Voppie kirjoitti:Kyseinen herra on lähtökuopissa MoDo:sta. Toisi joukkueen hyökkäyskalustoon lisää leveyttä ja potentiaaliakin löytyy. Viimeisellä SM-liigakaudella Ässien paidassa kuitenkin 23 maalia, joten jos hinta-laatusuhde stemmaa, niin tänne vaan.
Voppie kirjoitti:Kyseinen herra on lähtökuopissa MoDo:sta. Toisi joukkueen hyökkäyskalustoon lisää leveyttä ja potentiaaliakin löytyy. Viimeisellä SM-liigakaudella Ässien paidassa kuitenkin 23 maalia, joten jos hinta-laatusuhde stemmaa, niin tänne vaan.
Kyynikko kirjoitti:Olisi jopa meidän "näköinen" pelaaja! Mutta lienee unta vain!
Baarimikko kirjoitti:Onneksi tässä on vielä kuukausi aikaa katsoa ECHL:n pistepörssejä ja seurailla miten siellä homma edistyy.
ECHL:ssä on monia entisiä AHL-pelaajia, jotka eivät siellä enään kauan voi pelata veteraanisäännön perusteella (350ottelua muistaakseni,paikkoja rajoitetusti joukkuetta kohti)Dunlop kirjoitti:Ilmoille heittämäsi ajatus on kyllä todella pelottava, mutta ikävä kyllä mahdollinen. Olen kyllä sitä mieltä, että mielummin ollaan sitten kokonaan ilman, kun otetaan taas joku "bradparsons" sieltä pelleilemään. Tosin täytyy myöntää, että tällä nykyisellä sentteritilanteella voisi joku "parsonssi" tulla kysymykseen, kunhan vaan saisi halvalla.
Onkohan Peter White vielä vapaalla jalalla? ;)
Baarimikko kirjoitti:Harmi, että monet mahdolliset hankinnat ovat menneet ohi joko sen takia, että kyseessä on ollut raha tai HIFK:n huono menestys. Joukkueemme ei ainakaan kesken kauden vedä tähtipelaajia tänne.
Onneksi tässä on vielä kuukausi aikaa katsoa ECHL:n pistepörssejä ja seurailla miten siellä homma edistyy.
Baarimikko kirjoitti:Harmi, että monet mahdolliset hankinnat ovat menneet ohi joko sen takia, että kyseessä on ollut raha tai HIFK:n huono menestys.
Isaksson kirjoitti:Laita vaikka lista pelaajista, jotka "ovat menneet ohi" noista syistä. Kun kysymyksessä on "monet hankinnat", niin laita nyt vaikka viiden pelaajan lista.
Kyynikko kirjoitti:En ole Baarimikko, mutta laitan kaksi: Radek Duda ja Mika Hannula, edes jompikumpi!
Isaksson kirjoitti:Ja olet vakuuttunut, että IFK oli molempien perässä täydellä voimalla ? Voin kertoa, että Hannulan tilanne kyllä selvitettiin erittäin tarkoin, mutta erittäin sotkuinen elämäntilanne ja miljooniin kruunuihin nousseet pelivelat eivät loppupeleissä kuitenkaan kauheasti houkutelleet. Dudasta IFK ei tässä tilanteessa ollut lainkaan kiinnostunut, joten ei varmasti jäänyt tulematta kummastakaan Baarimikon syystä.
Kyynikko kirjoitti:En ole Baarimikko, mutta laitan kaksi: Radek Duda ja Mika Hannula, edes jompikumpi!
Kyynikko kirjoitti:Turha vedota ulkomaalaiskiintiöömme. Schnabel pihalle.
Isaksson kirjoitti:Nyt puhut siitä, mitä sinun mielestäsi olisi pitänyt tehdä. Baarimikkohan väitti, että IFK olisi ottanut, mutta a) ei riittänyt raha b) Duda ei halunnut paskajengiin. Tästähän oli kysymys vai?
Kyynikko kirjoitti:Voit olla oikeassakin Hannulan suhteen, mutta ihmettelen ettei Dudaa sitten edes yritetty. Turha vedota ulkomaalaiskiintiöömme. Schnabel pihalle.
Tarkoitin lähinnä sitä mitä pelaajat itse ajattelivat IFK:sta, kun heiltä kysyttiin mahdollisuudesta pelata IFK:ssa. Olisi ehkä kannattanut lainata vielä seuraava lause mukaan? IFK ei ollut edes suuri vaihtoehto Hannulalle, vaikka kovasti johto yrittikin häntä saada. Muutenkin IFK:n tarjoama raha ja menestys ei ole kyselyjeni mukaan ollut mitenkään kiinnostava yhtälö. Kyllähän aina saa lusikkansa soppaan laittaa, mutta on eriasia tuleeko siitä joskus jotain hyvää.Isaksson kirjoitti:Laita vaikka lista pelaajista, jotka "ovat menneet ohi" noista syistä. Kun kysymyksessä on "monet hankinnat", niin laita nyt vaikka viiden pelaajan lista.
Wiltord kirjoitti:Tämäkö olisi ollut sinun mielestäsi järkevä veto?
Ensinnäkin rahaa olisi palanut hurjasti, jotta saadaan joukkueeseen uusi laituri. Eikö IFK:lla ole senttereistä ennemminkin puutetta?
Ja mitä olisimme voittaneet? Yksi ryminälaituri lisää, ulkomaalaiskiintiö edelleen täynnä ja rahat käytetty. Olisi ollut erittäin Penamainen veto ostaa Duda isolla rahalla, mutta onneksi nyt käytettiin järkeäkin.
IFK:lla on aika paljon suurempia huolia kuin joku Dudan hankkimatta jättäminen. Koutsit ovat läpimätiä ja joukkueesta on koko kauden puuttunut se yksi sentteri.
Kyynikko kirjoitti:Se oli Baarimikon näkemys ja mielipide. Minä kerroin vaan mitä minun mielestäni olisi pitänyt tehdä!
Baarimikko kirjoitti:Tarkoitin lähinnä sitä mitä pelaajat itse ajattelivat IFK:sta, kun heiltä kysyttiin mahdollisuudesta pelata IFK:ssa.
Isaksson kirjoitti:Niinhän sä kerroit, mutta aloitit viestisi lauseella: En ole Baarimikko, mutta laitan .......... Ymmärsin, että vastasit ikäänkuin hänen puolestaan olit hänen kanssaan samaa mieltä.
Kyynikko kirjoitti:Voit olla oikeassakin Hannulan suhteen, mutta ihmettelen ettei Dudaa sitten edes yritetty. Turha vedota ulkomaalaiskiintiöömme. Schnabel pihalle.
Jokainen voi leikkiä toimittajaa tykönänsä niin paljon kuin haluaa. EN ole lainannut mitään Hannulan kommenttia suoraan, se oli oma päätelmä siitä mikä Hannulan tilanne on ja mitä siitä on minulle kerrottu ja mitä olen siitä itse keskustellut tiettyjen lähteitten kanssa. Ymmärrä nyt, että vain Hannula on menetetty. Loput pelaajat olivat omia veikkauksia IFK:hon tulevaksi!(tästä päätelmä, että monta menetetty) Olen laittanut ajatuksen kiertämään ja olen myös keskustellut monien pelaajien kanssa siitä että he pelaisivat IFK:ssa. Vastaus on ollut yleisesti, että raha ja menestys ei täsmää.Isaksson kirjoitti:Pelaajat ? Ja tuohon Hannulan suuhun laitettuun kommenttiin olisi kiva saada lähdekin. Vai kertoiko suoraan sinulle ? Ja edelleen monet ohimenneet hankinnat ?