Bad Bob #42
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Chicago Blackhawks
Varsinkin kun asennus kertoo "Tämä ohjelma ei ole yhteensopiva laitteen iPhone kanssa". Eli ei toimi siis vanhoissa iPhoneissa...
Hyvin toimii 3Gs:ssä.
Varsinkin kun asennus kertoo "Tämä ohjelma ei ole yhteensopiva laitteen iPhone kanssa". Eli ei toimi siis vanhoissa iPhoneissa...
.....AIK:lta ja muilta ruotsalaisjoukkeilta liki copypastattu "Vi älskar IFK", joka kääntyy foneettisesti suomenkielelle lähinnä "Pieskää IFK"? Ainakin sellaiselta tuo kuoron ääntely kuulostaa A-puolelta havainnoituna.
Miten tämä liittyy Jocke Erikssoniin?
....arvon Barounia lukemaan tässä ketjussa käytyä keskustelua ruotsin kielen asemasta IFK:ssa ja IFK-sloganiin liittyvää keskustelua. Yksittäiset kommentit tulee lukea siinä kontekstissa, jossa ne kulloinkin esitetään tai on esitetty.
.....AIK:lta ja muilta ruotsalaisjoukkeilta liki copypastattu "Vi älskar IFK", joka kääntyy foneettisesti suomenkielelle lähinnä "Pieskää IFK"? Ainakin sellaiselta tuo kuoron ääntely kuulostaa A-puolelta havainnoituna.
HIFK:n sivuille on päivitetty joukkue+kuvat ja pelaajaesittely/statistiikka Joukkue pelaajatiedot - HIFK. Onhan sitä taas yritetty, mutta eikös se olisi kiva, jos pelaajan tunnistaisi kasvoista, vai mikä on ollut ideana näissä sivuprofiili- kuvissa? Statistiikka on täysin päin helvettiä, huoh.
Mulle kelpaisi, jos osaisivat edes yhdistää pelaajien kuvat ja nimet oikein. Nyt on Varakkaan kuva Nyholmin esittelyssä. :)
Perkele jostain troijalaisesta tosiaan herjaa, piti ihan pariin kertaan tarkistaa että kirjoitinko jotain väärin.HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan. Oli yätsin varma, että noin huonoja sivuja ei kaada edes ydinsota. Olin väärässä.
HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan. Oli yätsin varma, että noin huonoja sivuja ei kaada edes ydinsota. Olin väärässä.
HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan.
Ehkä vuosien tauon jälkeen joku vastasi kysymykseen "oletko hankkinut taskupedon jo puhelimeen" ja sivut menivät siitä sekaisin...
Ehkä vuosien tauon jälkeen joku vastasi kysymykseen "oletko hankkinut taskupedon jo puhelimeen" ja sivut menivät siitä sekaisin...
Sivusto ei selkeästikään kestä tuollaista lainkaan, Avast herjaa haittaohjelmasta edelleen.
Troijalaista tarjotaan!
Infection Details
URL: ...
Process: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer...
Infection: HTML:RedirME-inf [Trj]
Öööö mitähän tää tarkoittaa ei oikee aukee mulle?
Jos on kunnolliset ohjelmat, niin tuollaiset sonnat jää näkemättä.