Hei meillä on kivaa!
Hei! Nyt ne on jutelleet Alpon ja Harrin kanssa ja Alpo ja Harri sitten jutteli poikien kanssa. "Heittäkää niille faniparoille luu, taklatkaa ja rymistelkää tänään".
Ja niin tarina jatkuu onnellisesti, kuten sen syksyisen hyvän HPK-matsin jälkeen: leijutaan ilmassa pari viikkoa ja sitten taas huomataan, että neppailu is back. Näin luulen, en toki toivo.
Itse en ollut matsissa, joten vaikea kommentoida saiko Piku jäähyn turhasta, mutta sanotaan nyt sitten, että ihan päin persettä tuomittu:D
Olen ollut yhteydessä Seniorin lisäksi muutamiin muihin matsissa olleisiin ja yleinen kommentti varsinkin pitkänlinjan faneilta oli, että nyt HIFKin peli näytti siltä, miltä se normaalipäivänä näytti ennen. Ryminä- ja sikailupäivät olivat ja ovat sitten tietenkin erikseen.
Sanon rehellisesti mielipiteeni sitä mitenkään kaunistelematta: Toivoin Saipan voittoa ja Apen kenkäämistä. Piste. Tähän on tultu, koskaan ennen en ole toivonut HIFKin tappiota.
Lausun rehellisesti (vaikken olekaan Lapin jätkä) myös onnittelut HIFKin pelaajille, mahtoi olla makea tunne taas voittaa. Syyttömiähän pelaajat tähän sirkukseen ovat.
Kolmantena asiana rehellisyydenpuuskassani totean, että Jumala armahtaa, minä en. Eikä Halmeen Tony. En ala yhden pelin (jota en edes nähnyt) perusteella heitellä hattua ilmaan. Olen nähnyt ennenkin, kuinka neppailu palaa yhdellä napin painalluksella. Samoin tyhmistä jäähyistä vinkuminen. Mutta jos tämä kuitenkin johtaa pysyvään parannukseen, niin mikä ettei. En valita. Mutta toivon, että jokaikinen muistaa silti, miten syvällä nyt on oltu ja funtsii sitä, että oikeasti tällaista ei saisi päästä tapahtumaan koskaan. Koskaan ei saisi joutua toivomaan oman joukkueen tappiota.
Minun boikottini ei vienyt muuten rahoja Ilmalaan, kuten jotkut jostain syystä uskovat. Ellei Hjallis sitten omista Himoksen laskettelukeskusta, minkä valitsin lauantain ja sunnuntain viettopaikaksi Hämeenlinnan ja Nordiksen sijaan.