HIFK:n mediaketju

  • 1 469 733
  • 5 844

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eipä tällaisia tarvitse anteeksi pyydellä. Katselin tuon jo aikaisemmin ja kyllähän siitä saa surullisen ja todellisen kuvan, millaisella tasolla HIFK:n toiminta on ollut. Kojo kykeni tekemään suuren muutoksen, mutta valitettavasti perintö tuhottiin perinteisellä sekoilulla hyvin nopeasti. Ei siinä pelkkä peileihin katseleminen auta, vaan pitäisi ymmärtää, mitä niistä peileistä näkyy ja toimia sen mukaan. Nyt olisi jälleen tarve Kojon kaltaiselle ravistelijalle, koska Peltosen jatkaessa mikään ei tule isossa kuvassa muuttumaan, vaikka kuinka käänneltäisi kiviä.

Kojo myös kertoo, että toiminta on muuttunut autoritäärisestä erilaiseksi joten en usko tälläisen muuttavan mitään.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaipa tuo jotain kertoo, että IFK:n menestyshetket viimeisen 30 vuoden aikana ovat olleet tuollaisia yksittäisiä yhden kauden, korkeintaan parin, pätkiä ja niiden taustalla ovat olleet IFK-kulttuurin ulkopuolelta tuodut tyypit (Kekäläinen, Westerlund&Summanen, Kojo, Törmänen). Organisaation ja johdon mukavuusalue on kuitenkin tuo IFK-piirin oma country club -meininki, johon urheilullinen menestys ei erityisemmin ainakaan tilastojen perusteella kuulu.
 
Viimeksi muokattu:

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli juttu vastaan ja linkki niille, joita saattaa kiinnostaa, mitä HIFK-ääni Hermanni Seppälä tekee työurallaan nykyisin. Näkeeköhän edelleen, että pelaajien reput on pakattu pitkää matkaa varten vastustajajoukkueen hyökkäyspäähän?

 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Hiljaisuutta nettisivuilla ja somessa saattaa osaltaan selittää se, että tiedotuspäällikkö Eetu Hyvärinen on päättänyt siirtyä uusiin haasteisiin. Kertoo asiasta itse somessa.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hiljaisuutta nettisivuilla ja somessa saattaa osaltaan selittää se, että tiedotuspäällikkö Eetu Hyvärinen on päättänyt siirtyä uusiin haasteisiin. Kertoo asiasta itse somessa.

En osaa pitää tätä välttämättä negatiivisena juttuna. Heikohkoa oli mielestäni IFK:n viestintä viime vuosina.

Kaikkea hyvää jatkoon toki.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä ei ole edes saatu tiedotetta siitä että Linnavalli lähti pari vuotta sitten ja nyt jo oppipoikakin vaihtaa maisemaa. Vaikkei tuo nyt mikään tunnetuin rooli ole, niin mielestäni näissäkin pitäisi ne jäähyväiset hoitaa asiaankuuluvalla tiedotteella.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Axa is back! Kollien sivut olivat aikanaan mielilukemistani
IFKn sivuilla:
”Eetu on HIFK:n näköinen ammattimies, jonka kädenjälki oli kaikissa hankkeissa vertaansa vailla. Koko organisaatio haluaa kiittää Eetua arvokkaasta ja pyyteettömästä työstä. Hattu päästä ja tsemppiä uusiin haasteisiin”, sanoo HIFK:n toimitusjohtaja Markus Lindström.

Missäköhän Lindsröm on sanonut noin pitkän setin / puhunut noin pitkään? Veikkaan silti, että teksti on jonkin seurassa olevan sisällöntuottajan käsialaa, johon Markus on vain vastannut "joo toi käy".
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missäköhän Lindsröm on sanonut noin pitkän setin / puhunut noin pitkään? Veikkaan silti, että teksti on jonkin seurassa olevan sisällöntuottajan käsialaa, johon Markus on vain vastannut "joo toi käy".
Itse jutunhan on kirjoittanut Axa itse. Jotenkin hauskaa että kaveri kenen työt eivät edes ole vielä alkaneet on pistetty kirjoittamaan itse oman rekrynsä julkistus.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Axa is back! Kollien sivut olivat aikanaan mielilukemistani
Erittäin positiivinen uutinen! Ei olisi Axa tullut edes mieleen.
Samoin olen todella tyytyväinen tästä. Viestintä on jatkossa todella hyvissä käsissä.
Kysyn ihan vilpittömästi, koska en Fahleria itse tunne niin onko hänellä kompetenssia tuohon Hyvärisen pestiin? Muistan itsekin miehen hienon päivätyön Kollien eteen, mutta muuten tuntematon suuruus minulle.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kysyn ihan vilpittömästi, koska en Fahleria itse tunne niin onko hänellä kompetenssia tuohon Hyvärisen pestiin? Muistan itsekin miehen hienon päivätyön Kollien eteen, mutta muuten tuntematon suuruus minulle.
Axa kuvailee itse omaa urakehitystään näin:
Työskentelin kaudella 1995-96 Kalajoen Junkkarien vasempana pakkina. Se oli Mestis-historian kaikkien aikojen huonoin joukkue: lopputuloksena kaksi voittoa, 42 tappiota ja putoaminen kakkosdivariin. Tein johtopäätökset ja siirryin ruumisautonkuljettajaksi Hautaustoimisto Mikko Monoselle.
Eli meidämmies.
Mutta joo, hyvä äijä, hyvä valinta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kysyn ihan vilpittömästi, koska en Fahleria itse tunne niin onko hänellä kompetenssia tuohon Hyvärisen pestiin? Muistan itsekin miehen hienon päivätyön Kollien eteen, mutta muuten tuntematon suuruus minulle.

Kompetenssista en sinällään osaa sanoa, mutta ainakin mainostoimistojen maailmasta miehellä on tanakka kokemus:


Varsinkin äänituotannoista näyttää löytyvän vankkaa osaamista:



Ja toki mainitut Kollien aiemmat sivut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös