No ei se fanien syytä ole jos joukkoon eksynyt Arhiksen kaltainen katutappelija ja densa.
Arhis onkin erikoinen tapaus kun se on kabinetteihin päässyt entinen katurähjääjä ja anarkisti. Jo sen seinille spreijailun olisi pitänyt olla peruste välittömiin fuduihin, jos on tuossa asemassa ei voi enää käyttäytyä kun katuhuligaani.
On se toki aina tuomittavaa, mutta Arhinmäen tapauksessa se on raskauttava asianhaara.
Ja onhan sillä ollut kytköksiä jalkapallorähinöintiinkin, olen itse kerran aikoinaan nähnyt sen porukoineen häiriköimässä IFK:n fudismatsissa, jos muistan oikein niin siinä oli kyse lähinnä törkeiden chanttien laulamisesta, ei onneksi mistään fyysisestä tappelusta.
Muistan kerran kun olin mukana ihmisketjussa joka laitettiin pystyyn Keskuspuistossa protestina aikeille tuhota osaa siitä alueesta asuntorakentamisella, niin Paavo ilmestyi myös sinne paikalle patsastelemaan, sanoinkin vaimolle että nyt meillä onkin täällä ihan ammattirähjääjä mukana :)
Tämä ei siis ollut mitään häiriköintiä millään tavalla, enkä ole mikään aktivisti, siihen aikaan olin vaan aktiivinen Keskuspuistossa ulkoilija jota nämä onneksi KHO:n toimesta peruuntuneet rakennusaikeet puistattivat.