Alkaa jo ihmetyttää enemmän kuin vituttaa. Siis melkein.
Okei, tupsukorvat katkas pitkän tappioputkensa tänään, siellä aukes vissiin ketsuppipullot kunnolla ja tietty HIFK:n kustannuksella. Mutta siis samanlaisia oireita meikä pani jo kotimatsissa Jypiä vastaan merkille ja nyt ne alkaa näkyä.
Unohdetaan hetkeks seuravaat vakiovalituksenaiheet, mistä itsekin murisen btw:
- Sakke on paska mv-valkku. Mutta ei tän pitäs vaikuttaa meiän kenttäpelaajiin. Joo okei, vituttaahan se varmaan kun omat veskat imee illasta toiseen. Get over it jätkät. Teille maksetaan PALKKAA siitä että illasta toiseen annatte 120% itsestänne. Tän illan matsia en ole nähny, mutta voin silti sanoa että Kibestä vois ottaa koko vitun muu jengi oppia. Asenteen puolesta siis. Okei, ehkä Brennanin asennetta ei tarvi korjailla mutta ei se heppu meille matseja ratkokaan.
- Meiltä puuttuu se Lopin korvaaja ja se rightin peliä avaava pakki. Puuttuu niitä monilta muiltakin eikä ne ruikuta. Pitäskö jätkien nyt oikeasti vetästä alahuuli niskaan ja nielasta, kun meillä ei ole murphya tai murrayta ja Bateskin tulee ties koska? Edelleen teille maksetaan liksaa, antakaa se 120 pongoa kiitos!
Eli itse myönnän ekana että nyt vituttaa kuin pientä oravaa talvipakkasilla. Ei mua häviöt hajota näin, ei edes sellanen missä hävitään neljällä maalilla. Mua syö pirusti katsella/kuunnella laumaa sällejä, kenen motivaatio tuntuu olevan yhtä kovalla perustalla kuin zairen savimökit. Tämä oli just se mikä tuli esille Jyp pelissä 18 päivä. Osa jengistä suorastaan surfaili jäällä ilman minkään näköistä intohimoa. Sillon onneks ei koko jengi vetäny tällä tavalla. No mitä radio kerto ja täältä sitten luki, niin sama vitun tauti oli pelsu-matsissakin, nyt vaan suurempana epidemiana. Tänään ei tainnu olla yhtään tervettä kaveria, miinus Kibe, Lennu, Liiviik+Brennan(korjatkaa sitten joku ketä oli kattomassa, näin nyt radion perusteella).
KJ pitäs reagoida ja varmaan tekeekin sen. Itse veikkaan saatanallista koppihuudatusta ja loppukauden maanantai-vapaiden peruuntumisia.
Ikävä kyllä me ei voida penkittää juurikaan ketään koska HIFK:n rosteri ei anna tuumaakaan periksi sille. Surffari-fleguilijan tittelistä kisaavan H.Pikkaraisen poissaolo näkyi tänään jo(tai no kuului siis radiosta). Ite olen edelleen sitä mieltä, että KUNNOSSA olevalla ja sillä OIKEALLA HIFK-asenteella(älkääkä nyt vitsailko että tämä nykyinen on just sitä helvetti!) tosta rosterista saa paljon enemmän irti. Kotipeli Kärppiä vastaan oli just sitä.
Eli siis pidän itse suurimpana miinana tällä hetkellä joka jäbän oman kuupan sisällä tapahtuvaa(jos siellä nyt vittu mitään tapahtuu) konserttia. En rupea itkemään loukkaantuneiden loppien ja muiden perään. Lätkä on kontaktilaji jossa tulee loukkaantumisia, ei HIFK:lla ole mitään monopolia tähän. Ja kyllä, olen sitä mieltä että Toimiston pitää nyt ettiä niitä korvaajia, stunttaajia ja vaikka joku vitun asenne-tohtorikin voitais palkata. Vahvistukset(ja niiden yrittämiset) kelpaa aina. Mutta niihin puutoksiin ei voi aina kaataa koko paskaa, ihan kuin sitä ei voi tehä mv-valkun, tuomareiden tai huonon jään piikkiinkään. Yks, ehkä kaks matsia voi kaatua johonkin tiettyyn yksityiskohtaan, sen myönnän. Mutta porukan yleisilmeestä on vastuussa ihan eri tapahtumat ja henkilöt.
Vai onko joku sitä mieltä, että asennevammaisella HIFK:lla, mitä tällä kaudella on jo pahimmillaankin nähty, ja JOSSA OLISI C.Murphy, T.Thomas ja vaikkapa R.Murray, voitettaisiin Jypit, Ässät ja Ilvekset? Jos joku vastaa kyllä, niin ehkä yhen tai tsägällä/yksilötaidolla kaks. Mutta KUKAAN ei ole sellainen sateentekijä, että yksin raahais tollasta motivaatiopuute-laumaa illasta toiseen mukanaan voittoihin.
Lähinnä voisi arvata, että "ei ne jätkät kehtais kun olis sellasia jäbiä vieressä." Jos näin on, niin hyi saatana miten oksettava ajatus.
Herätkää nyt vitussa, hyvät HIFK:laiset! Teillä on paska mv-valkku, veskat täysiä kyssäreitä, rightin pelaajat puuttuu lähes kokonaan ja halliltakin saa paskoja hodareita. Voisitteko te, ketkä kutsutte itseänne äijiksi sinisen kilven alla, alkaa pikkuhiljaa tajuamaan että ASENNE tulee jokaisesta itsestään eikä mistään muualta.
Aamen. Kylläpä vituttaa ja silti helpottaa kun saa vuodattaa. Tällaisen fiiliksen saa vain ja ainoastaan aikaan mun HIFK.