Re: Mitäs sitä jankkaamaan!
Viestin lähetti Shammy Agitator Holtarin draftaaminen Bluesin pelaajakordinaattoriksi lopettanee lopullisesti puheet Summasen valmentamisesta Espoossa. Välillähän Ramista piti huhujen mukaan tulla Espoon UTJ ja välillä valmentaja. Nyt ei Espoon johdossa ole varmasti tilaa Ramin egolle.
Aivan totta, tuli itsekin noteerattua tämä NHL-puolella. Ramilla on maine, hän ei halua menettää sitä. Niinpä hänen pestinsä Bluesiin edellyttää / edellytti sitä, että hän saa haluamansa pelaajat sinne. Näin ei tule tapahtumaan, joten Rami signaa sitten HIFKiin, jossa pääsee tuottamaan pelaajia ja työnäytteitä NHL:ään? Näin se taitaa mennä. NHL:äään haluaa Summanen itsekin. Simppeliä. Erkka vielä messiin olisi jo lottovoitto ja Kuitunenkin menee kenovoitosta Harrin tilalle.
Power: -99 finaalisarja on mielestäni lopputuloksenkin kera unohtumaton ja kaikkien aikojen paras viihdearvoltaan. Se, että näen omat arvoni HIFKiläisen möhellyksen puolella varman ja viileän TPS:n sijaan ei tarkoita sitä, että halveksisin TPS:ää. Itse asiassa kunnioitan TPS:ää samasta syystä kuin HIFKiä; TPS ja sen pelitapa on brändi. En voi siltikään sietää sitä itse pelitapaa, capiche? Ja mikä olisi hienompaa urheilussa molempien joukkueiden faneillekin kuin se, että finaalissa (ja kentällä ylipäätään) kohtaavat äärilinjan joukkueet? Paljon enemmän syvyyttähän siitä tulee molempien jengien diggareillekin, kun kentällä on koko ajan jännitettä ja tunteita. Kaksi HIFKiä toisiaan vastassa voisi olla puuduttava kokemus, kahdesta TPS:stä puhumattakaan. Nythän tämän jälkimmäisen voi "kokea" TPS-Jokerit -otteluissa. Äärilaidat on mun juttu, keskellä on aina kaikki urpot tukkeena...:)