HIFK Spengler cupissa 2022

  • 51 005
  • 672

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jäätävää toi noitten namuttelu mitä harrastavat. Huomaa että pelihuumori kohdillaan vaikka tuloksettomasti.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Huh, kyllä on vauhdikasta lätkää ja yleisö kympillä mukana. Tämmöinen pelifiilis ja katsotunnelma pitäisi olla Nordiksella joka pelissä. Ja selostaja koko ajan ytimessä.

Näinpä. Eilistä peliä en nähnyt. Mutta täähän on ihan toiselta planeetalta verrattuna kotoiseen liigaamme.
Vaikka IFK onkin tällä hetkellä mikä on.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Olen sitä mieltä, että myllyt pystyyn! Kunnon turpakäräjät ja illalla perseet olalle kunnon känneillä ja silmät mustina. Varmasti saisi joukkuehenkeä nostettua ja olisi kiva kotimatka.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tässä nahkaa olla näköjään ihan halvalla myymässä. Jo kaksi maalia tänään, moni ei olisi uskonut.
 

Silppuri

Jäsen
Olen sitä mieltä, että myllyt pystyyn! Kunnon turpakäräjät ja illalla perseet olalle kunnon känneillä ja silmät mustina. Varmasti saisi joukkuehenkeä nostettua ja olisi kiva kotimatka.
Vastustajat alotti jo ekalla erätauolla
 

Liitteet

  • sveitsinmenoaa.png
    sveitsinmenoaa.png
    865,7 KB · kertaa luettu: 117

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen sitä mieltä, että myllyt pystyyn! Kunnon turpakäräjät ja illalla perseet olalle kunnon känneillä ja silmät mustina. Varmasti saisi joukkuehenkeä nostettua ja olisi kiva kotimatka.
Mikä kotimatka? Huomenna on näillä tuloksilla jatkopeli toisen lohkon kakkosta vastaan. Toki jos voitetaan yli kolmella maalilla tänään ni ampaistaan lohkon kärkeen ja huomenna olis lepopäivä.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Loppuuko pelit muuten tähän jos tulee takkiin vai onko näissä skaboissa kaikki pelaa -malliset pudotuspelit?

Edit. Kiva olla niin hidas että muut ehtii vastaamaan ennen kuin itse ehtii edes kysyä
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Eurooppalaisittain pieni, mutta sitkeä HIFK:n joukkue taistelee verenmaku suussa. Suuri ja mahtava Ambri-Biotta on hätää kärsimässä toisessa erässä. Tilanne jo 0-3:sta tarkkojen laukausten jälkeen 2-3. Ei voi mittään, suuri ja mahtava napauttaa 2-4. Eihän ollut Halosen maali, öhöm?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen sitä mieltä, että myllyt pystyyn! Kunnon turpakäräjät ja illalla perseet olalle kunnon känneillä ja silmät mustina. Varmasti saisi joukkuehenkeä nostettua ja olisi kiva kotimatka.
Siellä on vaimot ja muut wagsit ja lapset mukana + koko sikariporras everiä myöten. Tulis kaulimesta ja gardenin kivijalan kultaisesta muurauskauhasta, jos irroittelisivat illalla.

Mutta - bergales! Pari byyriä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa maali ja taululla 4-2.

Olisi voinut Halonen varmaan ton ottaa, mutta miten vitussa voi olla pakitkin noin pihalla? Noh, siihen on syynsä, miksi HIFK:n pelaajat pelaa meillä Liigaa eivätkä Sveitsissä NLA:ta.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Siellä on vaimot ja muut wagsit ja lapset mukana + koko sikariporras everiä myöten. Tulis kaulimesta ja gardenin kivijalan kultaisesta muurauskauhasta, jos irroittelisivat illalla.

Mutta - bergales! Pari byyriä.
Onko tietoa, otettiinko Buli mukaan?!
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Nättinenhän oli muuten nimeomaan Ambri-Piottassa kaamessa lennossa 20-21, kun iski 32 peliin 17 maalia.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olisi voinut Halonen varmaan ton ottaa, mutta miten vitussa voi olla pakitkin noin pihalla? Noh, siihen on syynsä, miksi HIFK:n pelaajat pelaa meillä Liigaa eivätkä Sveitsissä NLA:ta.

Joo, en mä ainakaan pelkästään Halosen piikkiin tuota laittanut. Kyllä siinä oli muitakin edesauttamassa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tervetuloa tähän päivään! Keskustelu koski eilisiä maaleja.
Taisit kirjoittaa: "Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja."
Tarkoitit siis eilistä peliä?
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Jos jotain lohtua hakee, niin HIFK:n Buli maskotti on jo lyhyessä ajassa legenda Ambri-Piottan tylsään "Hitschiin" verrattuna.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisit kirjoittaa: "Ambria vastaan Halonen on pelannut toistaiseksi hyvin. Kumpikaan maaleista (tilanne nyt 2-0) eivät olleet veskan maaleja."
Tarkoitit siis eilistä peliä?

Mun moka, keskustelun alku koski eilistä peliä.

Kaikki kiekothan on otettavissa. Se kiekko muutti suuntaa siitä paidasta, niin ei se Halonen ehtinyt muuttaa asentoaan enää. Jos ei olisi muuttanut, kiekko ei nähdäkseni olisi mennyt maaliin. En jaksa saivarrella näistä. Suuntaa muuttavat kiekot mun kirjoissani aina herran haltuun ja joskus veskari ottaa ne siksi, että oli alunperin väärin sijoittunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös