HIFK:n valmentajat kaudella 2005-2006

  • 312 983
  • 1 534

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jukka Jalonen kelpaisi minullekkin mainiosti,mutta olisi suoranaista hulluutta korvata Ara kokemattomalla mestiskaksikolla Surenkin&Lähteenmäki..tätä olisi jo hieman vaikea ymmärtää,vaikka kuinka ovat "meidän näköisiä" valmentajia.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Viestin lähetti Master Chief
Sillä on sopimus vielä ensi kaudesta.

Nyt hävettää. Muistin, että Jalosella olisi ollut ainoastaan optio Kerhon kanssa ensi kaudesta, mutta tarkistettuani asian havaitsin, että sopimus ulottuu kevääseen 2006. Eli ette siis saa Jalostakaan. Nyt kannattaisi IFK:n jo huolestua...
 
Jukka Jalonen kelpaisi minullekkin mainiosti,mutta olisi suoranaista hulluutta korvata Ara kokemattomalla mestiskaksikolla Surenkin&Lähteenmäki..tätä olisi jo hieman vaikea ymmärtää,vaikka kuinka ovat "meidän näköisiä" valmentajia.

Päätöshän on jo tehty, että ara ei jatka, mutta jos ei olisi, niin minulle kyllä kelpaisi viime kädessä, ja aikasemminkin vaihto vaikka Salama kaksikkoon. Olen aika pettynyt Araan, vaikka täälläkin on monia aran puolustajia, ja olin sitä ennen jopa itsekin, niin ei siitä pääse mihinkään että aralta puuttuu munaa vaikeissa paikoissa, näin se vaan on. Ei kimmo salminenkaan sopeutunut hifk.hon, ja tällä hetkellä aravirta on minulle valmentajien kimmosalminen, näytöt jossain kaukana menneisyydessä.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännittävää mutta toisijaista

sillä melkein kaikki ajatukset ovat vielä tässä kaudessa. Meillä on MAHDOLLISUUS menestymiseen pitkästä aikaa.

Kieltämättä hieman kyllä mietityttää ensi kauden valmentajan nimi. Ramiin olin lanttini lyönyt mutta tämäkään arpa ei voittanut.

Nyt tulee mieleen että 'kerran IFK aina IFK' projekti viedään niin pitkälle että valmentaja saattaisi olla esim. Rautakallio. Imagoon sopii mutta ei ole kykyjä riittävästi.
Penan tuttavista on vielä Jortikka testaamatta mutta on mahdoton edes ajatuksena.
Huolestuttavaa on että mitään järkevää huhua ei taida olla liikenteessä. Onko mitään sopimusta edes tehty?

Eeeii, se ei voi olla Harri!
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi kaikki on valmiit hylkäämään Rockyn.
Jos äijä on epäonnistunut espoossa, niin mitä sitten, kukapa siellä ei olis kontannut.
Ei kai se kauheen huono valmentaja voi olla, kun sai aikoinaan uuden pestin sveitsiin. (tosin niinhän apekin sai)
Vai onko mulla jäänyt joku episodi Rockyn valmentaja-vaiheesta huomaamatta. Saa muistuttaa...
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taida IFK:n tuleva koutsi selvillä olla tai sitten ei yksinkertaisesti kuvernöörin officesta tihku ulos mitään. Tietoa tai edes varteenotettavia ehdotuksia ei tunnu olevan kellään, eipä kyllä minullakaan. Ellei tämä Matikainen itse ole sitten todellisuutta. No, ainakin mieluummin kuin Rautakallio. Tällä papparaisella ei paljoa näyttöjä ole kertynyt, valmentajana siis.

Eipä Pentin viimekertainen pestikään mikään viihdyttävän pelin promokiertue ollut. Aivan traagista puolustussumppu-roikkukiekkoa Ilvestä vastaan '01. Silloin ei putoaminen edes vituttanut, niin karmeaa katsottavaa se oli.

Kai se ulkomaille kallistuu, vaikka mitäpä estettä sitä olisi Arankaan kanssa jatkaa, noin periaatteessa. Kannu kotiin ja jatkoa paperille. Eipä ne ilmoitukset ketään sido.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Viimeisimpien tietojen mukaan Mike Eaves olisi tekemässä paluuta IFK:n vastuuvalmentajaksi ensi kaudella! Hieno mies, osaa ottaa aikalisän sitä tarvittaessa!
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JAN
Viimeisimpien tietojen mukaan Mike Eaves olisi tekemässä paluuta IFK:n vastuuvalmentajaksi ensi kaudella! Hieno mies, osaa ottaa aikalisän sitä tarvittaessa!
Ja kenenköhän tietoja nämä mahtavat olla? Meneekö tämä ketju ihan silkaksi chatiksi?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Amuinen Hesari osaa kertoa, että Frank olisi jäähallissa kertonut ettei IFK:ta voi valmentaa herrasmies, siksi Ara sai lähteä.
Tämä lupaa hyvää..
Tuosta jutusta tulikin heti mieleeni, että kyllä se sittenkin on nuo "salamat", jotka istutetaan valmentajien tehtäviin.
Jos ei sittenkään, niin jäljelle jää vain Pena tai Tami kotimaisista vaihtoehdoista.

Eikös tuo NHL:ssä pitkän uran tehnyt jääpalojen syöjä (nimi unohtunut) olisi aika kova kundi valmentajaksi nyt kun NHL:ää ei ole, eikä tule, eikä tilata.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Svante
Amuinen Hesari osaa kertoa, että Frank olisi jäähallissa kertonut ettei IFK:ta voi valmentaa herrasmies, siksi Ara sai lähteä.
Tämä lupaa hyvää..
Tuosta jutusta tulikin heti mieleeni, että kyllä se sittenkin on nuo "salamat", jotka istutetaan valmentajien tehtäviin.
Jos ei sittenkään, niin jäljelle jää vain Pena tai Tami kotimaisista vaihtoehdoista.

Eikös tuo NHL:ssä pitkän uran tehnyt jääpalojen syöjä (nimi unohtunut) olisi aika kova kundi valmentajaksi nyt kun NHL:ää ei ole, eikä tule, eikä tilata.

Scotty Bowman kelpaisi vallan mainiosti syömään jääpaloja.
Eiköhän se NHL vielä tästä starttaile:) Ensin perutaan vaan peruuttamisen peruutuksen peruutus....
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Le Banner
Scotty Bowman kelpaisi vallan mainiosti syömään jääpaloja.

Kaikkein kuuluisin jääpalojen syöjä lienee kuitenkin Mike Keenan.

Ei se kausi ala, ensi kausikin menee sivu suun joten Keenan voisi olla ihan OK valinta. Muulla ei väliä, kunhan tuleva valmentaja on hullu k*sipää.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm...milläköhän rahalla tänne saisi tuollaisen NHL-nimimiehen valmentajaksi, esim. Pat Burns voisi olla hyvä, tai joku Sutterin veljeksistä. Mike Eaves kelpaisi myös ehdottomasti, kyllä miehellä näyttöjä on, vaikka 96-97-kausi menikin penkin alle. Taisi olla silloin hieman ristiriidassa valmennustyyli ja pelaajamateriaali.

Aika näyttää, miten käy. Toivottavasti saamme värikkään valmentajan. Siis ei välttämättä ulkoiselta olemukseltaan vaan pelityylin toteutukseltaan.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Viestin lähetti Svante
Amuinen Hesari osaa kertoa, että Frank olisi jäähallissa kertonut ettei IFK:ta voi valmentaa herrasmies, siksi Ara sai lähteä.
Tämä lupaa hyvää..

Omasta mielestäni tämän peliaatteen käyttö ei välttämättä lupaa hirveän hyvää pelilillisesti. Ikävän vähiin nimittäin supistuvat vaihtoehdot, kun lähdetään tällaista linjaa vetämään. Lisäksi pelkään edelleen pahasti, että jonkun Rautakallion, Hantan tai TimoTuomen tms. tumpelon nimi sieltä julkistetaan.

Viestin lähetti Svante
Tuosta jutusta tulikin heti mieleeni, että kyllä se sittenkin on nuo "salamat", jotka istutetaan valmentajien tehtäviin.
Jos ei sittenkään, niin jäljelle jää vain Pena tai Tami kotimaisista vaihtoehdoista.
Salamat toisivat taatusti viihdettä, vaikka pelillinen tulos saattaisikin olla hmmmm....vaihtelevaa.

Jos Tami tulee ikinä valmentamaan IFK:ta lupaan olla käymättä yhdessäkään pelissä, kunnes tämä pelle jättää joukkueen. Omissa silmissäni ainoa Apeakin huonompi valmentaja, jonka tiedän tai josta olen edes kuullut. Aivan uskomaton turisti, joka muuttaa paskaksi kaikki joukkueiden pelin, joihin koskee.
 
Suosikkijoukkue
Rochester Diablos
Viestin lähetti Lawless
Mike Eaves kelpaisi myös ehdottomasti, kyllä miehellä näyttöjä on, vaikka 96-97-kausi menikin penkin alle. Taisi olla silloin hieman ristiriidassa valmennustyyli ja pelaajamateriaali.

Kyllä Eavesin veljeksistä ainakin särmää löytyy jos sitä haetaan eikä herrasmiestä. Itse valmensin 90-luvulla jonkoin aikaa Miken nuoremman veljen Murrayn kanssa Buffalossa ja välillä kopissa lenteli aika lailla tavaroita ja säleitä kun Murray ei ollut tyytyväinen pelaajien otteisiin. Normaali korostuskeino oli mailan pirstominen pöytään kahden käden kirvesiskulla. LOL

Jukka
 

Pegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Rangers, HJK, Arsenal, 1. FC Köln
Toivottavasti saamme voittavan valmentajan. Lähteenmäki & Surenkin? Anna mun nauraa! Antaa noiden äijien valmentaa vaan siellä alemmassa sarjassa. Valmennussekoiluja tyyliin Kuula en usko kenenkään Petofanin haluavan enää kokea.

Olisin mieluiten halunnut nähdä IFK:n käskijänä joko Ramin tai Erkan. Kumpikin noista toiveista meni persuuksilleen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Meedio
Pientä spekulointia...
Missäs Curre valmentaa ensi vuonna vai alkaako kierteleen raveissa.

Sovitaanko, että oli viimeinen kerta, kun mainitaan Curre tässä ketjussa? Mä olen hei just herännyt ja sydän ei kestä lukea tollaisia heti aamutuimaan...
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Sovitaan vaan mutta pieni pelko on perseessä...
Mutta toivottavasti valmentajat ei todellakaan tule mistään mestiksestä.
Vaikka mielelläni näkisinkin Allun antamassa ohjeita että turpaan vaan turkkulaisille...
 

raimobrax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leplax IFK, Vasa IFK, HIFK
Penalle konjakit

Veikkaan että on ottanut sydämen päälle nämä viime päivien ja tuntien veivaamiset...

Mun piikkiin, Pena!
Gordon Bleuta pöytään.

Äijämäistä riskinottoa. Kävi miten kävi.

Täydet propsit!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Teidän "hiekkalaatikko" OK, mutta pakko antaa hyvä vinkki.

Heikki Leime vapautuu Ranskasta tän kauden jälkeen ;)
 

Hevonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meikäläisen tietolähteen tietolähde kertoo IFK:n valmentajaksi tämän huonomman nenällä varustetun Jalosen. Eli Oulusta paikkaaja Aralle. En jaksa itse mitenkään huhua/tietoa/mitälie uskoa, mutta ajattelin nyt ensi alkuun postata sen tänne tyrmättäväksi.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Kovasti olen kuullut, että ulkomaalainen olisi IFK:n seuraava valmentaja.

Boris Majorovin nimi nousi esiin viimeksi pari viikkoa sitten. Mielenkiinnolla odotan myös itse Bluesin ja IFK:n valmentajien julkistamista.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Viestin lähetti Hevonen
Meikäläisen tietolähteen tietolähde kertoo IFK:n valmentajaksi tämän huonomman nenällä varustetun Jalosen. Eli Oulusta paikkaaja Aralle. En jaksa itse mitenkään huhua/tietoa/mitälie uskoa, mutta ajattelin nyt ensi alkuun postata sen tänne tyrmättäväksi.

Eiköhän Nenä oo jo tasonsa IFK:ssa aikoinaan näyttänyt. Joten tässä pyytämäsi tyrmäys.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kun käy IS-veikkaajan nettisivulla, niin sieltä löytyy uusimman lehden kansi. Ihan oikealla ylhäällä lukee: Palaako "Pena" HIFK:n aitioon.

Jos joku tietää enemmän, niin mielenkiinnolla odotellaan vahvistusta asiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös