Ei saa edes leikillään peloitella. Eihän tuosta puutu enää kuin Kaisa Korhosen esitys kenen joukoissa seisot laulusta.
Nokitan Kristiina Halkolalla. Joko sattuu, mitä?
Ei saa edes leikillään peloitella. Eihän tuosta puutu enää kuin Kaisa Korhosen esitys kenen joukoissa seisot laulusta.
Tuskin missään yksityisellä työnantajalla saa ryssiä näin totaalisesti asioita kuin mitä Pena on tehnyt. Muistuttaa lähinnä poliittista virkaa, niistähän ei saa monoa vaikka tekisi mitä. Noh, muistuttaahan HIFK;n touhu usein meitä siitä millainen naapuri meillä aikoinaan oli, Neuvostoliittoa.
Käytännössä tarkoitin tuolla viestillä, että valta vaihtuu, mutta Matikainen pysyisi nimellisesti HIFKin palkkalistoilla kevääseen -08 asti.
IFKta ei kukaan ole ottanut vakavasti 10 vuoteen.
Mielestäni ainoa hyväksyttävä tavoite on se, että IFK:sta rakennetaan kiistaton lätkän ykkösseura Suomessa.
Mietin tuossa illalla, että mitä muka Oulussa olisi sellaista mitä täällä ei olisi. Enkä löytänyt yhtään seikkaa. Täällä on paljon suurempi potentiaali rakentaa todellinen huippuorganisaatio, suurseura.
Moberg on eräässä lukemassani haastattelussa (taisi olla Kauppalehti Presso)kertonut, että he hallituksessa olivat nimenomaan päättämässä tätä asiaa. Olivat katsoneet aitiostaan peluutusta ja pyöritelleet päätään, kun mm. nelosketju oli ollut yhden maalin takaa-ajoasemassa pelin loppupuolella jäällä ja että aloittajaa ei ollut vaihdettu vaikka oli hävinnyt peräkkäin useita oman pään aloituksia. Eli siis syyttivät Aravirtaa mm. reagoimattomuudesta pelitapahtumiin, josta häntä myös tosin täälläkin parjattiin. Ja jos oikein muistan, Moberg kertoi että Aravista peluutti miehistöä myös liian laimeasti, epäaggressiivisesti. Eli heidän oli pakko tarttua henkilökohtaisesti erotuskahvaan.
Nimimerkki ei kykene näkemään Matiakisen tai koukkupolvien toiminnassa mitään huonoa.
Herra Marttyyri on tainnut saada nuo luvut suoraan Hifkin toimistolta?Aika harvalla on kuitenkaan kovin tarkkaa tietoa herran koko saldosta. Huomautan nyt vaikka siitä, että samaan aikaan, kun Pena on tehnyt 300.000€ tappiot on naapuri tehnyt turskaa vajaa 10.000.000€. Ja siellä hoidetaan teidän mielestä asioita hienosti ja ammattitaidolla. Jos Pena olisi tehnyt tuon saman tappion, se olisi tapettu.
Sinulta puuttuu kyky katsoa isoa kuvaa... .
Ymmärrän.Minun isoon kuvaan kuuluu myös se, että en julkisesti herjaa omaa seuraani joka päivä.
Mutta onko avauspelien ongelma, että pakit eivät osaa avata peliä vai että hyökkääjät eivät osaa hakea paikkaa, mihin pakit voisivat heille syöttää? Löytyykö ongelman syy penkin takaa, jos valmentaja ei osaa opettaa edellämainittuja ryhmiä yhteistyöhön?Olen silti eri mieltä siitä, että joukkue ei olisi kaatunut huonoon puolustukseen. Kyllä meillä viisikkopeli hyökkäyksien rakentelussa mättää urakalla, kun tuolla hyökkäyksellä saadaan Kalpaa vastaan 20 ja Kärppiä vastaan 14 laukausta maalia kohti 60 minuuttiin. Avaussyötöt alhaalta puuttuvat täysin, samoin pakkien siniviivavedot jopa yv:ssa.
Toki on totta, että joillekin faneille mikään ei koskaan ole hyvä, mutta kyllä kaikki nuo negatiiviset asiat kannattajien näppikseltä (herjaaminen, purnaaminen, turhautuminen, itkeminen ja raivoaminen yms. yms.) johtuvat ihan puhtaasti siitä, että IFK ei ole menestynyt. Faneilla on sellainen kestovitutus päällä, ettei mitään rajaa. Kaivattu menestys hiljentäisi "itkun" hetkeksi aikaa, ja homman sävy muuttuisi kertaheitolla positiivisemmaksi....en julkisesti herjaa omaa seuraani joka päivä.
Herra Marttyyri on tainnut saada nuo luvut suoraan Hifkin toimistolta?.
Johdonmukaisuus on toki kunnioitettavaa, mutta muiden syyllistäminen siitä, että "tätähän me olemme halunneet", on suorastaan raivostuttavaa hevosen paskaa.Kyllä minä löydän logiikan veli Isakssonin kirjoituksesta. Vaikken kaikesta samaa mieltä olekaan. Shittiähän sieltä tuli Baxterin pelityylille jo silloin, kun johdimme sarjaa. Kyllä tällaiselle jääräpäisyydelle pitää nostaa hattua.
Minun isoon kuvaan kuuluu myös se, että en julkisesti herjaa omaa seuraani joka päivä.
Tätä ei voi paremmin sanoa - juuri tästä on kyse.Moni on ollut valmis sietämään Baxterin passiivista pelitapaa, jos se tuottaa tulosta pisteiden ja menestyksen muodossa, mutta tätä pelleilyä ei halua kukaan - ja vaikka haluaisikin, on vastuu joukkueen alennustilasta kaikista vähiten niiden harteilla, jotka maksavat tämän kärsimysnäytelmän näkemisestä. Jotain rajaa tuohon HIFK:n fanien väheksymiseenkin. Joukkue olisi jo kuopassa, jos fanit olisivat turkulaisia gloryhuntereita sen sijaan, että me uskolliset elinkautisluupäät jaksamme raahautua hallille kaudesta toiseen, oli uskoa parempaan huomiseen tai ei.
Saa nähdä milloin HIFK;n aneemisuus alkaa tosissaan näkymään katsojalukumäärissä. Veikkaan että aika pian.
Eikös se näy jo? Käsittääkseni katsojien keskiarvo on huomattavasti matalampi nyt kuin viime kaudella. Tosin IFK ei ole kohdannutkaan vielä kaikkia jengejä. Uudet katsomojärjestelyt varmasti vaikuttavat myös ainakin aluksi latistaen tunnelmaa kun niihin ei olla totuttu.
Johdonmukaisuus on toki kunnioitettavaa, mutta muiden syyllistäminen siitä, että "tätähän me olemme halunneet", on suorastaan raivostuttavaa hevosen paskaa.
Kyllä minä löydän logiikan veli Isakssonin kirjoituksesta. Vaikken kaikesta samaa mieltä olekaan....
Olen silti eri mieltä siitä, että joukkue ei olisi kaatunut huonoon puolustukseen. ..
Mitä Matikaiseen tulee, niin minä olen pistänyt peukalon alas nimenomaan kokonaisuuden vuoksi....
HIFKin kokoisilla resursseilla pelaavan seuran luulisi osuvan jo tilastollisestikin useammin mitalikantaaan kuin nyt...
Ja koska Oy:ssa on se käytäntö, että tj on vastuussa, niin miksi lätkäseuran tj:ta pitäisi käsitellä silkkihansikkain verrattuna minkä tahansa muun yrityksen toimariin?
Matikaisen joukkueissa mättää aina joku osa. Jos on hyökkäys kunnossa, niin puolustus ei. Jos on puolustus kunnossa, Cipruss ja Vauhkonen pelaavat ykkösketjussa...
Tämähän on jo suorastaan taidetta, että pystyy toimimaan näin loogisesti.
Peace - kirjoitukseni ei ollut sinua kohtaan suunnattu, sen vain kirvoitti se lainaamani kohta, jossa kommentoit Isakssonin näkemystä. Viestisi avainkohdista olen pitkälti samaa mieltä.Lue se kirjoitukseni kokonaan. Eka kappaleessa sanoin, että arvostan kaikkia mielipiteitä, joiden esittäjä pystyy ne perustelemaan.