Katastrofikevät taas tiedossa. Eikö HIFK:sta löydy munaa ja miestä laittamaan se isoklyyvari Oulun junaan? Saatana!
Lähteehän se viimeistään parin kuukauden päästä ja kolmen vuoden painajainen on ohi ja voi taas aktivoida kausarit.
Katastrofikevät taas tiedossa. Eikö HIFK:sta löydy munaa ja miestä laittamaan se isoklyyvari Oulun junaan? Saatana!
Niin just. Lasak 40 torjuntaa Riksman 23 ja peli 2-2. Nokan vika. Valot päälle.Taas on tulossa kuokkaan NARREILTA!! Ja silti jengi haluaa Kojon pysyvän pestissään!? Pihalle ja heti!! Nyt pitää joukkuetta herättää ja Kojon ulostaminen paras keino! On saanut nyt hääriä jo liiankin kauan HIFK:ssa eikä tulosta synny. Katastrofikevät taas tiedossa. Eikö HIFK:sta löydy munaa ja miestä laittamaan se isoklyyvari Oulun junaan? Saatana!
Kokonaisuutena varsin mallikas ryhtiliike joukkueelta eilisen pohjakosketuksen jälkeen. Ensimmäisessä erässä vielä näytti, että HIFK jää Jokereiden ohjauspelin ja puolustussumpun pihteihin, mutta niin vain siitä pyristeltiin yli ja ohi ja 2 jälkimmäistä erää oli aika selkeästi HIFKn - varsinkin kolmas. Onnetarkin kääntyi lopulta meidän puolelle rankkareissa, kun Nokelaisen nosto jäi maaliviivalle. Itse pelissä ei sitten onni suosinut meitä, kun taisi olla 3 tai 4 tolppakutia ja pari tyhjästä maalista ohi sohittua tilannetta ja sitten Jokerit sai tasoitusmaalin tyyliin koko erän ainoasta laukauksesta maalia kohti. Vastaavasti eka maali puhtaasti Hanneksen moka, mutta siitä menee kyllä osa peluutuksenkin piikkiin, kun neljän hyökkääjän peluutus yyveessä realisoitui maalina omaan päähän.Onneksi tuli kuitenkin rankkarivoitto. Nostattaa fiilistä joukkueen sisällä varmasti.
Hyvin taas kesti jätkillä pää hoitaa se kolme pongoa himaan. Paska tulos ja Jalonen jatkaa nyt varmasti kauden loppuun. Hyvönen, Micke ja Peltonen kaikki todella paskoja. Neloskentälle peukku, hyvää menoa. Petrell ylivoimaisesti kentän paras. Vallin aiheuttaa vakavia mielenterveydellisiä ongelmia mulle, kenkää.
Ei kyllä se oli Hannes Hyvönen joka oli kentällä kakkoskentällisen vuorolla ja vieläpä selkeästi - ehtivät jonkin aikaa pelatakin.Taisi olla nimenomaan joku nelosen jätkistä, joka jäi kentälle säätämään.
Lähteehän se viimeistään parin kuukauden päästä ja kolmen vuoden painajainen on ohi ja voi taas aktivoida kausarit.
Älkää please treidatko sitä Ramstedtia, mutta Vallinin saatte treidata vaikka heti.
Yritetään kusettaa Kekäläinen vaihtamaan Massi-Esan Hassi-Ariin.
Itse olen kyllä sitä mieltä, ettei Esa Pirnes ole vastaus meidän ykkössentteri ongelmaan. Mutta jotainhan tässä visiin täytyisi kuitenkin yrittää. Ramun siirrolle Jokereihin jyrkkä Njet.
...
... Eilinen voi tuntua katastrofilta, mutta oli kaikkea muuta, kun katsotaan kahden pelatun pelin kokonaiskuvaa.
...
... Peruuttelusta jankkaavat ja antifyysisyyttä tpitottavat voivat järjestellä palilkansa uudelleen. Tänään HIFK painoi pelisuunnitelman mukaisesti johtoasemassa kolmannessa erässä, joka kostautui henkilökohtaisena virheenä ja maalina narreille.
... ... Kiitoksia tämän päiväisestä äijät ja Nokka - hienoa brändikiekkoa.
Edit. Loppujen lopuksi saattoi olla jopa hyvä asia, että voitto tuli jatkoilla, sillä henkinen apina oli valtava ja nyt se sysättiin helvettiin.
Kyllä arvostella saa ja pitää, eikä Arilla kaikki ole mennyt ihan putkeen.ARI VALLIN, vittu läskiposki, kiekkoilijan irvikuva. Mitä vittua sä teet IFK:ssa? Laittakaa se nyt jonnekin opettelemaan pelaamista ja HARJOITTELEMAAN! Vittu! Oksettaa tsiigaa tota jätkää. Syksyn aikana mä uskpoin, että ammattimies hoitaa itsensä kondikseen, mutta paskan marjat. TURHAKE!!
Kyllä arvostella saa ja pitää, eikä Arilla kaikki ole mennyt ihan putkeen.
MUTTA. Ei omia haukuta tuolla tavalla. Haluaisin haukkua sinut samalla tavalla kuin itse haukut Vallinia, mutta en pysty, kun ilmeisesti kuitenkin kannatat samaa jengiä. Jotain arvokkuutta pyydän.
Vaikea selittää ajatuksia tässä, mutta toivottavasti edes murto-osa tulee ja menee perlle :)
Kyllä arvostella saa ja pitää, eikä Arilla kaikki ole mennyt ihan putkeen.
MUTTA. Ei omia haukuta tuolla tavalla. Haluaisin haukkua sinut samalla tavalla kuin itse haukut Vallinia, mutta en pysty, kun ilmeisesti kuitenkin kannatat samaa jengiä. Jotain arvokkuutta pyydän.
Pisteet kahdesta pelistä narreille 4-2 eikä HIFK siis pystynyt selättämään naapureitaan varsinaisella peliajalla. Eli mielestäni arvosana välttävä.