Hyvä tiivistys. Teissala jäi vähälle vastuulle, Jääskä menee hukkaan sentterinä ja Dyk on Dyk. Kotkansalo ehkä positiivisin yllätys. Tosi hyvä peli häneltä.Positiivinen esitys ollut. Miinuksia oikeastaan vain Dyk, Teissala ja Jääskä. Heiltä heikko peli ja pakistosta Rantakari, joskin parantanut loppua kohden. HMV kategoriaan menee Nättinen, Koivistoinen ja Pakarinen, ei mitään ihmeellistä. Muilta hyvä peli.
Ja vielä Karvinenkin. Te nöyryytätte mua.Palola x 2 ja Åsten! Hyvä jätkät, syöttäkää mulle sitä paskaa! Näin sitä pitää!
Terveisin, negapelle.
Saattaa olla liian kova, mutta HIFK syttyy takuuvarmasti matsiin. Voi tulla hieno ilta.Huomenna aivan eri tason vastus. Saattaa olla liian kova pala meille Tappara.
Toivottavasti Kotkansalo pitää hyvän tasonsa nyt läpi kauden. Kotkansalo oli tänään oikeasti todella HYVÄ!Kotkansalo 0+3!
Ei varmaan kannata Kotkansalon treenata ollenkaan.Tämä. Ja "luomuna".
Jätetään jotain herkkua ja odotettavaa huomisellekin ;)Eihän tästä puuttunut kuin, että Lyytinen sekä Dyk olisivat pamauttaneet maalit mieheen.
HPK ei tänään ollut ehkä se paras mittari, mutta kyllä itse olen sitä mieltä että toi on paras nelosketju mitä IFK:lla on laittaa kehiin. Pelanneet niin kauan jo yhdessä. Palolalta onkin odotettu jotain tälläistä eikä mitään ihmeen ”kokonaisvaltaista”.Ne on nää Åstenit ja Karviset kun ei kuuluis edes rotaatioon ni tarvis varmaan johki maakuntaan lähettää... Nii ja Palolalle on kans tehty liian kallis soppari ku ei siitä oo mihinkään!
Joo ei tarvitse ilmestyä kuin peleihin. 0+3x60 peliä =0+180. Riittää ainakin minulle.Ei varmaan kannata Kotkansalon treenata ollenkaan.