Nykypäivänä on kyllä iso kynnys meikäläisellä lähteä täältä periferiasta Nordikselle matsiin. Autolla kun on tultava niin sinne on suunnattava suoraan töistä että saa auton parkkiin, sitten on hengailtava jossain ravintolassa siihen asti että ovet avautuu. Ja illasta kun peli päättyy niin kotona on vasta kympiltä, jos ei tule jatkoaikoja. Varsinkin nyt viime vuodet, kun peli on usein aikamoista kuraa ollut, niin hyvässä lykyssä sinne osuu just katsomaan jotain maailman tylsintä lätkää.
Kustannukset kuitenkin on ottelulippu, pysäköinti, ravintolasafka, matkakustannukset jne. Ja ottaen huomioon että arkiaamu alkaa jo kello kuusi, niin jää nykyään menemättä. Eli mulle kelpaisi mikä vaan sijainti pk-seudulla, johon saisi varmasti auton parkkiin, niin että voisi tulla suoraan hallille silloin kun ovet avautuu, ja näin ollen ehtisi käymään kotonakin välissä.
Tuo arki kävi aika raskaaksi aikoinaan, kun meillä oli kausikortit. 8 vuotta jaksettiin, se saa riittää.
Ja joo jollain ratikalla varmaan pääsee jostain kauempaa parkkikselta kätevästi, mutta kaikki ne on maksullisia ja se vie kuitenkin sitä lisäaikaa, ja pitää siihenkin joku lippu jostain ostaa.
Olen jo asennoitunut niin että Gardenia ei minun elossaoloaikanani tule, ja ehkä joku lauantaipeli sitten jossain kohtaa tullaan paikan päälle katsomaan, jos näyttää siltä että keväällä on mielenkiintoisia vastustajia. Liikenteellisestihän tuo on ihan kamala sumppu tuo sijainti, mutta ymmärrän kyllä että Töölö on se ensisijainen paikka uudelle hallille. Mutta täältä kehäteiden ulkopuolelta katsottuna se ei ole.