Millä tavoin "rauhassa valittaa"? Jatkaisit siis samaa synkistelyä Jatkoajassa kuin tähänkin asti, eikä kukaan väittäisi vastaan, koska olisit yksi omistajista? Vai menisitkö kenties IFK:n toimiston ovelle huutelemaan solvaavia iskulauseita omistajan elkein?Tuon kahdenkympin osakkeen voisin minäkin ostaa niin sitten saisin ainakin rauhassa valittaa kun olen yksi omistajista.
Millä tavoin "rauhassa valittaa"? Jatkaisit siis samaa synkistelyä Jatkoajassa kuin tähänkin asti, eikä kukaan väittäisi vastaan, koska olisit yksi omistajista? Vai menisitkö kenties IFK:n toimiston ovelle huutelemaan solvaavia iskulauseita omistajan elkein?
"Osta HIFK:n osake, niin saat etuja, jollaisia et muualta saa!" Hrrrrr! Penako siellä kirjoittelee? :)
Tuli revettyä aika pahasti tälle mixun toteamukselle. Olisihan se näkemisen arvoinen tapahtuma, kun koko Jatkoaika.comin "pessimistisiipi", ostettuaan 20€ arvoisen osakkeen, istuisi yhtiökokouksen takarivissä alahuuli mutrulla ja valittaisi kaikesta mahdollisesta "omistajan oikeudella".Tuon kahdenkympin osakkeen voisin minäkin ostaa niin sitten saisin ainakin rauhassa valittaa kun olen yksi omistajista.
En tiedä miksi, mutta mixun juttuja lukiessa tulee aina mieleen tämä Kummelin sketsi
Kirjoituksessasi on virhe. Siis asiavirhe, jonka yritin korostaa, saapa nähdä löydätkö sitä. Mitä ilmeisimmin et ole lukenut kirjoituksiani, tai sitten et ole ymmärtänyt lukemaasi, tai vaihtoehtoisesti olet ymmärtänyt sen tahallaan väärin. Ääripessimistejä näyttäisi yhdistävän sellainen tekijä, että heti jos joku yrittää nähdä jotain pientä valonpilkahdusta IFK:ssa tai - herranjumala sentään - kehtaa iloita joukkueen voitoista, äp-siipi tulkitsee tämän siten, että kyseisen ilakoijan mielestä IFK:ssa on kaikki hyvin. Kaikkihan voittavat joskus, kuten eräskin kirjoittaja on nerokkaasti todennut, mutta miksi ihmeessä iloita moisista voitoista, kun samaan aikaan voisi myöskin synkistellä ja manata. Parempihan se on olla kaiken aikaa vittuuntunut ja aneeminen, turhaa energian tuhlausta iloita jostain silloin tällöin.No sinunlaisesi ei voisi sitten valittaa minun itkemisisäni. Näin yksinkertaista se on. Me nähdään nämä asiat niin erilailla. Sinun mielestäsi kaikki on hyvin ja minun ei. Yksinkertaista.
Tuli revettyä aika pahasti tälle mixun toteamukselle. Olisihan se näkemisen arvoinen tapahtuma, kun koko Jatkoaika.comin "pessimistisiipi", ostettuaan 20€ arvoisen osakkeen, istuisi yhtiökokouksen takarivissä alahuuli mutrulla ja valittaisi kaikesta mahdollisesta "omistajan oikeudella".
En tiedä miksi, mutta mixun juttuja lukiessa tulee aina mieleen tämä Kummelin sketsi
Kumpi minä olen? Kyylä vai pala?
Ehkä vuosituhannen liikeidea HIFK:lle. Nyt heräillä siellä konttorilla. Hallin ylänurkkaan oma suuri aitio tähän henkeen. Aition reunaan isolla teksti "Me ollaan hävitty tää kausi" ja mikrofonit, minkä avulla muullekin hallille voidaan kertoa totuus kaukalossa nähdystä touhusta. Voitetun finaalin jälkimainingeissa "Liian vähän taklauksia", "Liikaa landeja joukkueessa ja/tai penkin takana", "Kukaan ei tapellut finaaleissa" yms.Mun mielestä ääripessimisteille voisi järjestää oma katsomo, vähän niinkuin aikoinaan Muppet-Showssa ne kaksi vanhaa kärttyä jotka kritisoi ja mollasi kaikkea mitä esiintymislavalla tapahtui. Uskoisin että katsomosta tulisi kohtuu suosittu, kausareita siihen menisi kaupaksi.
Ehkä vuosituhannen liikeidea HIFK:lle.
Kaikkihan voittavat joskus, kuten eräskin kirjoittaja on nerokkaasti todennut, mutta miksi ihmeessä iloita moisista voitoista, kun samaan aikaan voisi myöskin synkistellä ja manata.
Neloselta tuli IFK-mainos, onko IFK mainostanut aikaisemmin televisiossa? Mainos itsessään oli samaa paskaa mitä kaduillakin näkee, ja niitä saa todella hävetä. Pientä muutosta kaipailisin mainoksiin, ei tarvis olla niin saatanan ylimielistä, kun siihen ei todellakaan ole varaa.
Minun mielestäni mainos on oikein hyvä. Muutenkin olen tyytyväinen siihen, mihin arvoihin IFK:ssa on tänä kautena panostettu.
Täysin eri asia ovat otteet jäällä. Toivottavasti nekin muuttuvat mahdollisimman nopeasti.
Joo, mä en ymmärrä miksi moni pitää nimenomaan näitä mainoksia huonoina, koska eivät korreloi jäällä nähtävän "taistelun" kanssa. Olisivatko valittajat tyytyväisiä, jos mainokset olisivat tyyliä "vitun väliä kuka voittaa, kunhan saadaan ajaa mersuilla" tai "meillä on hyvät edut ja pitkä kesäloma, tuu säki hallille syömään kuivaa nakkia ja juomaan kallista kaljaa muovituopista". Eikös se mielummin olisi nähtävä niin, että mainokset ovat juuri niin kuin pitää, ja jäällä nähtävä pelleily pitäisi saada samalle tasolle, eikä toisinpäin?
Nimenomaan näin, olen täällä pelkästään kertomassa muille kirjoittajille, miten tulee toimia, mitä saa ja pitää sanoa sekä tietenkin kieltämässä yhtä sun toista. Jospa nyt vaan sovitaan olevamme eri mieltä suurin piirtein kaikesta ja lopetetaan tämä länkytys tähän. Voitte sitten aina IFK:n hävitessä tulla mixun kanssa viljelemään muutaman rivin mittaisia kertomuksianne siitä, miten tämä kaikki oli nähtävissä jo puoli vuotta sitten, eikä muutamista voittopeleistä siten kannata innostua. Onnea valitsemallanne tiellä.Omat tulkintasi ovat kuitenkin aivan tuota samaa, minkä muilta kiellät.
Kaikkihan voittavat joskus, kuten eräskin kirjoittaja on nerokkaasti todennut, mutta miksi ihmeessä iloita moisista voitoista, kun samaan aikaan voisi myöskin synkistellä ja manata. Parempihan se on olla kaiken aikaa vittuuntunut ja aneeminen, turhaa energian tuhlausta iloita jostain silloin tällöin.
Jos on ÄP-liikkeen kantavia voimia, niin ei varmastikaan jaksa innostua yhtään mistään, se on selvää. Sitä jotain yhden hyvän erän tai jopa hyvän matsin aiheuttamaa innostusta joissain faneissa on kuitenkin mielestäni aika typerää lähteä vääristelemään siten, että oltaisiin jotenkin tyytyväisiä kokonaistilanteeseen, eikä vaadittaisi muutoksia ja jatkuvaa menestystä.Mutta kun on nähnyt Hifkin suuruuden ajan niin ei jaksa oikein innostua siitä että pelattiin hyvä erä Kärppiä vastaan vaikka hävittiinkin. Tiedän että Isaksson on nähnyt minuakin pidempään peliä ja sellaisten on vaikea hyväksyä sitä että ollaan tyytyväisiä johonkin siedättävään häviöön tai siihen että mitään ei tehdä vaikka nähdään ongelmat joukkueessa.