Sano se Tapparalle.Muistutuksena kaikille, Liiga on ajat sitten jäänyt NLA:n jalkoihin ihan joka tasolla.
Tuohon 2-0-maaliin minulla on vahva kommentti Maalivahdit-ketjussa.
Sano se Tapparalle.
Mutku se on eri asia mutkuAha.
Pitäisiköhän tästä mainita Tapparalle?
No mutta eikö Tappara ole hyvä esimerkki ettei se itse Liiga ole esteenä menestykselle myös Euroopan kentillä, jos on taitoa ja osaamista?Tappara, Liiga on jäänyt NLA:n jalkoihin joka tasolla.
Tai jopa Jukureille! Pudottivat komeasti Fribourgin CHL:ssä.Sano se Tapparalle.
Ja jukureille. Ja kärpille vois myös vihjasta.Aha.
Pitäisiköhän tästä mainita Tapparalle?
Ei meille kannata ainakaan. Viimeksi pärjätty CHL:ssä vuonna 2016.Ja jukureille. Ja kärpille vois myös vihjasta.
Tappara, Liiga on jäänyt NLA:n jalkoihin joka tasolla.
Kyllä siinä mielestäni mainittiin tämäkin päivä. Mutta olet varmaan oikeassa.Tervetuloa tähän päivään! Keskustelu koski eilisiä maaleja.
No mutta eikö Tappara ole hyvä esimerkki ettei se itse Liiga ole esteenä menestykselle myös Euroopan kentillä, jos on taitoa ja osaamista?
Teidän toiminta on kaikinpuolin Euroopan huipputasoa ja pystyy vertailemaan ihan keneen tahansa vaikka CHL menestystä ei ole tullut.Ei meille kannata ainakaan. Viimeksi pärjätty CHL:ssä vuonna 2016.
Jos tää olisi liigapeli, niin olisi varmaan keksinyt jo muuta tekemistä.Nyt on tarjolla a-luokan ifk:laista kärsimysviihdettä. Tän tasoista ei olekaan vähään aikaan ollut tarjolla. On pakko katsoa joka sekunti. Tää on Ifk.