Bongasin kamrat-mainoksen, jossa komeili numero #10.
Eikös se toinenkin Esa pelannut kympillä, se viidellä sormuksella varustettu Grillimaisteri.
"Kenelle pelinumerot kuuluvat" -ketju aikojen takaa tiesi kympin kuuluneen ainakin seuraaville virtuooseille: Antti Ravi, Matti Forss, Esa Tikkanen, Darren Boyko, Johan Davidsson, Luciano Borsato sekä tuulennopea Joakim Eriksson. Itselle mainituista nimistä korostuu starcatinkin mainitsema Darren "Puikko" Boyko.
Niin ja eikös 10llä pelannut myös comeback -kaudellaan eräskin Hjallikselle riisuuntunut puolustajaluopio, kenen nimeä tässä yhtedessä ei tulla muistamaan.
Hienoa. Ällistyttävän aliarvostettu tuntuu olevan #10. Oli minun lapsuusvuosien suuria sankareita ja esikuvia. Mahtavaa, että seurakin tätä ikonia muistaa.
De Santis ja Block hajoilevat nyt jo Ramin koviin treeneihin..
Laitaa on madallettu 15cm, aika merkittävä ero korkeudessa. Purkukiekkoja suuntautuu jatkossa enemmän vaihtopenkille. Vai onko kyseessä sama korkeus jossa ylin osa on nyt vain pehmustettu, niin sen täytyy olla.
Niin ja paskahousulla oli myös #3 ja #2. Eipä vedetä nyt koko kymppiä viemäriin yhden varpusparven mukana. Kaikki fanit eivät ole syntyneet 90-luvulla.Tuota... Miksi tuossa IFK:n uudessa mainoksessa on mukana #10? Eikös tämä ollut aikoinaan jonkun paskahousun numero? Nimeä en vain nyt muista.
Tuota... Miksi tuossa IFK:n uudessa mainoksessa on mukana #10? Eikös tämä ollut aikoinaan jonkun paskahousun numero? Nimeä en vain nyt muista.
Tuota... Miksi tuossa IFK:n uudessa mainoksessa on mukana #10? Eikös tämä ollut aikoinaan jonkun paskahousun numero? Nimeä en vain nyt muista.
#1, #16, #20, #23, #35, #64Tähän mennessä bongattuna #5, #16, #20, #22, #64.
Mulle #10 on Boyko. Löytyi kyllä myös #10 pelipaita mistä tänään revin nimen irti...
Ei se niin vaarallista ole. Mulla on 3, 8 ja 25 kaapissa. Ja pysyvät siellä.
Mulle se on Matti Forss, mutta mä olenkin seuraavaa aaltoa.Hassu... Se on Esa Isakssonin numero. Meitä kannattajia on monenikäisiä :)
Kasipaitaa on kantanut eräs toinenkin loikkari, jonka siirto aikoinaan aloitti aloitti liikenteen välillä HIFK-Jokerit pienen tauon jälkeen uudestaan ja nimenomaan Nordikselta poispäin. Käviäpä tämä "iskariot" meillä hiljattain valmentamassakin..heh, oletpa onnistunut paidat hankkimaan :)
Ostaessasi et varmaan voinut kuvitella kenestäkään että pelaisivat joskus narreissa, tai no Kousasta korkeintaan...
Kasipaitaa on kantanut eräs toinenkin loikkari, jonka siirto aikoinaan aloitti aloitti liikenteen välillä HIFK-Jokerit pienen tauon jälkeen uudestaan ja nimenomaan Nordikselta poispäin. Käviäpä tämä "iskariot" meillä hiljattain valmentamassakin..
nojoo, totta.
Jotenkin ajattelin vain kun tässä yhteydessä asia tuotiin esille että kyseessä on ilman muuta Kousa. Voisinhan kyseessä olla paluun tehnyt Salmelainenkin...
Mulle se on Matti Forss, mutta mä olenkin seuraavaa aaltoa.
Ja eniten noista kamrateista sykähdyttää #17. Kun näin tuon mainoksen ja numeron, niin tulvahti mieleen monet muistot nuoruudessa seuratuista peleistä. Hieno idea ja hieno kamppis kaiken kaikkiaan.
Mulle #10 on Boyko. Löytyi kyllä myös #10 pelipaita mistä tänään revin nimen irti...