HIFK-TPS 22.2.2004 klo 15

  • 98 750
  • 856

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti douppi
Sitä paitsi miksi IFK leirissä oltaisiin käärmeissään puhtaasta taklauksesta?

You tell me. Niin näyttää nyt kuitenkin olevan, kun valitusta aiotaan kehiin heittää. Loukkaantuihan Saarinen toki tilanteessa, mikä on valitettavaa, mutta puhdasta taklausta aletaankin nyt pitämään kyynärpäätaklauksena. Hmm.

Minun puolestani voidaan lopettaa vääntö tästä asiasta tähän.
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Viestin lähetti Ohmi
Suutarisen olisi pitänyt ymmärtää, että tuulettamisen aikana joku pelaaja voi tulla vielä vetämään poikittaisella selkään.

Niinpä niin. Sanoin silloin ja sanon nyt että Levokarilta järjetön teko ja loppukausi pelikieltoa. Jos jotain voit uskoa niin usko tämä: Jos oman juokkueen pelaaja sikailee/vahingoittaa vastustajaa kuten Levokari niin kukaan ei ole niin käärmeissään kuin minä. En kertakaikkiaan voi sietää sellaista.

Goonit sm-liigaan!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikki mitä ollaan toivottu ja lisääkin...

Eilisessä pelissä sattui suurinpiirtein tapahtumaan kaikki mitä täällä jatkopalstalla on toivottu/muisteltu vaikka kuinka kauan.

-Kovaa peliä, paljon hyviä taklauksia ja pientä rähinääkin

-Hienoja maaleja

-Hyvää tuomarityöskentelyä (oli kerrankin munaa ottaa sikamaisuudet pois ja antoi pelata kovaa esim. Hulkkosen taklaus ja monta muuta hyvää taklausta molemmilta joukkueilta)

Tämä oli piiiitkästä aikaa semmoinen matsi , jossa jaksaa vierasjoukkueen kannattajakin innostua. Voin vain kuvitella miten on omilla faneilla hiki valunut otsalta ja on huudettu töllön ääressä. (hallillakin näytti lähtevän veri kiertään useammallakin katsojalla)

Mitä tulee sitten jälkisanktioihin, niin luottamus Muukkoseen on 100% (toistaiseksi). En voi uskoa, että Hulkkonen saa avojäätaklauksesta mitään enempiä rangaistuksia. Case Eloranta onkin sitten aivan toinen juttu.

Lisää tämmöisiä matseja!! Näitä SM-liiga kaipaa juuri nyt, kun on ollut paljon puhetta pienestä lamasta viimeaikoina. Tämä oli kyllä semmoinen matsi mistä voisin maksaakin sen 15-20€ ja sponsoroida oluentuottajiakin.

UGH!
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Jos nyt pelistä vielä vois kommentoida, ni oli kyl parasta kiekkoa tänä vuonna ainakin mitä tv:n välityksellä on tullut! Tuli mieleen vuoden 1999 finaalisarja.. Mitä tuleman pitääkään, jos HIFK ja Tepsi tulevat jossain vaiheessa Playoffseissa vastaikkain.. Tunnelataukset kuuluvat peliin ja ilman niitä jääkiekko olisi tylsä peli.. Harmi vaan, että tapahtui ikävä loukkaantuminen.. Toivottavasti södelle ei käyny pahasti. Mutta kävikö Järviselle mitenkään? Schneiderin huitasu oli kyl törkeimmästä päästä.. Ois voinu ennemmin vaikka koukata nurin, ku huitasta käsille.. Aijai ku teki pahaa kattoa ku Järvinen irvisti tilanteen jälkeen. Tuomarityöskentyly oli mielestäni loistavaa..
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti DefJam
En tiedä loppuuko sulta kapasiteetti kesken vai miten pätkii, mutta se olet aina sinä, joka ymmärtää nää kommentit väärin.

Se johtunee siitä, että pidän sinua lähes täytenä idioottina. Käyt aika ajoin urputtamassa ja provoamassa IFK-puolella ja matsiketjuissa. siis silloin kun et ole Espanjassa (josta usein myös lähettelit viestejä waverunner-aikoinasi) tekemässä ties mitä. Ehkä olet itse osasyyllinen siihen, että kommenttisi ymmärretään väärin? Mietipä vaikka sitä, ja jos siltä tuntuu niin heitä läjäpäin hymiöitä kehiin. Siinä olen toki kanssasi samaa mieltä, että enemmän pelejä joissa on tapahtumia näinkin paljon. Kunhan ne eivät ole luokkaa polvitaklaus/kirvesisku.

Itse pelistä ei hirveästi ole enempää sanottavaa, menen vain selkeästi cobolin, Seniorin ym. linjoille siinä, että ihan sama kuka sen tekisi, kuitin olisi pitänyt tulla. Jos valmennusjohto on sitä mieltä, ettei halua uhrata avainpelaajia moiseen, niin hommatkaa sinne rosteriin sitten jatkossa joku moisia noutoja varten.
 
Viimeksi muokattu:

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Viestin lähetti Kurt Angle
Schneiderin huitasu oli kyl törkeimmästä päästä.. Ois voinu ennemmin vaikka koukata nurin, ku huitasta käsille.. Aijai ku teki pahaa kattoa ku Järvinen irvisti tilanteen jälkeen. Tuomarityöskentyly oli mielestäni loistavaa..

Tästä on helppo olla samaa mieltä, joten kiitosta myös turkulaiskannattajille:) Ei olla yksisilmäisiä omienkaan kohdalla. Esimerkillistä. Toivottavasti ollaan pleijareissa vastakkain.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Kurt Angle
Jos nyt pelistä vielä vois kommentoida, ni oli kyl parasta kiekkoa tänä vuonna ainakin mitä tv:n välityksellä on tullut! Tuli mieleen vuoden 1999 finaalisarja.. Mitä tuleman pitääkään, jos HIFK ja Tepsi tulevat jossain vaiheessa Playoffseissa vastaikkain.. Tunnelataukset kuuluvat peliin ja ilman niitä jääkiekko olisi tylsä peli.. Harmi vaan, että tapahtui ikävä loukkaantuminen.. Toivottavasti södelle ei käyny pahasti. Mutta kävikö Järviselle mitenkään? Schneiderin huitasu oli kyl törkeimmästä päästä.. Ois voinu ennemmin vaikka koukata nurin, ku huitasta käsille.. Aijai ku teki pahaa kattoa ku Järvinen irvisti tilanteen jälkeen. Tuomarityöskentyly oli mielestäni loistavaa..

"Olympiasankarimme" kiteytti hyvin meikäläisenkin fiilikset matsista, jos jätetään pois se että vedonlyönnin kannalta tulos oli väärä. Jospa kaikki HN-matsit olisivat näin tapahtumarikkaita, ilman polvitaklauksia ja näpeille lyöntejä tietenkin.
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Ilta-Sanomissa todetaan, että IFK:n omalta videonauhalta näkyy, että Hulkkosen taklaus oli kyynärpäätaklaus. Saman suuntaista kommenttia kuulin pelin jälkeen tilanteen hyvin nähneeltä kaverilta. B2:een tilanne näytti puhtaalta komealta niitiltä, mutta mahdollista käsien nousemista ei olisi voinut huomata, koska Hulkkonen oli selin B2:een nähden. HockeyNightin videokin tuli siitä kulmasta, että itse en ainakaan voi vannoa mihinkään suuntaan. Sen verran siitä näkee, etteivät ne kädet kuitenkaan aivan vartalossa kiinni olleet. Toisaalta Saarinen oli vähän kumarassa.

Muukkonen saa kelailla rauhassa kaikkia videoita ja varmasti antaa oikean ratkaisun. Strategisesti ajatellen IFK:n ei kuitenkaan kannattaisi lähettää videoita tutkittavaksi. On nimittäin IFK:n edun mukaista, että TPS pelaa parhaalla mahdollisella miehistöllään torstaina Lukkoa ja lauantaina Ilvestä vastaan.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
huoh..

voi tätä saivartelua,voi tätä populismiä...no ei


Kyllä on jälleen tämä koko juttu saanut hirveät mittasuhteet.

Eloranta taklaa polvella tahallinen tai ei polvitaklaus kuitenkin, Sihvonen sai pitkän kakun ja Taubert ei mitään molempien uhrina oli T.Ruutu aikoinaan,Eloranta jotain siltä väliltä,ihan oikein.

Toinen seikka jos Vopat olisi Elorantaa vetänyt nuppiin kirkuisi täällä osa että hyi miten ilkeä kun käy pienenpäänsä käsiksi.Tuleehan niitä pelejä vielä,toki Jere olisi voinut edes hieman hanskaa hinkata Elorannan nassuun.

Hulkkosen niitti oli mielestäni puhdas jos se tuomitaan epäpuhtaaksi niin taklaukset voidaan kieltää kokonaan.

Kokonaisuutena peli oli hyvä , varsinkin jos verrataan Jokerien sähläämisiin niin suorastaan loistavaa viihdettä!
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kommentteja muutamista tapauksista

Elorannan taklaus

Selkeä rike, josta kuului rangaistus. Ulosajo oli oikea tuomio. Törkeää tuosta rikkeestä ei kuitenkaan saa tekemälläkään. Eloranta ei todellakaan ole pelaaja, joka vahingoittaisi ketään tahallaan. Toivottavasti ei saa kovin pitkää pelikieltoa.

Vopatin keuhkoaminen

Älyttömän typerää touhua hankkia ulosajo tulemalla ylimääräisenä jäälle pelkästään osoittamaan että on oppinut Amerikkalais- sarjoista muutaman uuden sanan. Kuuluu juuri siihen pelaajaryhmään jota allekirjoittanut ei arvosta lainkaan. Eli Mc pussy vävyahon kaltaiset wannabe kovikset, joiden puheet ovat paljon kovempia kuin teot. Näitä liiga ei tarvitse.

Henriksonin viheltely

Jälleen järkyttävää itsensä esille tuomista. Kolmannen erän rankkari, ulosajo 5min. oli niin tyypillistä Hannua kuin olla voi. Toki sääntökirjasta löytyy kohta, jonka mukaan tuollaisen tuomion voi antaa, mikäli tulkitsee teon törkeäksi. Tälläkin kertaa kyse oli kuitenkin liigan huonoimman tuomarin halusta tulla esille TV-ottelussa.

TPS/Turkuviha

No ei siinä mitään. Antijokereiden seuraksi alkaa syntymään Antitepsiläisiä. Tämähän tuo vain lisää jännitettä pleijareihin. Itse olen aina pitänyt Tepsin puolia siinä kohtaa kun omat ovat olleet poissa pelistä. Nyt motivaatio Tepsin kannustamiseen vain lisääntyy, kun huomaa muutamien RY:n kannattajien olevan edelleen katkeria viime kevään Rautee episodista. Tsemppiä Tepsi! Tsemppiä Rautee, Stouni ja Tuokko! TE OLETTE HIENOJA MIEHIÄ!
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Re: Kommentteja muutamista tapauksista

Viestin lähetti Birkku
Henriksonin viheltely

Jälleen järkyttävää itsensä esille tuomista. Kolmannen erän rankkari, ulosajo 5min. oli niin tyypillistä Hannua kuin olla voi. Toki sääntökirjasta löytyy kohta, jonka mukaan tuollaisen tuomion voi antaa, mikäli tulkitsee teon törkeäksi. Tälläkin kertaa kyse oli kuitenkin liigan huonoimman tuomarin halusta tulla esille TV-ottelussa.

TPS/Turkuviha

No ei siinä mitään. Antijokereiden seuraksi alkaa syntymään Antitepsiläisiä. Tämähän tuo vain lisää jännitettä pleijareihin. Itse olen aina pitänyt Tepsin puolia siinä kohtaa kun omat ovat olleet poissa pelistä. Nyt motivaatio Tepsin kannustamiseen vain lisääntyy, kun huomaa muutamien RY:n kannattajien olevan edelleen katkeria viime kevään Rautee episodista. Tsemppiä Tepsi! Tsemppiä Rautee, Stouni ja Tuokko! TE OLETTE HIENOJA MIEHIÄ!

Aivan loistavaa matskua;) Jos(? olihan se?) toi viimenen oli läppä, ni en oo aikoihin nauranu näin paljo. Jatka samaa rataa.

Oon iteki aikoinani antanu TPS:lle isot sympatiapisteet ja pitäny niitten peräänantamattomasta pelityylistä sekä järkyttävän isosta työmäärästä mitä joukkueen jokainen pelaaja tekee, mut eilinen oli jotain muuta. Mutta näitä sattuu.

Ihmetyttää Henrikssonin mollaus, kaikki meni just niinku piti. Eikä mopo lähteny keulimaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Birkku
Nyt motivaatio Tepsin kannustamiseen vain lisääntyy, kun huomaa muutamien RY:n kannattajien olevan edelleen katkeria viime kevään Rautee episodista.
Mutku noi yhdet on vielä tosi katkeria, kun meidän valmentaja hankki niiden pelaajalle jäähyn sääntöjenvastaisesta mailasta, niin etkö voisi kannustaa vähän Kerhoakin? TPS:lle ei olla katkeria, eikä turkulaisille, mutta Rauteen voi olla vaikea saada anteeksi.
 

Darius

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran vielä, että B4:sta käsin Hulkkosen taklaus näytti osuvan suoraan päähän, mutta matsia Urheilukanavalta katsottaessa (kuvattiin sivulta) näytti hieman toisenlaiselta eli että ei olisi osunut päähän. Tiedä sitten mikä on oikea tulkinta. Aivan turha tutkintapyyntö kuitenkin ellei Saariselle käynyt pahemmin. Siinä tapauksessa asia on toinen.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Kommentteja muutamista tapauksista

Viestin lähetti Markus78
Aivan loistavaa matskua;) Jos(? olihan se?) toi viimenen oli läppä, ni en oo aikoihin nauranu näin paljo. Jatka samaa rataa.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta kyseessä ei ollut läppä. Minä olen oikeasti sitä mieltä että: TPS ON UPEA JOUKKUE, KIVIHARHU, TUOKKO JA RAUTEE OVAT HIENOJA YKSILÖITÄ, jotka pelaavat koko sydämmellään joukkueen eteen.

Pakko mainita loppuun väärinkäsitysten välttämiseksi, että vaikka sympatioita riittääkin hienoille urheiluseuroille kuten Tampereen Ilves sekä Turun Palloseura, ei tässä mitään takinkääntöä olla tekemässä. Tuo kovia kokenut SaiPa on kuitenkin se ainoa OMA JOUKKUE.
 

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu, viestejä tänne on kertynyt sen verran paljon, että eihän niitä kaikkia jaksa lukea Erkkikään.

Pikaselailulla tuli kuitenkin vastaan aika monta kommenttia Schneiderin huitomisrangaistuksen kovuudesta. Itse olen tästä kovin paljon eri mieltä. Kyseessä oli täysin tahallinen käsille huitominen, kohtuullisen kovalla voimalla. Elorannan tilanteessa voidaan tahallisuudesta, tilanteen nopeudesta yms. keskustella, mutta Schneiderin kohdalla ei. Huonommalla tuurilla olisi seurauksena ollut kohtalaisen pitkä sairasloma, ainakin jos sopivasti ranteeseen olisi kolahtanut. Tapausesimerkkinä vaikkapa Hedican vs. Sami Salo pari kautta sitten. Tällaisissa tilanteissa ei pidä tuijottaa siihen sattuuko uhri tällä kertaa loukkaantumaan vai ei. Äijä ulos ja pelikieltoa päälle.

Toine asia mikä pisti silmään on muutamien kirjoittajien valitus HIFK:n 'neitimäisyydestä' kyseisten tilanteiden jälkeen. Itse seurasin ihaillen kuinka viileästi joukkue homman otti, ja ratkaisi pelin. Jerekin oli kuin viilipyttyjen esiäiti. Ei tuossa tilanteessa riehumalla olisi saavuttanut yhtään mitään. Kyllä sm-liigassa tiedetään keneltä sitä kovuutta löytyy tai ei löydy, jos tilanne todella sitä vaatii.
 

Nypsi

Jäsen
Mikä yhdistää Mikko Elorantaa ja Toni Sihvosta? Kumpaakaan pelaaja ei pidetä kovina avojään taklaajina. Kummatkin myös ovat esittäneet räikeimmät polvitaklaukset tällä ja viime kaudella.
Antti Hulkkosta taas pidetään kovana avojään taklaajana, joka ei tietääkseni ole syyllistynyt polvitaklauksiin. Syy miksi Hulkkosella ei moista "vaaraa" ole syyllistyä polvitaklaukseen, johtunee siitä, että hän ajaa "vastapalloon" silloin kun vastustajan katse on kiekossa. Eloranta ja Sihvonen yrittivät taklata pelaajaa, jonka katse oli ylhäällä, ja on sanomattakin selvää että pelaaja yrittää väistää taklauksen avojäällä kun kerran näkee, että joku on tulossa taklaamaan.
Elorannan polvitaklaus tuskin oli vahingoittamisyritys, vaan aivan vaistomainen reaktio. Pelikieltoa varmasti tulee, ja luulenkin että sen jälkeen Eloranta ei yritä ajaa "vastapalloon" pelaajaa jonka katse on ylhäällä...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Kommentteja muutamista tapauksista

Viestin lähetti Birkku
No ei siinä mitään. Antijokereiden seuraksi alkaa syntymään Antitepsiläisiä. Tämähän tuo vain lisää jännitettä pleijareihin. Itse olen aina pitänyt Tepsin puolia siinä kohtaa kun omat ovat olleet poissa pelistä. Nyt motivaatio Tepsin kannustamiseen vain lisääntyy, kun huomaa muutamien RY:n kannattajien olevan edelleen katkeria viime kevään Rautee episodista.
Siis kuinka mones case-Rauteeta sivuava viesti tämä oli jo tässä ketjussa? Viestejä on jo jotain viisisataa, joten en ole ihan varma, olenko rekisteröinyt kaikki muistiini. Olen kuitenkin melko varma, että ainoat vanhojen muistelijat ovat ihan jotain muita kuin Kerhon faneja. Joukossa on ainakin yksi juuri kirjoitusoikeudet saanut Tepsi-fani, jonka ainoa päämäärä on ollut kaivella esiin viime kevään traumoja. Tottakai me olemme katkeria Rauteen filmistä eikä se unohdu ihan näin nopeasti. Ovathan turkulaisetkin yhä katkeria Oton korkeasta mailasta ja siitä on jo huomattavasti enemmän aikaa. Mutta miksi pitää kaivaa verta nenästään vielä tähänkin ketjuun vittuilemalla perunanviljelijöille, joita eilinen peli ei suoranaisesti kosketa millään tavalla?
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Kommentteja muutamista tapauksista

Viestin lähetti Ossi
Ovathan turkulaisetkin yhä katkeria Oton korkeasta mailasta ja siitä on jo huomattavasti enemmän aikaa.

Ei niin katkeria kuin siitä yhdestä finaalimaalista joka ei koskaan ollut maali ;) Siitä vasta aikaa onkin ;)
 

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Senior
Höpöhöpö. Noinko koville Sulle ottaa tappio?

Eli Tepsi on vahva, kun keskittyy omaan tekemiseensä ja omiin vahvuuksiinsa, ei kannata mennä mukaan toisten kujeisiin.


Ei ota yhtään päähän, vaikka TPS hävisi. Hyvä peli kaksi erää! Peli oli hyvää mainosta tuleville playoffs-otteluille ja SM-liigalle. Tosin loppujen lopuksi kyseessä oli melko turhanpäiväinen runkosarjan ottelu, josta oli jaossa ainostaan 2 pistettä.

Minusta suurin osa eli lähes kaikki turkulaiset ja TPS:n kannattajat tuomitsivat sekä Elorannan että Schneiderin teot. Eivät moiset temput kuulu jääkiekkoon alkuunkaan eikä minusta TPS yleensä pelaa kyseenalaisilla kujeilla. Onneksi nämä ylilyönnit tapahtuivat nyt eikä playoffseissa.

Ainakin minä olen havaitsevani, että monet meistä turkulaisista arvostavat ja sympatisoivat IFK:tä todella paljon. IFK on perinteisesti ollut värikäs joukkue, joka pelaa kovaa ja jossa on ollut värikkäitä persoonia kentällä ja valmentajina.

Mutta minun tulee sääli nyky IFK:n kannattajia. Missä on takavuosien IFK? IFK on täysin yhden kentällisen varassa, jonka tavaramerkki ei ole kova fyysinen pelaaminen, vaikka ko. kentällinen pelaakin toisinaan taitavaa kiekkoa. Aravirta, no joo. Karalahti he,he ja Vopat - täysi pelle. Mä kaipaan takavuosien IFK:tä!

Vaikka TPS hävisi, niin TPS todella näytti olevansa hyvässä vedossa ja varmasti menee keväällä vielä pitkälle. Toivottavasti TPS ja IFK kohtaavat playoffsien jossakin vaiheessa tänä vuonna vielä - kaikesta huolimatta!
 
Viimeksi muokattu:

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Re: Re: Re: Kommentteja muutamista tapauksista

Viestin lähetti Birkku
TPS ON UPEA JOUKKUE, KIVIHARHU, TUOKKO JA RAUTEE OVAT HIENOJA YKSILÖITÄ

Ja hienoja miehiä;) Vieläki on vedet silmissä....heh.
 

Markus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Suomi.
Viestin lähetti md17
Pikaselailulla tuli kuitenkin vastaan aika monta kommenttia Schneiderin huitomisrangaistuksen kovuudesta. Itse olen tästä kovin paljon eri mieltä. Kyseessä oli täysin tahallinen käsille huitominen, kohtuullisen kovalla voimalla.

Tällaisissa tilanteissa ei pidä tuijottaa siihen sattuuko uhri tällä kertaa loukkaantumaan vai ei. Äijä ulos ja pelikieltoa päälle.

Kyllä sm-liigassa tiedetään keneltä sitä kovuutta löytyy tai ei löydy, jos tilanne todella sitä vaatii.

Ekoihin samaa mieltä.

Mut ihan mielenkiinnosta mitäs oot mieltä (sori off-topic), mikä on tilanne jossa sitä kovuutta todella vaaditaan? Kyllä ois änärissä pantu goonit eilen asialle.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Alabama Song
Mutta minun tulee sääli nyky IFK:n kannattajia. Missä on takavuosien IFK? IFK on täysin yhden kentällisen varassa, jonka tavaramerkki ei ole kova fyysinen pelaaminen, vaikka ko. kentällinen pelaakin toisinaan taitavaa kiekkoa. Aravirta, no joo. Karalahti he,he ja Vopat - täysi pelle. Mä kaipaan takavuosien IFK:tä!

Ei helv... Tämä on jo liikaa. Säälit minua? Kaipaat takavuosien IFK:ta? Sääli on, viskibaari, sairautta. Hyvähän se on kiekua täällä kuinka kaipaa Jackea, Robobobia, Allua ja Lallia kun tietää ettei nämä kaiffarit ole käytettävissä. Tällä kaudella :)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Alabama Song

Mutta minun tulee sääli nyky IFK:n kannattajia. Missä on takavuosien IFK?

Itsehän olemme osamme valinneet. Takavuosien IFK on enää kaukainen muisto. Tosin jos sellainen olisi edelleen voimissaan, Jatkoajan kukkahattutätiosasto saisi harva se ottelu slaagin.

Viestin lähetti Alabama Song

Karalahti he,he ja Vopat - täysi pelle. Mä kaipaan takavuosien IFK:tä!

Onneksi edes on Karalahti ja Vopat muistuttamassa seitin ohuesta historiasta. Pitäisi vielä olla muutama paljon uuvatimpi mukana, jotta tuote muistuttaisi enemmän itseään. Sivullekirjoittaneen IFK on poikkeava, erilainen, tunnepitoinen, ärsyttävä, vittumainen ja vihattava. Nykyään on ollut vähän iisimpää.

Viestin lähetti Alabama Song

Vaikka TPS hävisi, niin TPS todella näytti olevansa hyvässä vedossa ja varmasti menee keväällä vielä pitkälle. Toivottavasti TPS ja iFK kohtaavat playoffsien jossakin vaiheessa tänä vuonna vielä - kaikesta huolimatta!

Taisin jo jonnekin todetakin, että Tepsi on tällä kaudella tähän asti nähdyn perusteella mestarisuosikkini numero yksi. Sen materiaali on hyytävä muihin verrattuna. Toivottavasti ei ihan heti tule IFKta vastaan. Menee muutoin rantapallohommiksi, siis täällä päässä, veikkaan. Toisaalta sama se koska kukakin tulee vastaan, kaikki ne on voitettava, jos mieli kiekkoa pelata sulan veden aikana.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Alabama Song , halataan !

Mullakin on ikävä ja nostalginen olo. Muistelen Wanhaa Kunnon TPSiä , Kupittaan Jäähallia , loistavia lihapiirakoita / sinappia , C'moon boys - biisiä , Rauli Tammelinia , Nummelinia , Reijo Leppästä , Mal Davisiä , Arto Kaunosta .... Aina siellä tuli IFKlle pataan , mutta aina sinne vaan uudestaan matkustettiin. Ja Pepe Lehtonen teki siellä aina maalin , vaikka jengi sille(kin ) vittuili. Sniiif ............ ja nyt Jim Morrison soimaan ........
 

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Kommentteja muutamista tapauksista



TPS/Turkuviha

No ei siinä mitään. Antijokereiden seuraksi alkaa syntymään Antitepsiläisiä.

Tää nyt on ihan off-topic, mutta eiköhän turkuvihaa ole aina ollut muussakin kuin jääkiekossa. Mutta ei se meitä turkulaisia haittaa yhtään! Mutta me täällä Turussa ei vihata ketään, tervetuloa vaan kaikki tänne Turkuun ja Elyseelle.

Oi Turku on!
Oi Turku on!
Oi Turku on!
Oi Turku on!
Oi turku on niin ihana.
Siellä on Turkuhalli ja Tepsi
Oi turku on niin ihana.

Taistelu Kanada-maljasta alkaa lauantaina 13.3 klo 17 Elysee Arenalla!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös