Viestintää veli cobolin kanssa sunnuntaina 23.3.
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti cobol:
Näyttää vahvasti siltä, että nämä kaikki vaihtoehtosi toteutavat. IFK:n ja Aran keskustelut ovat tietojeni mukaan päättyneet ilman sopimusta. Kuitunen on näin ollen käytännössä varma IFK:n uusi valmentaja. Tuoko Kuitunen vanhan HIFK:n takaisin, sen näemme ensi kauden aikana.
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti JHag:
Höh. Mulla on eri tieto, epistä. Mun tiedossa lukee jotain 2+1 tai sinnepäin. Mutta korostan, että se on vain minun tietoni ja korostan myöskin, että P.Matikainen ei edelleenkään kulje kylillä kertoilemassa asioista. Kekäläisellä oli toisentyyppinen toimintatapa; tietoa sai. En ota kantaa, kumpi tapa on parempi, sillä ainoa mikä merkitsee on toiminnan laatu - ketä loppujen lopuksi saadaan.
---------------------------------------------------------------------------------
Nyt tiistaina täytyy sanoa, että tässä pelataan hyvin mielenkiintoista (media)peliä! Oma lähteeni, joka ei ole huono, on todennut jo viime torstaina, että homma on selvä ja kyllä sitä hinkattiinkin. Mikään tässä välillä ei ole saanut lähdettäni muuttamaan kantaansa; Ara tulee 2 vuoden sopimuksella. Lähde on hyvä, mutta ei täysin erehtymätön. Viimeisin huti tuli viime keväänä Hyvösen tapauksessa, jolloin kaiken piti olla selvää, mutta HPK:hon tie vei. Tuolloin totesinkin, että HIFKin sisälläkin oli kahta tietoa - ja niin on ikävä kyllä nytkin, jos homma ei toteudu. Suhtaudun kuitenkin luottavaisesti, sillä tietyt pelaajatahotkin ovat nyt laittamassa itseään kiinni HIFKiin. Näin tuskin tapahtuisi nobodyvalmentajan kanssa.
Kuituseen turvautuminen kaiken tämän jälkeen, jos siis mikään ei ole pitänyt paikkaansa ja Ara vetäytyy, tuntuu todelliselta pudotukselta. Ei millään pahalla Samua kohtaan, jolle tulee kaikki tuki, jos näin käy. Mutta pelaajamarkkinoilla nimi Kuitunen ei merkitse yhtään mitään silloin, kun huippujen kanssa puhutaan. Sen sijaan Seniorinkin esiintuoma Kuitusen kasvattaminen kakkosen kautta ykköseksi kuulostaa perkeleen hyvältä suunnitelmalta.