HIFK:n nettisivut

  • 373 149
  • 1 105

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehtikö kukaan ottaa ScreenCrabia siitä TOP5-pistepörssistä? Nyt se on suureksi harmikseni poistettu sieltä. Kyseisen otsikon alta löytyy nyt vain: TOP5- pistepörssi(???).

Ei mennyt sekään sitten ihan putkeen...

Yllätyin, kun huomasin sarjataulukon olevan ajan tasalla.
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
On siellä. Matsit / Top 5 pelaajien, kuten Ilkkojen Pikkarainen ja Heikkinen, sekä Jussi Pesosen tiedot ovat englanniksi. Olisikohan se muuten syytä samalla päivittää? Herrat ovat tehneet aika vähän pisteitä viime aikoina HIFK:ssa.

Ihan "alkuperäistä" TOP 5:ttä en saanut napattua, mutta syyskuussa (siis v.2010) laitoin tänne tällaisen. Sisältö selvinnee tästä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtava aamu - lunta sataa, kirkas ilma, avaat netin ja menet HIFK:n kotisivuille -> legendaarisen Tiedote-otsikon alla kerrotaan asioita! Onkohan kellään jo sellaista fanipaitaa, jonka selkämyksessä lukisi Tiedote? Diggaan tästä tyylistä aivan mielettömästi!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK.fi uutisoisi varmaan Sidney Crosbynkin hankinnasta otsikolla "Tiedote - Sidney Crosby" ja alle 20 sanan jutulla.
 

XXLshirt#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Drumheller Miners
Joukkue supistunut?

Onkohan mun koneeseen iskenyt sensuuri? Kun katson HIFK:n sivuilta joukkuetta, siellä ei ole kuin neljä pelaajaa. Kaksi hyökkääjää; Hamilton ja Markus Granlund, hänen kuva muuten puuttuu, sekä pakeista Wallin ja DelGrosso (!?). Tämä siis tänään 21.12. Onko muiden koneilla käynyt yhtä kova kato?
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan mun koneeseen iskenyt sensuuri? Kun katson HIFK:n sivuilta joukkuetta, siellä ei ole kuin neljä pelaajaa. Kaksi hyökkääjää; Hamilton ja Markus Granlund, hänen kuva muuten puuttuu, sekä pakeista Wallin ja DelGrosso (!?). Tämä siis tänään 21.12. Onko muiden koneilla käynyt yhtä kova kato?

Joo, sama täällä. Oikealta, pelaajan kuvaa klikatessa kaikki tulevat kyllä yksitellen näkyviin, mutta yläpalkin joukkuelinkin kautta tosiaan näkyy vain neljä pelaajaa.

Ei näin.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, joukkueosio pelaajakuvineen on vihdoin saatu ojennukseen. Vitsi vitsi, oikeasti se on ihan päin helvettiä edelleen, uudella tavalla vain.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Talviklassikko on pelattu ja päättynyt noin 17 tuntia sitten - HIFK:n kotisivuilla ei ole ottelun kulusta ja fiiliksistä mitään mainintaa, ja pop uppina (vai miksi noita sanotaan) hyppää maininta jostain eilisistä jatkobileistä. Onko kukaan muu sitä mieltä, että tän tapahtuman uutisointiin olisi kannattanut painostaa ihan tosissaan - hehkutettiinhan sitä ennakkoonkin nordiksella jne? Ihmetyttää, ihan oikeasti nettisivut on nykyään tärkeä tiedonvälityskanava.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käännyn nyt tässä ongelmassani omien puoleen ja kysyn seuraavaa:

Osaisiko joku suositella eniromaista tietokonekorjaajaa tai muuten vain neuvoa, kun mun koneella hifk.fi ei päivity ollenkaan! Viimeisin juttu on 6.2.2011. "IFK vei Talviklassikon"-otsikon alta löytyy otteluraportti ja 50 kuvaa. Sen jälkeen ei ole mitään tapahtumia, uutisia tai haastatteluja. Vähän ahdistavaa, kun tahtoisin kuulla punalasien läpi tehtyjä haastatteluja ja muuta sellaista, mutta kone tökkii!

Mä en mikään kauhea tekniikkanero ole, joten jos joku osaisi neuvoa jonkun yksinkertaisen tavan, millä mä saisin vian korjattua, niin arvostaisin kovasti.
Kiitos jo etukäteen :)!
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Käännyn nyt tässä ongelmassani omien puoleen ja kysyn seuraavaa:

Osaisiko joku suositella eniromaista tietokonekorjaajaa tai muuten vain neuvoa, kun mun koneella hifk.fi ei päivity ollenkaan! Viimeisin juttu on 6.2.2011. "IFK vei Talviklassikon"-otsikon alta löytyy otteluraportti ja 50 kuvaa. Sen jälkeen ei ole mitään tapahtumia, uutisia tai haastatteluja. Vähän ahdistavaa, kun tahtoisin kuulla punalasien läpi tehtyjä haastatteluja ja muuta sellaista, mutta kone tökkii!

Mä en mikään kauhea tekniikkanero ole, joten jos joku osaisi neuvoa jonkun yksinkertaisen tavan, millä mä saisin vian korjattua, niin arvostaisin kovasti.
Kiitos jo etukäteen :)!

En nyt oikeen ymmärrä sun ongelmaa.. sieltäkö ei löydy esim tätä uutista: Uutiset - HIFK ?

Kuten varmaan tiedät, hirveän useinhan tuonne ei uutta infoa / videoita tule..
Viimeisimmät videot ovat HIFK-HPK ja Arska valmistautuu talviklassikkoon.

Oletko siis ihan varma että sulta vain jää jotain näkymättä?

Yksi hyvä vaihtoehto on tyhjentää selaimen välimuisti. Mitä selainta käytät? Internet Explorerissa tapahtuu "Työkalut -> Internet Asetukset -> Selaus historia osiosta "Poista" ja ruksit kaikki mitä haluat poistaa. Lopuksi valitset ikkunan alaosasta kohdan "Poista"..

Olikohan tarpeeksi selkeästi? Mulla IE englannin kielinen niin saattoi suomennokset mennä päin sitä itseään
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
En nyt oikeen ymmärrä sun ongelmaa..

Taisit nyt pudota pääedellä tuon kujeilevan BOL:lin sarkasmi ansaan :)

BOL:lille vinkkinä, että Natriksi Natrin paikalle vaan. Aika ala-arvoisethan nuo sivut on, vaikka olisi kuinka ilmaiseksi tehty. Ei luulisi olevan pitkä penni panostaa tuohonkin hieman.
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Taisit nyt pudota pääedellä tuon kujeilevan BOL:lin sarkasmi ansaan :)

BOL:lille vinkkinä, että Natriksi Natrin paikalle vaan. Aika ala-arvoisethan nuo sivut on, vaikka olisi kuinka ilmaiseksi tehty. Ei luulisi olevan pitkä penni panostaa tuohonkin hieman.

Ouch.. nyt hävettää :D
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Miksi IFK:lla ei ole näin kattavaa hiistoriikkia sivuillaan? Ohessa linkki Ipan sivuille hopea-vuodesta 1997-1998 ILVES.COM
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi IFK:lla ei ole näin kattavaa hiistoriikkia sivuillaan? Ohessa linkki Ipan sivuille hopea-vuodesta 1997-1998 ILVES.COM

Onko HIFK:n historiassa muka jotain erityistä?

hifk.fi on kaikella tavalla täysin ala-arvoinen kyhäelmä, kun otetaan huomioon, että HIFK:lla on suomalaisista urheilubrändeistä käsissään se kaikkein kiinnostavin. En tiedä, mikä on toimiston excuse tämän asian suhteen, mutta jos verrataan esim. muihin liigaseuroihin, IFK ei ole tässäkään joukossa edes keskitasolla. Ja väitän, että liigaseuroista aika helvetin moni vetää IFK:ta pienemmillä resursseilla.

Kyse onkin asioiden arvostamisesta. Nettisivut ovat ennen kaikkea faneille suunnattu kanava. Yksittäinen fani tuo huomattavasti vähemmän rahaa kuin yksittäinen bisneskatsoja. Jos nettisivut olisivat ennen kaikkea näille yrityskatsojille suunnattu juttu, väitän, että sivujen taso olisi huomattavasti nykyistä korkeampi. IFK-fanit ovat itse omalla käytöksellään osoittaneet, että meille riittää vähempikin. Sen sijaan, että sitä kunnioitettaisiin ja arvostettaisiin, onkin käynyt päinvastoin. "Antaa niiden mussuttaa, kyllä ne katsomoon kuitenkin tulevat ja lippunsa maksavat"-asenne paistaa mielestäni läpi, kun katsotaan hifk.fi:tä ja sen sisältöä. Itsekin olen elävä esimerkki tästä, koska vaikka mä täälläkin mussutan milloin mistäkin, mä raahaudun silti joka ikiseen matsiin ja maksan kiltisti sen, mitä pyydetään. Ai miksikö? No, siksi, että HIFK koukuttaa pahasti, enkä aio tästä uskonnostani luopua.

Mielestäni oli hienoa, että esim. VIP-pakettien ostajille tarjottiin punaiset pipot. Mutta eikös olisikin ollut vielä hienompaa, jos ne olisi tarjottu ihan tavallisille tallaajille? Aivan varmasti suurempi osa muistaisi ja ymmärtäisi käyttää sitä pipoa ihan arkenakin ja laittaa sen päähän, kun tulee Nordikselle. Totta helvetissä se jotain maksaa, mutta kaikki markkinointi maksaa. Mä esim. olisin voinut olla niin ystävällinen, että olisin jättänyt oman piponi ottamatta, koska multa löytyy jo kaikenlaista HIFK-kamaa yllin kyllin. Mutta aika monella ei tilanne ole sama.

Jälleen kerran tuli todistettua lauantaina, että kyllä IFK:lla sitä kannattajapohjaa on vaikka kuinka paljon. Pitäisikö vaihtelun vuoksi panostaa vähän enemmän näihin taunotasalakkeihin? Nettisivuilla nyt voisi aloittaa, se kun ei oikeasti tule edes kalliiksi.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Voi elämä, että oli paska Catarinan tekemä kooste katsomohaastatteluista Talviklassikosta. Linkki kotisivuille videoon Hifk-tv - HIFK

Ja tuon Catarinan ääni on muuten todella rasittava, vittu jos omalla muijalla olisi tuollainen ääni, menisi hermot.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja tuon Catarinan ääni on muuten todella rasittava, vittu jos omalla muijalla olisi tuollainen ääni, menisi hermot.

Catarina lausuu joidenkin pelaajien nimet aika huvittavasti...
- Max Wäään
- Miikkael Granlynd

Tosin mun pitäisi varmaan miespuolisena heterona olla innoissani noista Catarinan haastatteluista, mutta en oikein osaa olla, kun ne haastattelutilanteet ovat lähinnä koomisia :)
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämä, että oli paska Catarinan tekemä kooste katsomohaastatteluista Talviklassikosta. Linkki kotisivuille videoon Hifk-tv - HIFK

Ja tuon Catarinan ääni on muuten todella rasittava, vittu jos omalla muijalla olisi tuollainen ääni, menisi hermot.

Mä en pysty edes katsomaan noita haastatteluja enää, kiitos Cattttarrrrina Pettttttttterrrrrrrrsssssssonin. Mä en kestä sen naaman vääntelyjä ja jatkuvaa "silmäpeliä" pelaajien kanssa. Sellaista "get a room"-meininkiä.

Miksi IFK ei voi hankkia ihan tavallista haastattelijaa? Tomi Natri on itseasiassa aika hyvä haastattelija, sellainen neutraali ja hänellä on ihan miellyttävä äänikin. Nämä IFK:n naishaastattelijat ovat olleet ihan totaalinen riman alitus. Viime vuonna Taru Sassi sössssssötti ja kyseli samoja kysymyksiä joka ikinen kerta. Nyt siellä on Catarina Pettersson, joka on varmasti mitä parhain risteilyemäntä, mutta ei oikein uppoa tähän kohderyhmään. Tai ainakaan minuun.

Ymmärrän, että hän on ruotsinkielinen ja ruotsinkieliset nimet lausutaan ruotsiksi hieman eri tavalla kuin suomeksi, mutta esim. Mikael Gräänlynd on poeka Suomen Oolusta, eikä edes suomenruotsalainen. Käsittääkseni hänen nimensä on lähempänä Miikkael Kraanluntia kuin Mikael Gräänlyndiä.

Plussaa CP:n englanninkielen taidosta. Sitä pystyy jopa kuuntelemaan.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Viime vuonna Taru Sassi sössssssötti ja kyseli samoja kysymyksiä joka ikinen kerta.

Mutta ässävikahan on muotia nykypäivänä. Hyvä esimerkki on Jenni Vartiainen, todella pa**va minkki ja hyvä ääni, mutta se helvetin ässäsössötys plus tietenkin paskat biisit. Miksi pitää tuottaa sellaista chisujippuskeidaa, jos ääni olis hyvä. Ei vaan ymmärrä.

Musta on ihan hyvä, että "omalla kanavalla" olevalla haastattelijalla on punaiset lasit, mutta jotain rajaa. Pettersson ei pysty vetää sitä edes tyylillä. Nimenomaan BOL:n mainitsema "get a room" -meininkiä. Ei hyvä!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mun unelmissani Catarina haastattelee pelaajat ja Tomi Tuominen muuttaa Ilmalasta Nordikselle kuuluttajaksi: "IFK, ensiiiiiimmmmmmäinen maaaaaaaali, tekijääää numerooooooo yhdeksääääääääääääääään Kimmmmmoooooooooooooooooooo Kuhtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun unelmissani Catarina haastattelee pelaajat ja Tomi Tuominen muuttaa Ilmalasta Nordikselle kuuluttajaksi: "IFK, ensiiiiiimmmmmmäinen maaaaaaaali, tekijääää numerooooooo yhdeksääääääääääääääään Kimmmmmoooooooooooooooooooo Kuhtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"


Catarinasta en sano mitään kun sitä ei tarvitse kuunnella. Mutta ei Tomia Nordikselle. Jossain lande paukku hallissa saa minun puolestani venytellä nimiä vaikka kuinka kun tekevät maaleja niin harvakseen että jokainen maali on bileiden aihe. Nordiksella lausutaan nimet niin kuin ne kuuluukin...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Mun unelmissani Catarina haastattelee pelaajat ja Tomi Tuominen muuttaa Ilmalasta Nordikselle kuuluttajaksi: "IFK, ensiiiiiimmmmmmäinen maaaaaaaali, tekijääää numerooooooo yhdeksääääääääääääääään Kimmmmmoooooooooooooooooooo Kuhtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Jos nämä hahmot saisi jotenkin vielä yhdistettyä. Voisi olla myötähäpeä aika tapissa katsomossa, kun naiskuuluttaja kirkuisi mikkiin "maaaaaaaliiiinntekijäää numerooooooo 64 Miiiiiiikhaeeeeeeeeeellll Graaaaaaanlyyyyyyyyynd!!!"

En tiedä paljonko noiden nettisivujen laadukas ylläpitäminen maksaisi, mutta tuskin ihan mahdottomia. Nyt niitä pitää käsittääkseni fanipohjalta joku ilmaiseksi. Kaikki kunnia hänelle, mutta kyllä HIFK:n kokoisella joukkueella pitäisi olla nuo sivut aika viimeisenpäälle. Paljon pienemmilläkin joukkueilla on.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Ja tuon Catarinan ääni on muuten todella rasittava, vittu jos omalla muijalla olisi tuollainen ääni, menisi hermot.
Mikä siinä on, että ton ämmän pitää sitä ärrää vääntää niin jumalattomasti. Eihän noita settejä pysty edes kuuntelemaan enää. Ihan yhtä tasokas, kuin sivut sisältöineen. Täyttää kuraa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös