Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mulla meni täysin ohi tämä tilasto:
Granlund 2 pistettä per peli
Clarke 0,43 pistettä per peli
Kuhta 0,37 pistettä per peli
Hirso 0,35 pistettä per pel
Haataja 0,19 pistettä per peli
Ei tässä mitään ironiaa ole. Käsittääkseni tämä tilasto näyttää pelaajien koko liigauran aikaisen pistekeskiarvon pleijareista. Mikkehän on pelannut urallaan vasta yhden ainoan matsin eli maanantaina ja sai tililleen kaksi pinnaa. Siksi pistekeskiarvo on tasan 2. Haden alhainen pistekeskiarvo tuli mulle yllätyksenä. Tietenkään pelkät pisteet eivät kerro täyttä totuutta, mutta aika alhainen pistekeskiarvo Hadella silti on, kun ottaa huomioon, että Hirso ja Kuhta on tuomittu huonoiksi pleijaripelaajiksi juuri sen takia, että pistekeskiarvo on alhainen. Nyt käy ilmi, että Hadella se on vielä pienempi.
Sanotaan vielä selvyyden vuoksi, että mulle on ihan sama, kuka ne pisteet tekee, kunhan joukkue pärjää. Ei mua kiinnosta kovin paljoa, syntyvätkö maalita Haatajan, Kuhdan, Miken vai jonkun muun mailasta. Pääasia, että IFK tekee enemmän kuin vastustaja.
JHag: vertasit Kuhtaa ja Murrayta. Miksi ihmeessä? Toinen pelasi keväällä 2006 Stanley Cup -finaaleja, toinen sveitsin liigan poffeja. Totta kai Murre paukuttaa jossain Suomessa kovemmat tehot kuin Kille. Muistathan: ei Rangers, Devils, Ducks, Red Wings, vaan Jokerit, Kärpät, JYP, jne. Ihan eri kaliiberin pelaajia.
Dissasiko joku PW:n eilisen pelin huonoksi vai muistanko väärin? Eikö se ollut juuri Petteri, joka tarjoili kolmannessa erässä Töykkälälle maalin takaa avopaikan, mutta Tökö suti kiekon suoraan jäässä makaavan Lassilan patjoihin? Näinkö pelaajat ihan väärin, pitääkö varata aika optikolle? Mutta tuota tilannetta lukuunottamatta PW oli melko näkymätön. Toivottavasti The Wirtanen Band saa soittimet tänään uuteen vireeseen, kun pelataan PW:n vanhassa kotihallissa.