Topmachine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Stadin gimmat ja K-Vantaa
Tällästä se tuntuu täällä ja somessa olevan... Mikään ei riitä ja aina löytyy joku sylkykuppi mitä kritisoida. Sitten kun menee heikosti niin valitetaan, luovutetaan ja vaaditaan koko organisaatio vaihtoon... Sitten kun jengi siitä kasvaa voittavaksi niin sen jälkeen jokainen tappio on maailmanloppu eikä vastustajan hyvyydelle jätetä tilaa vaan ajatellaan että IFK:n vain pitäisi pystyä voittamaan joka peli 6-0 jotta peli olisi "viihdyttävää." Itse olen hiton tyytyväinen siihen miten tuo joukkue on uskonut itseensä ja toisiinsa ja nyt pisteitä tulee.Neljäntenä olevaa räkättilaumaa viisi pistettä jäljessä, yhden pelin vähemmän pelanneena. Ei tästä mitään tule. Tän illan peli ei vaan riitä. Maalivahdit ei riitä. Sentterit ei riitä. Kiekolliset pakit - ei riitä. Selvä välikausi, mutta sitäkään ei osata pelata niinkuin pitäs. Rekryt ihan perseestä. Näin huonoon sarjaan pitäs löytyy erkka-palkalla supertähtiä mistä tahansa pipolätkäjengistä. VMP!
Tai sitten kaksi huippujoukkuetta pelasi loistavan jääkiekko-ottelun, jonka sitkeämpi ansaitusti voitti. Otteet lupaa juuri nyt huikeaa runkosarjan loppua, jossa kuuden joukkoon pääsystä tappelee iso joukko kovia lätkäjengejä. Heikon syksyn jälkeen IFK:n kasvojen pesu on ollut huikeaa, mikä tänään kulminoitui siihen, ettei jääty Nättinen perään itkemään, vaan pelattiin kylmästi kärkijengi polvilleen. Pelaamalla. Hermoilematta. Jäätymättä. Sulamatta.
Edessä on juuri nyt todella mielenkiintoinen kevät. Kaikki on mahdollista, mutta samalla takaraivo kolkuttaa sitä, että tän jengin vaarallisin vastus on omassa kopissa.
Tää on niin mun IFK!
Se mihin en ole tyytyväinen vaan erittäin pettynyt, on tuo omien puolustaminen. Berglundia vedettiin rumasti kuin Granlundia aikanaan ja riskit isompaan katastrofiin oli senttien päässä ja tekijä päästettiin jatkamaan peliään....