HIFK:n mediaketju

  • 1 470 810
  • 5 845

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtava mainoskampanja. Jokaisesta mainoksesta, jokaisesta numerosta tulee samantien mielikuva. Kohta pelataan taas!
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Bongasin kamrat-mainoksen, jossa komeili numero #10.


Eikös se toinenkin Esa pelannut kympillä, se viidellä sormuksella varustettu Grillimaisteri.

"Kenelle pelinumerot kuuluvat" -ketju aikojen takaa tiesi kympin kuuluneen ainakin seuraaville virtuooseille: Antti Ravi, Matti Forss, Esa Tikkanen, Darren Boyko, Johan Davidsson, Luciano Borsato sekä tuulennopea Joakim Eriksson. Itselle mainituista nimistä korostuu starcatinkin mainitsema Darren "Puikko" Boyko.

e. niin, ja tietysti ilmalan oma chippendale, J.Karalahti.
 
Viimeksi muokattu:

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kenelle pelinumerot kuuluvat" -ketju aikojen takaa tiesi kympin kuuluneen ainakin seuraaville virtuooseille: Antti Ravi, Matti Forss, Esa Tikkanen, Darren Boyko, Johan Davidsson, Luciano Borsato sekä tuulennopea Joakim Eriksson. Itselle mainituista nimistä korostuu starcatinkin mainitsema Darren "Puikko" Boyko.

Niin ja eikös 10llä pelannut myös comeback -kaudellaan eräskin Hjallikselle riisuuntunut puolustajaluopio, kenen nimeä tässä yhtedessä ei tulla muistamaan.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa. Ällistyttävän aliarvostettu tuntuu olevan #10. Oli minun lapsuusvuosien suuria sankareita ja esikuvia. Mahtavaa, että seurakin tätä ikonia muistaa.

Hienoa kuulla, että #10 kuuluu myös tuohon mainoslistaan. Mulle Boyko kuuluu samaan sarjaan kuin vaikkapa Kölli ja Sakke. Ei ehkä ihan paitakattoon-tasoa (en olisi tosin boykon jäädytystäkään vastustanut), mutta silti ehdottomia seuralegendoja. Ehkä Darreninkin paita saattaisi katosta löytyä, jos hänen aikanaan olisi mestaruus tullut. Kuitenkin yli 10 kautta liigassa, ja vain IFK:ssa, eikä pistesaldoakaan tarvitse hävetä.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
De Santis ja Block hajoilevat nyt jo Ramin koviin treeneihin..

Tuo "JuGi_Caesarin" heittämä tyypillinen suomalainen pessimismihuumori tuskin iskee noihin jätkiin. Ois paljon parempi heitto, jos siinä lukisi "long post-season" eikä "long off-season" :P

Itse tuo Blockin postaus kuulostaa hyvältä, jengi treenaa todellakin täysillä.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joustokaukalosta tarinaa
HIFK aloittaa kiekkokautensa aiempaa turvallisemmassa kaukalossa | Yle Uutiset | yle.fi

Laitaa on madallettu 15cm, aika merkittävä ero korkeudessa. Purkukiekkoja suuntautuu jatkossa enemmän vaihtopenkille. Vai onko kyseessä sama korkeus jossa ylin osa on nyt vain pehmustettu, niin sen täytyy olla.

Pleksitkin joustavaa materiaalia?
Eikös se pleksi jousta kokonaisuudessaan taaksepäin vai mikä uusi materiaali tähän on kehitetty johon pelaajan kypärä uppoaa taklatessa sisään. :)

_
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Laitaa on madallettu 15cm, aika merkittävä ero korkeudessa. Purkukiekkoja suuntautuu jatkossa enemmän vaihtopenkille. Vai onko kyseessä sama korkeus jossa ylin osa on nyt vain pehmustettu, niin sen täytyy olla.

Itse ymmärtäisin tämän niin että kokonaiskorkeus on pysynyt samana mutta pleksin osuutta on lisätty tuon 15cm verran. Siitähän ne pahimmat loukkaantumiset ovat tulleet kun pää on osunut siihen betonilaitaan eikä kivikovaan lasiin.
Nyt kumpikin materiaali on joustavampaa kuin aikaisemmin.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Tuota... Miksi tuossa IFK:n uudessa mainoksessa on mukana #10? Eikös tämä ollut aikoinaan jonkun paskahousun numero? Nimeä en vain nyt muista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuota... Miksi tuossa IFK:n uudessa mainoksessa on mukana #10? Eikös tämä ollut aikoinaan jonkun paskahousun numero? Nimeä en vain nyt muista.
Niin ja paskahousulla oli myös #3 ja #2. Eipä vedetä nyt koko kymppiä viemäriin yhden varpusparven mukana. Kaikki fanit eivät ole syntyneet 90-luvulla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuota... Miksi tuossa IFK:n uudessa mainoksessa on mukana #10? Eikös tämä ollut aikoinaan jonkun paskahousun numero? Nimeä en vain nyt muista.

Oli, mutta onneksi myös mm. Darren Boykon numero. Tähän mennessä bongattuna #5, #16, #20, #22, #64.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hassu... Se on Esa Isakssonin numero. Meitä kannattajia on monenikäisiä :)
Mulle se on Matti Forss, mutta mä olenkin seuraavaa aaltoa.

Ja eniten noista kamrateista sykähdyttää #17. Kun näin tuon mainoksen ja numeron, niin tulvahti mieleen monet muistot nuoruudessa seuratuista peleistä. Hieno idea ja hieno kamppis kaiken kaikkiaan.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
heh, oletpa onnistunut paidat hankkimaan :)
Ostaessasi et varmaan voinut kuvitella kenestäkään että pelaisivat joskus narreissa, tai no Kousasta korkeintaan...
Kasipaitaa on kantanut eräs toinenkin loikkari, jonka siirto aikoinaan aloitti aloitti liikenteen välillä HIFK-Jokerit pienen tauon jälkeen uudestaan ja nimenomaan Nordikselta poispäin. Käviäpä tämä "iskariot" meillä hiljattain valmentamassakin..
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kasipaitaa on kantanut eräs toinenkin loikkari, jonka siirto aikoinaan aloitti aloitti liikenteen välillä HIFK-Jokerit pienen tauon jälkeen uudestaan ja nimenomaan Nordikselta poispäin. Käviäpä tämä "iskariot" meillä hiljattain valmentamassakin..

nojoo, totta.
Jotenkin ajattelin vain kun tässä yhteydessä asia tuotiin esille että kyseessä on ilman muuta Kousa. Voisinhan kyseessä olla paluun tehnyt Salmelainenkin...
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mulle se on Matti Forss, mutta mä olenkin seuraavaa aaltoa.

Ja eniten noista kamrateista sykähdyttää #17. Kun näin tuon mainoksen ja numeron, niin tulvahti mieleen monet muistot nuoruudessa seuratuista peleistä. Hieno idea ja hieno kamppis kaiken kaikkiaan.

Me ollaan sitten varmaan samaa ikäluokkaa, kun ihan samat mielikuvat minullekin tulee.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hyvä kamppis jälleen.

Bongattuna. #17,#22, #64, #23 ja #35.

Numero 7 pitää vielä etsiä, jotta voin mennä kumartamaan sitä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mulle #10 on Boyko. Löytyi kyllä myös #10 pelipaita mistä tänään revin nimen irti...

Kyllä kymppi on ja tulee aina olemaan Boyko. Poliisin tytär pilasi kolmosen, siihen assosioin hänet.

Ja loistava kamppanja, narrit selittelee lehdissä sekoilujaan ja aina niin ihuna ja loistava IFK loistaa esimerkkinä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös