Runk huonoimmin sijoittunut vastaan 1. Eli Ilveksen pitäisi voittaa että Tapparaa vastaan he.Jos IFK ja Ipa menee jatkoon sääleistä niin eikö silloin vastassa ole JYP?
Runk huonoimmin sijoittunut vastaan 1. Eli Ilveksen pitäisi voittaa että Tapparaa vastaan he.Jos IFK ja Ipa menee jatkoon sääleistä niin eikö silloin vastassa ole JYP?
Jos IFK ja Ipa menee jatkoon sääleistä niin eikö silloin vastassa ole JYP?
Jos IFK ja Ipa menee jatkoon sääleistä, saa Ipa vastaansa puolivälierissä Tapparan, ja IFK:lle tulee runkosarjan kakkonen. Mutta runkosarjan kakkonen voi olla JYP, TPS tai KalPa, tuo ratkeaa vasta viimeisellä kierroksella.
Joo niin epäilinkin, en päässyt tarkistaa. Tarkistin täältä kun @Dragan Dabic ilmoitti Tapparan olevan vastassa.
No onhan tämä kauhea munkki Törmäselle. Kärpät on ylivoimaisesti helpoin vastustaja meille noista mahdollisista. Ei tietysti pidä nuolaista. Katsellaan viimeinen kierros.
Tietoja pudotuspelien ensimmäisen kierroksen fanimatkoista: HIFK Fan Club
HIFK:n ylivoimaisesti vaikein vastustaja on HIFK itse. Ja siihen verrattuna joku tapparakin on ihan paperia.
En lähtisi runkosarjan keskinäisten perusteella sanomaan, että Kärpät on _ylivoimaisesti_ helpoin vastustaja meille. Aloitan ajanlaskun taas alusta.
Periaatteessahan HIFK voi voittaa jopa mestaruuden, mutta koska suurin muuttuja on HIFK, en pidä mestaruutta todennäköisenä.
Saman verran suoria voittojan molemmilla on (22).Kävin äsken tsekkaamassa sarjataulukon ja voisiko joku selittää mulle, että miksi Kärpät on Pelsujen edellä? Olin katsovinani, että Pelsuilla olisi enemmän suoria voittoja verrattuna Kärppiin, mutta ilmeisesti tuon paremmuuden ratkaiseekin jokin muu seikka joukkueiden ollessa tasapisteissä. Mikä?
Kävin äsken tsekkaamassa sarjataulukon ja voisiko joku selittää mulle, että miksi Kärpät on Pelsujen edellä? Olin katsovinani, että Pelsuilla olisi enemmän suoria voittoja verrattuna Kärppiin, mutta ilmeisesti tuon paremmuuden ratkaiseekin jokin muu seikka joukkueiden ollessa tasapisteissä. Mikä?
Kävin äsken tsekkaamassa sarjataulukon ja voisiko joku selittää mulle, että miksi Kärpät on Pelsujen edellä? Olin katsovinani, että Pelsuilla olisi enemmän suoria voittoja verrattuna Kärppiin, mutta ilmeisesti tuon paremmuuden ratkaiseekin jokin muu seikka joukkueiden ollessa tasapisteissä. Mikä?
Jos veikata pitäisi, löisin niin sanotusti all-in huomisaamulle klo 09:00Onko kenelläkään tietoa, tulevatko liput torstain matsiin myyntiin jo tänä iltana vai vasta huomenna?
Onko kenelläkään tietoa, tulevatko liput torstain matsiin myyntiin jo tänä iltana vai vasta huomenna?
n, mutta onneksi tänään aamulla saisi vielä kotipäätyyn ok paikoilta liput.