HIFK:n mediaketju

  • 1 492 605
  • 5 966

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä kuuntelin ihan mielellään Järvelän omasta suusta noi tiedot pleijarien suunnitelmista, kun iltapulujen jutuille en anna juuri mitään uskottavuusarvoa. Mukavaa myös kuulla, että Liigaseuroissa on yhteisen tekemisen meininkiä näissä oloissa. Pelipaita oli vähän antikliimaksi.

Kuten kaikissa live-studiossa mua ärsyttää ja nolottaa se, että studioäijät juttelee toisilleen, kun tietysti pitäisi puhua katsojalle. Katsekontaktin ja rintamasuunnan pitäisi olla suurelta osin kameraan, nyt ne tuijottelee toisiaan ja keskimmäinen pyörii kuin hyrrä. Lisäksi kaikissa haastatteluissa eniten puhuu nämä studioisännät eikä se vieras! Pitäisi pystyä pitämään kysymykset lyhyinä, ilman minuutin mittaista pohjustusta (mikä on vain oman tietotason esittelyä). Alkeellisia asioita...
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Erittäin hienoa että tämmösiä lähetyksiä tehdään, mutta vähän vois miettiä tota sisältöä ehkä tarkemmin... Miksi tää piti järjestää juuri nyt, eikä vaikka loppuviikosta jos silloin mahdollisesti tiedetään jotain lisää joukkueen tilanteesta? Nyt oli Järvelän haastattelu jossa ei tullut mitään uutta, Antonin ja Muulin terveiset mitkä sinänsä ihan jees mutta heiltäkin olisi voinut kysellä vähän personoidumpia kysymyksiä tollasten yleisten "miten menee"-tyyppisten juttujen sijaan. Ja loppuun 20 sekuntia pelipaidan julkistus, ihan kiva mutta aika antikliimaksi silti. Missä Salmelainen; olisi ollut loistava tilaisuus kertoa mietteitä ja valottaa tulevaisuuden kuvioita. Tai vaikka Pike ääneen (jos terveenä) antamaan omaa analyysia joukkueen meiningistä. Ikävä sanoa, mutta nyt koko tää studio tuntui aika juosten kustulta...
Niin, miksi järjestää juuri nyt, kun Gimmojen matsikin oli heti perään alkamassa. No, eihän siellä ole maksaneita katsojia kummassakaan.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olen kahteen kertaan tehnyt toimistolle ehdotuksen tillsammans aiheisesta erikoispaidasta jolla saataisiin rahaa kassaan mutta myös kannattajille jotain tavallisesta poikkeavaa ja yhteisöllistä jonka kautta voisi näyttää tukeaan seuralle vaikeana aikana.

Saitko mitään kredittiä?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Saitko mitään kredittiä?

Ekaan viestiin ei vastattu tammikuun lopussa ja laitoin toisen helmikuussa kun ajattelin että mielestäni olisi kokeilemisen arvoinen idea jos sillä voi saada edes jotain hyvää kassaan. Toiseen viestiin Valtanen vastasi ja kiitti ideasta ja välittämisestä.

Tein useamman ehdotuksen miten paita voitaisiin julkistaa ja laittaa myyntiin, sekä pelattuja paitoja että ei pelattuja yms.

Tavallaan sain kredittiä mutta mietin kun tuo paita julkistettiin että A) se kuva/paita olisi voinut olla vähän tyylikkäämpi ja siinä olisi voinut olla jotain erityisempää (kuten talviklassikko paidoissa) ja B) viesti toimistolta olisi ollut ihan kiva. Mutta olen tyytyväinen että idea otettiin vastaan ja voihan toki olla että sama idea oli ollut kassakaapissa jo 1.4.2020 tai että joku muukin oli sitä ehdottanut. Paras palkinto kuitenkin se että seuralla menisi mahdollisimman hyvin ja että paidoista tulisi tuottoja. Mieluummin ostan tuollaisen kuin kassallisen lapsille 6e logollisia kiekkoja ja pipoja ja torkkupeittoja yms, joille ei tunnu löytyvän käyttö eikä paikkaa. Onneksi poikien mummille pipot ovat olleet sopivia.

Nyt vaan paitaa varaukseen!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hetken mietin että olisin ostanut tuon vuosiluvun kera, eli Leskisen paidan. Jätän väliin kun noita paitoja alkaa olemaan eikä ole tietoa lopullisesta toteutuksesta. Uskoisin sen olevan HIFK:n tietäen paljon hienompi kuin nuo muokatut kuvat joihin on vain vaakunan tilalle täräytetty tuo Tillsammans - HIFK logo.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
HIFK on vissiin unohtanut, että #78 Niklas Nordgren on lainattu Lahteen, kun voisi hänen game worn -paitansa varata.

Vai onko hän jo palannut?
On palannut. Osa paidoistahan tulee jäämään GI-paidoiksi. Nordgrenilla saattaa olla jopa joukkueen tautitilanteesta riippuen ihan hyvä sauma päästä pelaamaan kyseisessä ottelussa. Tuskin oli matkannut joukkueen mukana Lappeenrantaan?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On palannut. Osa paidoistahan tulee jäämään GI-paidoiksi. Nordgrenilla saattaa olla jopa joukkueen tautitilanteesta riippuen ihan hyvä sauma päästä pelaamaan kyseisessä ottelussa. Tuskin oli matkannut joukkueen mukana Lappeenrantaan?
Kyllähän HIFK on reissuissa pitänyt aina ekstrajätkiä varalta, mutta ellen väärin muista niin Nikke taisi olla juuri loukkaantuneena tuolloin eli sitäkautta väistänyt luodin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kyllähän HIFK on reissuissa pitänyt aina ekstrajätkiä varalta, mutta ellen väärin muista niin Nikke taisi olla juuri loukkaantuneena tuolloin eli sitäkautta väistänyt luodin.
Joo mullakin on se käsitys että jonkin Lahdessa tulleen kolhun vuoksi olisi ollut saikkulistalla.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olisikohan se ollut liikaa jos IFK olisi pelannut enemmän kuin yhden matsin noilla paidoilla? Saataisiinko lisää tuottoja erikoispadoista?

Tuohan on fiksua että paitoja tehdään tarv. 3 per pelaaja mutta myyntiinhän niitä tulee vain 2 jos kerta pelaaja saa yhden paidan itselleen. Eli noin 40-50 paitaa myyntiin ja fyrkkaa sisään noin 14-15ke?

Olisin pitänyt myös paidasta jossa ei ole sponsoreita mutta ymmärrän että tänä aikana ne on pakko näkyä jokaisen erän ajan.

Toivoisin että myyntiin tulisi myös Tillsammans paita ilman mainoksia. Voisin maksaa siitä tänä kautena ihan tuon saman 350e vaikka sillä ei olisi pelattukaan mutta mainospaitaa en itselleni halua.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Yksi rakkaimmista ystävistäni, jonka kanssa olemme käyneet vuosia koti- ja vierasmatseissa, menehtyi kesällä nopeasti puhjenneen ja edenneen sairauden takia. Ja aivan liian nuorena. IFK oli ideoinut häntä kunnioittaen täälläkin parjatun Linnavallin ja joukkueen kapteeniston kanssa ns. viimeiseksi muistoksi upeat paidat hänen nimensä mukaan, joilla treenasivat kesällä. Toivat puhtia ja voimia kuulemma ihan perkeleesti. Voisi tavallaan olla Just nyt hymyilyttää- ketjunkin matskua tämä, sillä itselleni on ihan sama voitetaanko me mestaruutta tänä vuonna, sillä tällaiset eleet tekevät yksinään todella ylpeäksi olla osana IFK-perhettä. Tuo Tillsammans kolahtaa siksi ainakin itseeni. Tärkeä muistutus siitä, mikä loppupeleissä on tärkeintä, vaikkei loppupeleihin aina mentäisikään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetken mietin että olisin ostanut tuon vuosiluvun kera, eli Leskisen paidan. Jätän väliin kun noita paitoja alkaa olemaan eikä ole tietoa lopullisesta toteutuksesta. Uskoisin sen olevan HIFK:n tietäen paljon hienompi kuin nuo muokatut kuvat joihin on vain vaakunan tilalle täräytetty tuo Tillsammans - HIFK logo.

Toivotaan, että toteutus hoidetaan tyylillä, mutta en mä kovin paljon yllättyisi, vaikka lopputuote olisi tuon näköinen. Riippuu tietysti siitä, onko idea keksitty vasta pari päivää sitten vai jo viime vuonna. Toisaalta olisi luullut, että paidasta olisi ollut nyt nähtyjä parempia promokuvia, jos se olisi suunniteltu ajat sitten. Tuollaisenaan paita näyttää huomattavan paljon änäristä kopioidulta.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Toivotaan, että toteutus hoidetaan tyylillä, mutta en mä kovin paljon yllättyisi, vaikka lopputuote olisi tuon näköinen. Riippuu tietysti siitä, onko idea keksitty vasta pari päivää sitten vai jo viime vuonna. Toisaalta olisi luullut, että paidasta olisi ollut nyt nähtyjä parempia promokuvia, jos se olisi suunniteltu ajat sitten. Tuollaisenaan paita näyttää huomattavan paljon änäristä kopioidulta.
No ei sekään haittaisi. Minusta tuo logo hukkuu noihin mainoksiin ja paita näyttää sekavalta tekeleeltä. Katsotaan mitä sieltä tulee. Yleensä ovat tosiaan onnistuneet erittäin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Juubelii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan, että toteutus hoidetaan tyylillä, mutta en mä kovin paljon yllättyisi, vaikka lopputuote olisi tuon näköinen. Riippuu tietysti siitä, onko idea keksitty vasta pari päivää sitten vai jo viime vuonna. Toisaalta olisi luullut, että paidasta olisi ollut nyt nähtyjä parempia promokuvia, jos se olisi suunniteltu ajat sitten. Tuollaisenaan paita näyttää huomattavan paljon änäristä kopioidulta.

Tämä viimeinen lause. Kuva ei ole itse löytämäni, vaan kaverin lähettämä ja alkuperä täten tuntematon.
 

Liitteet

  • IMG_20210318_145812_801.jpg
    IMG_20210318_145812_801.jpg
    74,7 KB · kertaa luettu: 384

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nyholm ja Rantanen poikkeuksellisesti kehuvat IFKta ja erityisesti Pikkaraista ja ovat pahoillaan, että koronan takia ei todennäköisesti nähdä sitä mihin tämä joukkue olisi pystynyt.

Kyllähän tästäkin välittyy epäusko, että kahden viikon tauko tässä vaiheessa kautta tuo mahdolliseen mestaruusjunaan ison töyssyn raiteille.

 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Yksi rakkaimmista ystävistäni, jonka kanssa olemme käyneet vuosia koti- ja vierasmatseissa, menehtyi kesällä nopeasti puhjenneen ja edenneen sairauden takia. Ja aivan liian nuorena. IFK oli ideoinut häntä kunnioittaen täälläkin parjatun Linnavallin ja joukkueen kapteeniston kanssa ns. viimeiseksi muistoksi upeat paidat hänen nimensä mukaan, joilla treenasivat kesällä. Toivat puhtia ja voimia kuulemma ihan perkeleesti. Voisi tavallaan olla Just nyt hymyilyttää- ketjunkin matskua tämä, sillä itselleni on ihan sama voitetaanko me mestaruutta tänä vuonna, sillä tällaiset eleet tekevät yksinään todella ylpeäksi olla osana IFK-perhettä. Tuo Tillsammans kolahtaa siksi ainakin itseeni. Tärkeä muistutus siitä, mikä loppupeleissä on tärkeintä, vaikkei loppupeleihin aina mentäisikään.

Upea ele! Osanottoni menetyksestäsi.

Mulla on itselläni vastaavanlainen kokemus IFK:n tuesta. Jouduin alkukesästä 2018 avosydänleikkaukseen, joka pelotti niin perkuleesti ja olin sen johdosta mieleni kanssa aika syvissä vesissä tuon kevään kun leikkausta odottelin. Muutama viikko ennen leikkausta Tobbari kävi tuomassa mulle tsemppiterveiset koko jengiltä. Tippa tuli linssiin ja sain tuosta voimaa ihan mielettömästi. Ja täällä ollaan vieläkin! Kuva tuosta tässä liitteenä. Rinnassa on iso arpi ja kun sitä peilistä kattelen niin aina tulee tuo tsemppi mieleen. En gång, alltid.
 

Liitteet

  • F58282FF-7E94-4B11-9856-F063FC5F5662.jpeg
    F58282FF-7E94-4B11-9856-F063FC5F5662.jpeg
    111,3 KB · kertaa luettu: 362

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tämä viimeinen lause. Kuva ei ole itse löytämäni, vaan kaverin lähettämä ja alkuperä täten tuntematon.
Tuo Tillsammans logo tuo mulle enemmän mieleen Oshawa Generalsin kuin Wildin. Taitaa koko värimaailma mennä yks yhteen...
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kölli muistelee.


Urheilutoimenjohtaja Jarmo Kekäläinen kommentoi Helsingin Sanomissa, että Kortelainen "ansaitsee satojatuhansia, muttei pysty täyttämään sitä roolia, jota hänelle on ajateltu".

– Tilanne oli ihan absurdi, Kortelainen tokaisee.

– Valmennus ja Keku eivät halunneet pitää minua, mutta (HIFK:n) hallitus antoi kiellon myymiselle.

Kekäläinen olisi halunnut lähettää Kortelaisen HPK:hon vaihdossa karskiin ja tehokkaaseen Toni Mäkiahoon.

Kortelaista HPK ei innostanut, mutta agentti Matti Väisänen kyseli muilta liigaseuroilta kiinnostusta. Hjallis Harkimo nosti käden pystyyn ja toivotti tervetulleeksi Jokereihin – tuplapalkalla.

– Hjallis ymmärsi, että jos ei muuten niin ainakin markkinointimielessä kannattaa ottaa, Kortelainen toteaa.

– Olisin siinä tilanteessa voinut mennäkin. Olin niin vittuuntunut.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kölli muistelee.


Urheilutoimenjohtaja Jarmo Kekäläinen kommentoi Helsingin Sanomissa, että Kortelainen "ansaitsee satojatuhansia, muttei pysty täyttämään sitä roolia, jota hänelle on ajateltu".

– Tilanne oli ihan absurdi, Kortelainen tokaisee.

– Valmennus ja Keku eivät halunneet pitää minua, mutta (HIFK:n) hallitus antoi kiellon myymiselle.

Kekäläinen olisi halunnut lähettää Kortelaisen HPK:hon vaihdossa karskiin ja tehokkaaseen Toni Mäkiahoon.

Kortelaista HPK ei innostanut, mutta agentti Matti Väisänen kyseli muilta liigaseuroilta kiinnostusta. Hjallis Harkimo nosti käden pystyyn ja toivotti tervetulleeksi Jokereihin – tuplapalkalla.

– Hjallis ymmärsi, että jos ei muuten niin ainakin markkinointimielessä kannattaa ottaa, Kortelainen toteaa.

– Olisin siinä tilanteessa voinut mennäkin. Olin niin vittuuntunut.
Mielenkiintoista, että Keklua närästi Köllin palkka ja että hän olisi halunnut mieluummin ”karskin ja tehokkaan” Mäkiahon. Samainen Mäkiaho sitten vähän myöhemmin pelasi meillä useamman vuoden aika tehottomasti nauttien todella isoa palkkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös