HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

• 1 027 693
  • 17 673

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Joo, Palolaa on haukuttu hitaaksi. Itse olen moittinut hänen jatkoaan, tosin vähiten kaikista niistä. Tänään ihan hyvä. Tosin yksi peli ei vielä osoita mitään. Aika näyttää.
Huolissani olen siitä, ettei Teissalalle taaskaan näytä olevan luottoa, vielä vähemmän Halttuselle. Ja nyt kun Åsten teki sattumoisin maalin, niin varmaan vähemmän peliaikaa nuorille.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eiks noita katsota videolta? Kyllähän siinä kyynärpää nousi, mutta itse näkisin parempana, että nämä tsekattaisiin vielä videolta.

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Hyi hitto tota yyveetä

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huonoa on yv. Vika minuutti oli vasta hyvä, mutta muuten tuo femma olikin aivan karmeaa paskaa.

F#21

Jäsen
Loppua kohden YV parani. Oli kyllä alkuun todella heikkoa, mutta eipä ole tainnut ylivoiman pyörittäjät paljoa tuota harjoitella kun ovat olleet loukkaantuneina.

Nelonen painaa pelin 4-1.

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei todellakaan ole Villen HIFK valmis kultajahtiin.
Aivan onnetonta peliä. Jos ja kun maalipaikoille päästään, ei osata tehdä maalia eikä typykät uskalla mennä seisomaan maskiin. Syötöt on sitä sun tätä.
Ns ykkönen ei ole oikein koottu. Ns nelonen joutaa poppareille.
Positiivisimmat ovat Salin, Teissala, Paajanen, Palola ja Melart. Lyytinen ehkä koomaillut vähemmän kuin tavallisesti.
Lisäys: Hirvonen
Yllättäen ei kauden ekassa runkosarjapelissä näytä siltä että mestaruus on taskussa?

Viikossa tapahtunut hurjasti kehitystä keskialueen ylityksessä ja paikkoja alkaa rakentua, yksi kädellinen sentteri kyllä kelpaisi, mut ehkä Kaskimäki yllättää.

Nelonen on pelannut pääosin vastustajan päädyssä, palkintona 2 maalia, mitä muuta vaaditaan?

Ykkönen hakee vielä kemioita, ei se viimekaudellakaan heti Innalan kanssa lähtenyt lentoon, annettaisko pari peliä alle ennenkuin tuomitaan?

Lyytinen virheetön tänään, pakiston paras kiekolla.

Flaba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä nelssoni ollut tänään hyvä, sekä että ilman Tallbergia. Parjasin harkkakaudella, että ei tuota jaksaisia katsoa koko kautta, mutta saa jatkaa samaan malliin!

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Kaikenkaikkiaan positiivinen startti Nordiksella. Voitto on aina voitto. Kolmannessa erässä löytyi se kaivattu taisteluilme.

Toki pelisysteemi selvinnee paremmin myöhemmissä vaiheissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy