Sanokaa mitä sanotte, mutta minua alkaa ihan oikeasti huolestuttamaan. Ei niinkään sarjasijoitus tai edes PKA vaan joukkueen tapa reagoida tilanteisiin. Jypiltä tuli turpiin, OK. Sarjakärki ja otettiin kuitenkin yksi JA:voitto. Pelsuja vastaan sitten jättiläismäinen asennevamma, OK. Tää on mun IFK ja osasin vähän jo siihen varautua. MUTTA! Tämän jälkeen tänään Tampereella olisi pitänyt luistella jäälle TODELLA nälkäinen IFK. Jos näin olisi ollut niinolisin voinut jopa hyväksyä tappion, mutta ei näin.
Muutama asia jonka pitää parantua:
MV-peli. Joku varmaan kelaa klipit eikä voi syyttää AA:ta maaleista, mutta muistakaa, että Riksman on torjunut narreille varmaankin 15 pistettä. AA on VOITTANUT meille yhden ja Pitkämäki 6.
AV. On paskapuhetta toistaa, että peliä ei voiteta boksista. Peliäkään ei myöskään voiteta pelityylillä jossa ei oteta yhtään jäähyä. Mun IFK ottaa keskimääräisesti vastustajaa enemmän jäähyjä. Nämä pitää sitten osata tappaa. Parissa viime pelissä tätä ei ole osattu.
Muutama asia jonka pitää parantua:
MV-peli. Joku varmaan kelaa klipit eikä voi syyttää AA:ta maaleista, mutta muistakaa, että Riksman on torjunut narreille varmaankin 15 pistettä. AA on VOITTANUT meille yhden ja Pitkämäki 6.
AV. On paskapuhetta toistaa, että peliä ei voiteta boksista. Peliäkään ei myöskään voiteta pelityylillä jossa ei oteta yhtään jäähyä. Mun IFK ottaa keskimääräisesti vastustajaa enemmän jäähyjä. Nämä pitää sitten osata tappaa. Parissa viime pelissä tätä ei ole osattu.