HIFK:n nettisivut

  • 372 832
  • 1 105
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kyllä mun mielestä voi antaa varauksetta kehuja nykyiselle nettisivujen annille. Uutisia putkahtelee päivittäin ja nyt on tullut pelaajahaastatteluja joka viikko pari kappaletta. Toimitus on mukana myös Sveitsissä ja sieltä on luvassa rapparia päivittäin: Uutiset - HIFK. Olen antanut jo itse kehuja tästä nykyisestä toiminnasta. Toivottavasti tämä jatkuu läpi kauden.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Onkohan se nykyisin....

.....AIK:lta ja muilta ruotsalaisjoukkeilta liki copypastattu "Vi älskar IFK", joka kääntyy foneettisesti suomenkielelle lähinnä "Pieskää IFK"? Ainakin sellaiselta tuo kuoron ääntely kuulostaa A-puolelta havainnoituna.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
.....AIK:lta ja muilta ruotsalaisjoukkeilta liki copypastattu "Vi älskar IFK", joka kääntyy foneettisesti suomenkielelle lähinnä "Pieskää IFK"? Ainakin sellaiselta tuo kuoron ääntely kuulostaa A-puolelta havainnoituna.

Miten tämä liittyy Jocke Erikssoniin?
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kehottaisin....

Miten tämä liittyy Jocke Erikssoniin?

....arvon Barounia lukemaan tässä ketjussa käytyä keskustelua ruotsin kielen asemasta IFK:ssa ja IFK-sloganiin liittyvää keskustelua. Yksittäiset kommentit tulee lukea siinä kontekstissa, jossa ne kulloinkin esitetään tai on esitetty.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
....arvon Barounia lukemaan tässä ketjussa käytyä keskustelua ruotsin kielen asemasta IFK:ssa ja IFK-sloganiin liittyvää keskustelua. Yksittäiset kommentit tulee lukea siinä kontekstissa, jossa ne kulloinkin esitetään tai on esitetty.

No sitten kysyn, miksi tämä slogan keskustelu on tehty tässä ketjussa? :)
 

Darius

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.....AIK:lta ja muilta ruotsalaisjoukkeilta liki copypastattu "Vi älskar IFK", joka kääntyy foneettisesti suomenkielelle lähinnä "Pieskää IFK"? Ainakin sellaiselta tuo kuoron ääntely kuulostaa A-puolelta havainnoituna.

Tai siis F3:sta kuultuna (eli aika läheltä:) kuulostaa ihan lauseelta "Rieska IFK". Mutta väliäkö tuolla, hyvältä kuulostaa silti:)
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
HIFK:n sivuille on päivitetty joukkue+kuvat ja pelaajaesittely/statistiikka Joukkue pelaajatiedot - HIFK. Onhan sitä taas yritetty, mutta eikös se olisi kiva, jos pelaajan tunnistaisi kasvoista, vai mikä on ollut ideana näissä sivuprofiili- kuvissa? Statistiikka on täysin päin helvettiä, huoh.
 

sumo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n sivuille on päivitetty joukkue+kuvat ja pelaajaesittely/statistiikka Joukkue pelaajatiedot - HIFK. Onhan sitä taas yritetty, mutta eikös se olisi kiva, jos pelaajan tunnistaisi kasvoista, vai mikä on ollut ideana näissä sivuprofiili- kuvissa? Statistiikka on täysin päin helvettiä, huoh.

Mulle kelpaisi, jos osaisivat edes yhdistää pelaajien kuvat ja nimet oikein. Nyt on Varakkaan kuva Nyholmin esittelyssä. :)
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mulle kelpaisi, jos osaisivat edes yhdistää pelaajien kuvat ja nimet oikein. Nyt on Varakkaan kuva Nyholmin esittelyssä. :)

Onhan siellä kahdet hyökkääjätkin, joten mikään ei kyllä yllätä tässä. Eikö ne katso ollenkaan, mitä laittavat ulos sieltä? Vai odottavatko, että lukijat lähettävät palautetta ja sitten vasta korjataan?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan. Oli yätsin varma, että noin huonoja sivuja ei kaada edes ydinsota. Olin väärässä.
 

Belsebuubi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Niiralanmonttu, United
HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan. Oli yätsin varma, että noin huonoja sivuja ei kaada edes ydinsota. Olin väärässä.
Perkele jostain troijalaisesta tosiaan herjaa, piti ihan pariin kertaan tarkistaa että kirjoitinko jotain väärin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan. Oli yätsin varma, että noin huonoja sivuja ei kaada edes ydinsota. Olin väärässä.

virustotal.com ja Sucurin SiteCheck eivät löytä mitään joten epäilen varsin paljon tuon avastin troijalais-varoituksen uskottavuutta.

-Tinke
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
HIFK:n nettisivuja avatessa Avast blokkaa sivun ja varoittaa troijalaisesta sekä estää sivuille pääsyn kokonaan.

Varmaan Patrick O'Sullivan lisätty kokoonpanoon. Oli kyllä sellainen esitys lauantaina että ei ihmekään jos virustutkatkin reagoivat O'Sullivanin "hyökkäykseen".
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä vuosien tauon jälkeen joku vastasi kysymykseen "oletko hankkinut taskupedon jo puhelimeen" ja sivut menivät siitä sekaisin...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ehkä vuosien tauon jälkeen joku vastasi kysymykseen "oletko hankkinut taskupedon jo puhelimeen" ja sivut menivät siitä sekaisin...

Sivusto ei selkeästikään kestä tuollaista lainkaan, Avast herjaa haittaohjelmasta edelleen.
 

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Sivusto ei selkeästikään kestä tuollaista lainkaan, Avast herjaa haittaohjelmasta edelleen.

No ei tässä paljoa menetetä vaikka sivusto ei aukenekkaan. Tämä on hyvä lisä surkuhupaisaan toimintaan IFKn kotisivujen historiassa.
 

newill

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä antaa kyllä toiminnasta aivan älyttömän surkean kuvan että vieläkään avast ei päästä kotisivulle ja herjaa viruksista... ei ole kyllä tätä päivää ja en ihmettele että muutenkin viime aikojen toimet on mitä milloinkin, mikä myös näkyy tämän päivän kokoonpanossa. Onneksi narrit on yhtä sekaisin joten hyvällä tsäkällä voidaan kuitenkin voittaa tänään...
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Troijalaista tarjotaan!

Infection Details
URL: ...
Process: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer...
Infection: HTML:RedirME-inf [Trj]
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Öööö mitähän tää tarkoittaa ei oikee aukee mulle?

Mäkin ensin ihmettelin noita juttuja, kunnes koitin muutama viikko sitten mennä kaverin läppäriltä IFK:n sivuille ja se herjas tollasta samantyyppistä tekstiä. Omilta koneilta ei kertaakaan oo tota tehny... very weird case!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No jos käyttää jotain Avast virustorjuntaa, joka on saatavilla ilmaiseksi netistä, herjaa se tuollaista, näin olen ymmärtänyt. Itsellä käytössä Norton ja eipä herjaa mitään. Eikä sen enempää duunissakaan herjaa. Jos on kunnolliset ohjelmat, niin tuollaiset sonnat jää näkemättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös