Iäkkäämpi herrasmies tämä, saattaa jo lähimuistin kanssa olla ongelmaa niin tulee sama asia moneen kertaan.
Hyvin mahdollista ja takuulla ainakn hemmetin hyvä kannanotto päivän pelistä. Hienoa kun täällä mennään aina henkilökohtaisuuksiin kun ei oikein muuta osata. Taattua laatua. Kiitos siis että olet näinkin huolissasi meikäläisestä.
Ja kyllä, hyvin mahdollista -ikävää kyllä toki- että voit olla jopa ikeassa, enkä mahdollisesti sille itse mitään mahda jos näin tosiaankin on, joten siinäkin mielessä todella järkevä kannanotto.
Ehkä toisaalta olen vaan niin monta vuotta seuraanut näitä jatkuvia odotuksia paremmasta, niin saattaa olla herkässä kommentit kun ja jos peli ei oikein soljukaan ja mennään alati vain paskojen tuomareiden sekä pakkien taakse näissä selityksissä.
Mutta toki sekin varmastikin on yhtälailla syy. Mun mielestä se kuitenkin on valemennuksessa, joka kolmatta vuotta opettelee löytämään pelitapaa jolla ei kaikkia vastaan ole vaikeaa.
Pidätän siis itselläni okeuden -olin sitten muistisairas tahi en- vinkua just niin kauan kunnes peli näyttää siltä mitä itse odotan IFKn tasoiselta ja resusseilla varustetetulta seuralta.<
Pahoittelen jos se saa vanteen juuttumaan muiden kirjottajien päätä puristamaan.
Kiva kuitenkin ihan keskustelun kannalta olisi kuitenkin pysyä pelissä ja joukkueen esityksissä, sekä valmennuksessa ym sellaisessa, jonka oletan kuitenkin olevan tämänkin keskusteluryhmän ensisijainen tarkoitus.