen arvioon enemmän kuin minun arvioon? Mihin arvioon? Minä arvasin, että Iversen pitää sisäkurvin ja olin oikeassa. Jos Niskanen ei sitä kerran osannut arvata, niin tässä taisin minä olla se, joka arvioi oikein Iversenin liikkeet.Mistä sen voi tietää että Iversen tulee vaihtamaan latua? Niskanen ei näyttänyt tietävän ja tässä kohdassa luotan enemmän Niskasen arvioon kuin sinun.
Luotat Niskasen arvioon enemmän kuin minun arvioon? Mihin arvioon? Minä arvasin, että Iversen pitää sisäkurvin ja olin oikeassa. Jos Niskanen ei sitä kerran osannut arvata, niin tässä taisin minä olla se, joka arvioi oikein Iversenin liikkeet.
Tietenkin Niskasella on hieman eri tilanne tehdä arvioita ja siksi hän sen virhearvion varmasti tekikin.
Ehdottomasti yksi kisojen mielenkiintoisimmista kilpailuista. Erinomainen systeemi, jossa on mielenkiintona se, että siinä voivat dominoida sprinttitykit kuten Falla naisissa, tai sitten pidempien matkojen tykit kuten Niskanen miehissä.
Niinpä. Kukapa ei valitsisi? Esimerkiksi Iversen valitsi, koska kukapa ei valitsisi? Ja siksi tämä kolari tulikin.Jos sisälatu on mutkaan tultaessa vapaana, niin kuka on niin tyhmä, etteikö tuota sisälatua itselleen valitse? Ei kukaan, paitsi palstatietäjät.
Estäminen on säännöissä kielletty ja Niskanen valitsi tuon ladun ensin. Enpä usko kenenkään hiihtäjän tuossa Niskasen tilanteessa valitsevan ulkolatua, kun sisälatu on vapaana.Niinpä. Kukapa ei valitsisi? Esimerkiksi Iversen valitsi, koska kukapa ei valitsisi? Ja siksi tämä kolari tulikin.
Luotat Niskasen arvioon enemmän kuin minun arvioon? Mihin arvioon? Minä arvasin, että Iversen pitää sisäkurvin ja olin oikeassa. Jos Niskanen ei sitä kerran osannut arvata, niin tässä taisin minä olla se, joka arvioi oikein Iversenin liikkeet.
Tietenkin Niskasella on hieman eri tilanne tehdä arvioita ja siksi hän sen virhearvion varmasti tekikin.
Ihan oikein vittuilla norskeille.Mielestäni vähän outoja kommentteja isolta mieheltä:
Kullan karkaaminen kismitti Jylhää - "Iversen itki kopissa kuin pikkulapsi, jolta on viety tikkari" | m.iltalehti.fi
E: Mentaliteettieroja tosiaan: Norjan valmentaja myönsi - Iversen vei Iivolta ja Mustilta MM-kullan: "Anteeksi, Suomi" | m.iltalehti.fi
Mielestäni vähän outoja kommentteja isolta mieheltä:
Kullan karkaaminen kismitti Jylhää - "Iversen itki kopissa kuin pikkulapsi, jolta on viety tikkari" | m.iltalehti.fi
E: Mentaliteettieroja tosiaan: Norjan valmentaja myönsi - Iversen vei Iivolta ja Mustilta MM-kullan: "Anteeksi, Suomi" | m.iltalehti.fi
Voi herran jestas mitä jeesustelua. Arvaan norskien reaktiot jos tilanne olisi mennyt toisin päin. Lisäksi tämä hieno mies Iversen on kuulemma vittuillut suomalaisille kaksinaismoralismista aikaisemmin kaudella. No, mulkku pyysi anteeksi niin lahjoitetaan mitali norjaan. On ne niin hienoja ihmisiä.Juu en minäkään arvosta tuollaisia kommentteja. Ymmärrän että vituttaa, mutta ei siellä kukaan tahallaan heitä mitalia menemään kolaroimalla. Varsinkin kun Iversen on käyttäytynyt ihan korrektisti ja lähinnä ruoskinut itseään.
Tässä näkyy nyt suomalaisten reaktioissa kaikki se mitä norskit ovat aikojen saatossa suomalaisista puhuneet. Ne dopingjutut ja muut. Nyt saivat paikan purkaa sitä kaikkea. Ja kyllähän se Iversenin ratkaisu oli todella epätoivoisen, paniikissa olleen urheilijan ratkaisu.Juu en minäkään arvosta tuollaisia kommentteja. Ymmärrän että vituttaa, mutta ei siellä kukaan tahallaan heitä mitalia menemään kolaroimalla. Varsinkin kun Iversen on käyttäytynyt ihan korrektisti ja lähinnä ruoskinut itseään.
Voi herran jestas mitä jeesustelua. Arvaan norskien reaktiot jos tilanne olisi mennyt toisin päin. Lisäksi tämä hieno mies Iversen on kuulemma vittuillut suomalaisille kaksinaismoralismista aikaisemmin kaudella. No, mulkku pyysi anteeksi niin lahjoitetaan mitali norjaan. On ne niin hienoja ihmisiä.