HIFK:n mediaketju

  • 1 465 897
  • 5 826

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Bättre Folk -podi ja itse Karavaanari äänessä:


Vaikka Nybondaksesta ei tykkäisi niin kannattaa tuo kuunnella. Todella mielenkiintoinen haastattelu kaikkinensa!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nyt on sekä Hämeen Sanomat että Iltalehti uutisoinut samasta asiasta (tosin Iltalehden jutussa ei tainnut olla uutta, ts. olikohan lähde Hämeen Sanomat).
Olisi varmaan paikallaan HIFK:n kommentoida, ettei spekulointi pääse ottamaan yliotetta koko jengin pelaamisesta.
Siis joko kieltää koko juttu huhuna, antaen työrauhan jengille tai sitten vahvistaa asian.
Vahvistamalla asian, saa myös työrauhan ja etua uusissa neuvotteluissa ja mahdollisten kausikorttien myynnissä ensi kaudelle.
Jos kieltää ja myöhemmin paljastuu ettei pidä paikkaansa, ei ole vaihtoehto.
Olemalla hiljaa, jos paljastuu että sopimus on jo tehty, ei myöskään voita mitään.
Tiedottaminen tässä vaiheessa on ainoa oikea tapa menetellä.
Nimim. "Kädet pois taskuista."
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nyt on sekä Hämeen Sanomat että Iltalehti uutisoinut samasta asiasta (tosin Iltalehden jutussa ei tainnut olla uutta, ts. olikohan lähde Hämeen Sanomat).
Olisi varmaan paikallaan HIFK:n kommentoida, ettei spekulointi pääse ottamaan yliotetta koko jengin pelaamisesta.
Siis joko kieltää koko juttu huhuna, antaen työrauhan jengille tai sitten vahvistaa asian.
Vahvistamalla asian, saa myös työrauhan ja etua uusissa neuvotteluissa ja mahdollisten kausikorttien myynnissä ensi kaudelle.
Jos kieltää ja myöhemmin paljastuu ettei pidä paikkaansa, ei ole vaihtoehto.
Olemalla hiljaa, jos paljastuu että sopimus on jo tehty, ei myöskään voita mitään.
Tiedottaminen tässä vaiheessa on ainoa oikea tapa menetellä.
Nimim. "Kädet pois taskuista."

Muistatko sen paskamyrskyn minkä Salmelainen sai viime kerrasta (Selin->Pikkarainen) osakseen, kun julkaisi kesken kauden?

Fanit ja kaiken maailman hoki-kommenttaattorit oli kertomassa kuinka näin ei olisi pitänyt tehdä. Ja Salmelainen taisi itse jossain haastattelussa sanoa, ettei halunnut huhumyllyn häiritsevän joukkuetta. Teki juuri kuten ehdotat.

Mutta ei kelvannut, niin tuskin kommentoi Tobias vähään aikaan yhtään mitään.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Muistatko sen paskamyrskyn minkä Salmelainen sai viime kerrasta (Selin->Pikkarainen) osakseen, kun julkaisi kesken kauden?

Fanit ja kaiken maailman hoki-kommenttaattorit oli kertomassa kuinka näin ei olisi pitänyt tehdä. Ja Salmelainen taisi itse jossain haastattelussa sanoa, ettei halunnut huhumyllyn häiritsevän joukkuetta. Teki juuri kuten ehdotat.

Mutta ei kelvannut, niin tuskin kommentoi Tobias vähään aikaan yhtään mitään.
Muistan hyvin ja olihan tilanne vähän toinen sikäli, että molemmat olivat organisaatiossa. Se oli silloin.
Mutta noin minä nyt näen asian.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Muistan hyvin ja olihan tilanne vähän toinen sikäli, että molemmat olivat organisaatiossa. Se oli silloin.
Mutta noin minä nyt näen asian.

Mutta sama ”huhumyllyhän” se on. Julkaisemisesta alettiin vaan kaivaa syitä pelilliseen alakuloon vaikka oli 10 ukkoa lasaretissa.

Nyt jos julkaistaisiin ja taas alkaisi pelillinen alakulo (NHL-miehet lähtee), niin syitä etsittäisiin taas julkaisusta ja Salmelaista syytettäisiin amatööriksi, joka ei opi virheistään.

Olisin ihmeissäni jos HIFK tekee minkäälaista ulostuloa Peltosen suhteen ennen kauden päättymistä.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai toi Karavaanari ole jotenkin palaamassa pysyvästi valokeilaan?! Olin jo lähes onnistunut unohtamaan koko turhakkeen, mutta jostain syystä ponnahtanut kuin Kasper-nukke (jonka senkin jo ehtinyt unohtamaan) muistuttelemaan katovuosista.

Tässä on veijari, joka on aikaansaanut paljon tuhoa paitsi edareissa, niin myös Suomi-kiekossa laajasti pilaamalla ison joukon lupaavien junnujen uria. Hallinnoi HIFK-logon alla laajalla säteellä junnujengejä, joista kerättiin lupaavimmat epäpätevään valmennukseen puremaan tuppia. Joukkueita ”ylimiehitettiin” (A-C-junnut) vain osan saadessa kehityksen edellyttämää peliaikaa jne. Mutta, eipähän ainakaan menneet kilpaileviin (pikku)seuroihin
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Eiköhän tuo Nybari uutisointi ole joko puheenaiheen ja huomion siirtämistä tuosta Villen huhusta tai yksinkertaisesti uutisointia muiden aiheiden puutteesta johtuen. Jotain pitää kirjoittaa faneille tässä ikävässä ajassa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tuo Nybari uutisointi ole joko puheenaiheen ja huomion siirtämistä tuosta Villen huhusta tai yksinkertaisesti uutisointia muiden aiheiden puutteesta johtuen. Jotain pitää kirjoittaa faneille tässä ikävässä ajassa.

Sieltähän on tulossa iso liuta muita haastateluita. Sama hommahan nähtiin viime keväänä, kun pudotuspelit jäivät pelaamatta. En usko, että tällä on tekemistä ensi kauden valmennuksen kanssa.

Nybarin juttuja oli mielenkiintoista kuunnella. Rafalskin mahdollisesta HIFK:hon paluusta ei kysytty, eli joudumme odottamaa luvattuja muistelmia.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Ei kai toi Karavaanari ole jotenkin palaamassa pysyvästi valokeilaan?! Olin jo lähes onnistunut unohtamaan koko turhakkeen, mutta jostain syystä ponnahtanut kuin Kasper-nukke (jonka senkin jo ehtinyt unohtamaan) muistuttelemaan katovuosista.

Tässä on veijari, joka on aikaansaanut paljon tuhoa paitsi edareissa, niin myös Suomi-kiekossa laajasti pilaamalla ison joukon lupaavien junnujen uria. Hallinnoi HIFK-logon alla laajalla säteellä junnujengejä, joista kerättiin lupaavimmat epäpätevään valmennukseen puremaan tuppia. Joukkueita ”ylimiehitettiin” (A-C-junnut) vain osan saadessa kehityksen edellyttämää peliaikaa jne. Mutta, eipähän ainakaan menneet kilpaileviin (pikku)seuroihin

Samaa pelästyin kun ensin oli jakamassa kultasormuksia ja sitten vielä haastatteluissa kertomassa menestyksen vuosistaan...
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Podivieraana Big Joe:

 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Laitetaan varmuuden vuoksi tännekin ettei potentiaaliset lahjoittajat missaa. Uskon että tässä on taustalla tukea koko organisaatiota mutta näinhän se on tyylikästä tehdä.

Kolleille ja seuran muille junnu jengeille voi tehdä lahjoituksen. 50e lahjoituksista mainoksen mukaan saa 2 lippua IFK:n Liigan jengin matsiin. Linkki vie lahjoita jäätä sivustolle.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Perjantaiseen peliin saa ostettua keräilylippuja joilla voi tukea joukkuetta/seuraa. Itse tuli ostettua pari flabaa.


 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Perjantaiseen peliin saa ostettua keräilylippuja joilla voi tukea joukkuetta/seuraa. Itse tuli ostettua pari flabaa.



Hyvä idea. Pitääpä ostaa koko perheelle.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK hallitsee mediatilaa kaikissa viestimissä printistä televisioon. !!

Lätkä olisi imagohaitalta säästynyt ja saanut samalla toiveidensa mukaan laajennettua liiketoimintaa, ja vieläpä ydinbisnekseen, eli urheiluviihteen myymiseen, kun olisi aikanaan ottanut futiksen veikkausliigajengin hoitaakseen. Synergiat selvät: myynti olisi myynyt kesät talvet, ja uskon, että jos sen olisi tehnyt lätkä-HIFK:n tapainen uskottava ja osaava organisaatio, homma olisi toiminut ja nyt - näiden sekoiluiden sijaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Onkos jengille tullut tota virtuaalisen pregame-studion linkkiä sähköpostiin vielä? Itelle ei oo tullut.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ilmeisesti aika paljon osallistujia ja moni ostin lipun, sillä itse en ainakaan päässyt sisään koska kapasiteetti osallistujien osalta oli jo ylitetty. Osaako joku sanoa paljonko oli porukkaa?

Ja ei haittaa vaikka en päässyt, lämmittää mieltä että useat ostivat lipun!
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti aika paljon osallistujia ja moni ostin lipun, sillä itse en ainakaan päässyt sisään koska kapasiteetti osallistujien osalta oli jo ylitetty. Osaako joku sanoa paljonko oli porukkaa?

Ja ei haittaa vaikka en päässyt, lämmittää mieltä että useat ostivat lipun!
Itse en ostanut lippua mutta ihmettelin tota että Zoomia (vai mikä olikaan, en muista) käytettiin alustana. Ihan yhtä lailla ois voinut laittaa esim yksityisen Youtube liven tms johon linkin laittaa, olisi varmasti ollut kaikille helpompi ratkaisu eikä mitään rajoja olisi tullut vastaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös