HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 000 221
  • 17 673

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Paajanen on hassu pelaaja. Osaa oikeastaan vain viedä kiekon laitaan ja möyriä siellä.
Voittomaali jatkoilla ratkaisupelissä.
Aloitusympyrässä hän on sellaista semi-ok-tasoa, 65,54%
Kaks maalia tehtynä kuuteen matsiin.
Sehän on runkosarjaan suhteutettuna 20 maalin tahtia :)
Eli osaa oikeastaan muutakin.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Flabat ostettu pe + la ja hotelli Stadista varattu. On tää ollut sellainen perkeleen vuoristoratakausi, että pakkohan sitä on tulla juhlistamaan kun enää on pelkästään voitettavaa.

Ja jos hallissa on yhtä vaimea tunnelma kuin helmikuussa aion repiä itseni katsomossa alasti ja sytyttää tuleen.

Nyt perkele päätyyn asti!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Flabat ostettu pe + la ja hotelli Stadista varattu. On tää ollut sellainen perkeleen vuoristoratakausi, että pakkohan sitä on tulla juhlistamaan kun enää on pelkästään voitettavaa.

Ja jos hallissa on yhtä vaimea tunnelma kuin helmikuussa aion repiä itseni katsomossa alasti ja sytyttää tuleen.

Nyt perkele päätyyn asti!
Kunhan sytytät tuon tunnelman tuleen siis, etkä itseäsi.
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Flabat ostettu pe + la ja hotelli Stadista varattu. On tää ollut sellainen perkeleen vuoristoratakausi, että pakkohan sitä on tulla juhlistamaan kun enää on pelkästään voitettavaa.

Ja jos hallissa on yhtä vaimea tunnelma kuin helmikuussa aion repiä itseni katsomossa alasti ja sytyttää tuleen.

Nyt perkele päätyyn asti!
Piti myöskin tulla lauantain matsiin kun tulen muutenkin käymään Stadissa. Sitten tulin toisiin aatoksiin:
olen käynyt kahden viime kauden aikana katsomassa kolme matsia Nordiksella ja IFK on hävinnyt ne kaikki. Joten on parempi etten tule paikalle ja katson matsin läppärillä.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
No todellakin, kun hotellinkin varasit!
Sytyn hyvästä sarkasmista aina. Enkä tarkoita, että mun pankkitilini pölytys olisi se syy, miksi NYT pitäisi möyriä ennennäkemättömästi.

Enemmänkin koen, että vaikka tuo vklp reissu matkoineen kustantaa suurin piirtein perkeleesti, niin olen tavallaan sen velkaa tuolle jengille, jota on ihan huolella tullut haukuttua kauden aikana.

Olin aika yllättynyt, että lippuja oli vielä tarjolla.

Ja oishan se hienoa nähdä paikan päällä, että tehdään jotain historiallista. En mä sen enempää vaadi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti myöskin tulla lauantain matsiin kun tulen muutenkin käymään Stadissa. Sitten tulin toisiin aatoksiin:
olen käynyt kahden viime kauden aikana katsomassa kolme matsia Nordiksella ja IFK on hävinnyt ne kaikki. Joten on parempi etten tule paikalle ja katson matsin läppärillä.

Pakko arvostaa! Hieno asenne :).
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti myöskin tulla lauantain matsiin kun tulen muutenkin käymään Stadissa. Sitten tulin toisiin aatoksiin:
olen käynyt kahden viime kauden aikana katsomassa kolme matsia Nordiksella ja IFK on hävinnyt ne kaikki. Joten on parempi etten tule paikalle ja katson matsin läppärillä.
IFK:ta vastaan ei ole tehty tällä kaudella yhtään maalia, kun olen ollut Nordiksen katsomossa. Luotan siihen, että putki jatkuu huomenna, kun menen taas paikalle.

Sitä ei varmaankaan kannata mainita, että olin paikalla vain yhdessä matsissa: 2-0 päättyneessä juhlapelissä Ässiä vastaan syksyllä :)
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Taitaa Micke puuttua yhä?
Jospa hänellä on sama tauti kuin Jääskällä? Tuntuu olevan sitkeää sorttia. Ei tämä kuuluttaja pahalta kuulosta, päinvastoin, mutta jotenkin Micken ääneen on niin tottunut, että kaikki muut tuntuvat väärältä.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jospa hänellä on sama tauti kuin Jääskällä? Tuntuu olevan sitkeää sorttia. Ei tämä kuuluttaja pahalta kuulosta, päinvastoin, mutta jotenkin Micken ääneen on niin tottunut, että kaikki muut tuntuvat väärältä.
Jep, eikä tämä herra Kova(?) taida ruotsia puhua
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tappara aloitti sellaisella vauhdilla ja intensiteetillä, jolla IFK:n olisi pitänyt aloittaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän hyvin menee. Viisi minuuttia ja tasoissa mestaria vastaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Kaskimäki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös