Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Näin - siirry siis sinäkin Avastiin.
Miksi ihmeessä? Minulla on ollut tuo ohjelma joskus käytössä ja on kyllä harvinaisen huono.
Näin - siirry siis sinäkin Avastiin.
Miksi ihmeessä?
Jep, vahvaa suorittamista. Matsi on tänään Göteborgissa, ei Nordiksella. Eikä todellakaan ala klo 18.30 vaan klo 20.00 Suomen aikaa.Hyvä IFK.
Hyvin menee. Kaikki hallille, siellä on tänään peli näköjään! Jipii!
Jep, vahvaa suorittamista. Matsi on tänään Göteborgissa, ei Nordiksella. Eikä todellakaan ala klo 18.30 vaan klo 20.00 Suomen aikaa.
Ei missään enää. Etusivulla luki koko eilisenkin päivän sekä vielä tänä aamuna "Tänään matsi alkaa klo 18:30". Sinänsä hieno homma, että Pelicans-matsin poikkeuksellisesta alkamisajankohdasta ilmoitettiin selkeästi, mutta turhan kauanhan tuo teksti etusivulla oli.Missä näin lukee?
Missä näin lukee? Itse Mozillalla avatessani (duunin palomuurien takaa), saan esille ainoastaan "Play on the playoffs 2010" -ilmoituksen.. Eli korttia ostamaan vaan.
HIFK uudistanut nettisivunsa. Vähän puskista, mutta propsit siitä, että tajusivat vihdoin.
Kyllä mä noista näin äkkiseltään tykkään enemmän (tosin edellisistä olisi enää vaikea tehdä huonommat).
WWW.HIFK.FI
Jumalauta! Ihmeiden aika ei oo ohi! Omaa silmää ainakin miellyttää kovasti noi retrovärit..
Todella paljon on samoja vaikutteita nyt IFK:n ja Bluesin sivuilla. Ovatko samat jantterit taustalla?
Juu, ei ihan putkeen mennyt taas. Yleensä näitä testataan jossain, ennen kuin laitetaan raakile tulille ja sitten vasta aletaan viimeistelemään. Hienot ovat, eteenpäin ollaan menty.
Toi pelaajien poistaminen jengistä ei vie edes minuuttia aikaa, niin miksi sitä ei tehdä vaan annetaan kuva puuhastelusta.