HIFK tarvitsee uusitun hallin – Helsinki Garden tervetuloa!

  • 1 543 621
  • 5 606

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mä elän edelleen siinä toivossa että saan eläkeläisenä katsoa matseja Gardenissa,
siihen on vielä maksimissaan noin 15 vuotta aikaa.

Sama. Tai no jos innostuu paiskii duunii kunnolla ja jääki vasta 20 vuoden jälkeen eläkkeelle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen kelannut, että kun Garden joskus valmistuu, olen nähnyt kaiken ja valmis kuolemaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai siihen voi lisätä vielä mestaruuden Gardenissa.

Mennään nyt askel kerrallaan eikä lähdetä keulimaan. Muuten käy niin, että seuraava meikäläisten mestaruus missä tahansa hallissa tapahtuu vasta kuolemani jälkeen. Ja jotenkin toivoisin, ettei lähtöni nyt ihan niin lähellä vielä ole.
*rotsi kiinni*
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mennään nyt askel kerrallaan eikä lähdetä keulimaan. Muuten käy niin, että seuraava meikäläisten mestaruus missä tahansa hallissa tapahtuu vasta kuolemani jälkeen. Ja jotenkin toivoisin, ettei lähtöni nyt ihan niin lähellä vielä ole.
*rotsi kiinni*
Tein joskus jonkin elinajanodotetestin (onpas hieno sana, meniköhän oikein?) ja sen mukaan tätä matsia olisi ainakin 30 vuotta vielä jäljellä. Tiedä sitten kuinka hyvin tuollaiseen kannattaa uskoa ja onhan siinäkin sattumallakin merkitystä kuten lätkässäkin. Kyllä mä ainakin vakaasti uskon vähintään kerran näkeväni kotijoukkueen nostavan kannua Gardenissa.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mä elän edelleen siinä toivossa että saan eläkeläisenä katsoa matseja Gardenissa,
siihen on vielä maksimissaan noin 15 vuotta aikaa.

Sama. Tai no jos innostuu paiskii duunii kunnolla ja jääki vasta 20 vuoden jälkeen eläkkeelle.

Olen laskenut, että koska olen jo eläkkeellä ei sillä ole juuri väliä kuinka terveellisesti elän: Tulen näkemään korkeintaan vielä yhden mestaruuden. Olen myös laskenut että koska olen vanha, olen saanut 3-5 mestaruutta enemmän kuin moni muu. Jos on esim. aloittanut vasta 83 jälkeen, on ensinnäkin masokisti mutta myös miinuksella ja kuolen iloisena ilman seuraavia, jos tiedän että nämä kasikolmoset saavat pari lisää.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kaikki mun suosikkibändit taitaa olla tuolloin jo hologrammeja. :)

Paitsi Danny

Toivottavasti hanke etenisi, oikeasti. Kyllä harmittaa miten järkyttävän kauan asiaa pitää koneistossa käsitellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Paitsi Danny

Toivottavasti hanke etenisi, oikeasti. Kyllä harmittaa miten järkyttävän kauan asiaa pitää koneistossa käsitellä.
Danny lienee silloin Gardenissa Keith Richardsin come back keikalla lämppärinä... Juontajana toimii Aira Samulin.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Olen laskenut, että koska olen jo eläkkeellä ei sillä ole juuri väliä kuinka terveellisesti elän: Tulen näkemään korkeintaan vielä yhden mestaruuden. Olen myös laskenut että koska olen vanha, olen saanut 3-5 mestaruutta enemmän kuin moni muu. Jos on esim. aloittanut vasta 83 jälkeen, on ensinnäkin masokisti mutta myös miinuksella ja kuolen iloisena ilman seuraavia, jos tiedän että nämä kasikolmoset saavat pari lisää.

Kiitos näistä sanoista. Sieltä kaudesta 84-85 tässä on itseään tullut kidutettua.
 

hege

Jäsen
Ei ne rakentamista vielä aloita, meitä eläkelipuilla sinne tulevia on tämän ketjun mukaan jo niin paljon että tarkat talousmiehet ovat laskeneet aloittamisen olevan tulopuolen maksimoinnin ja eläkelippumäärän minimoinnin takia järkevää aloittaa vasta 2030. Samalla on arvioitu, että noin ajoittamalla meistä osa voi lahjoittaa tuhkansa Gardenin betonin vahvikkeesi ja näin voidaan myös rakennuskustannuksissa saada säästöä.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Mä elän edelleen siinä toivossa että saan eläkeläisenä katsoa matseja Gardenissa,
siihen on vielä maksimissaan noin 15 vuotta aikaa.
Mullakin sama unelma, saapi nähdä vuosi 2071 menee aika tiukille. Tosin kyllähän eläkeikää todennäköisesti myöhennetään tässä taloustilanteessa ennemmin tai myöhemmin.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Samalla on arvioitu, että noin ajoittamalla meistä osa voi lahjoittaa tuhkansa Gardenin betonin vahvikkeesi ja näin voidaan myös rakennuskustannuksissa saada säästöä.
Tai Gardeniin tehdään kolumbaario jonne voi ostaa paikan hyvissä ajoin, ja siitä saadaan
rahoitusta rakentamista varten.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: hege

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Täällä myös sama. Haaveissa kyllä jo muutaman vuoden päästä nelipäiväistä viikkoa ja silleen...
Mehän saadaan Gardeniin kunnon veteranikerho kasaan, siellä sitten muistellaan vanhoja
hyviä aikoja Nordiksella. Siinä tavallaan ympyrä sulkeutuu, kerrran istuin parikymppisenä
jäbänä matsissa erään veteraanin vieressä joka muisteli ulkojäiden matseja , me sitten
Nordista ja sen matseja. 1998 ja 2011 käydään läpi monen monta kertaa, puhumattakaan
1983:sta, ja kai me vielä kerran saadaan kannu Nordiksellekin ennen Gardenia.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Mehän saadaan Gardeniin kunnon veteranikerho kasaan, siellä sitten muistellaan vanhoja
hyviä aikoja Nordiksella. Siinä tavallaan ympyrä sulkeutuu, kerrran istuin parikymppisenä
jäbänä matsissa erään veteraanin vieressä joka muisteli ulkojäiden matseja , me sitten
Nordista ja sen matseja. 1998 ja 2011 käydään läpi monen monta kertaa, puhumattakaan
1983:sta, ja kai me vielä kerran saadaan kannu Nordiksellekin ennen Gardenia.
Muistelkaa sitten muakin…
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Totta kai, kyllähän siinä tulee sitäkin eteen, sitä ei tiedä ketkä kaikki kerkeää
Gardeniin asti, se on korkeimman kädessä.
Vedi Garden e poi muori.

Nähdä Garden ja kuolla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi, teitä nuoria ja malttamattomia! Itse odotin vuosia Eltsun urheilukentän avajaisia. Oli vuosi 1897, kun sitä sitten alettiin puuhata ja se valmistuikin heti 1910. Hyvää kannattaa odottaa, mutta koska en ihan varma ole reinkarnaation mahdollisuudesta, saattaa Garden jäädä minulta näkemättä.

Danny juoksi siihen aikaan Eltsussa sadankympin aitoja ja neljääsataametriä. Väyrysen Pave oli oman toimen ohella liikuntavirastossa kenttävastaavana..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös