Olen ruoskinut IFKn mediatiimiä, mutta kehut pitää antaa aina, kun on niiden paikka. Tämä Melartin jatkosopimus-video tarinan kera oli minuun makuuni nappionnistuminen tiimiltä, joten hatunnosto. Toivottavasti saisi lisää tällaista materiaalia.
Ainakaan vielä. Yleensähän Muulin jatkot on venynyt aika pitkälle kesään pl. se edellinen jatkopaperi. Joku vuosi taidettiin esim. juhannuksena vasta julkaista jatkosopimus.Sisälsiköhän tuo loppu myös selkeän infon siitä, että Muulin kans ei jatketa.
Olen ruoskinut IFKn mediatiimiä, mutta kehut pitää antaa aina, kun on niiden paikka. Tämä Melartin jatkosopimus-video tarinan kera oli minuun makuuni nappionnistuminen tiimiltä, joten hatunnosto. Toivottavasti saisi lisää tällaista materiaalia.
Oli erittäin hyvä haastis. Jonkun verran itsellenikin uusia juttuja.Göran Stubb 90 vuotta. Isot onnittelut seuran suuruuden luojalle. Iltalehden jutussa Göran nostaa esille myös Heikki Järnin merkityksen.![]()
Hän pelasti HIFK:n
Göran Stubb, 90, on Suomen jääkiekkohistorian merkittävimpiä ja kiistatta myös parhaimpia johtajia.www.iltalehti.fi
Nyt laitettu someen julkaisu.Olisi kyllä IFK:lta mielekästä onnitella joissakin medioissa Stubbia kuten on muistettu onnitella ex-pelaajienkin merkittävistä syntymäpäivistä.
Yksi isoimmista nimistämme, IFK:n suuruuden luoja! Göran on yhä sydämeltään IFK:n miehiä ja käy edelleen 90-vuotiaana varmaan kaikissa kotipeleissä.
Update: Tulihan se onnittelu sieltä, hieno juttu.
Eli kassakaapissa on siis julkaistava jatkodiili? Onko joku muuten ehtinyt kuuntelemaan Joonas Raskin vierailua Liiga Without a Map -podcastissa? Itse olen 2,5 jaksoa tuota podia kuunnellut, mutta Hovisen vierailua lukuun ottamatta on jaksot jäänyt kesken. Ei vain ole oma juttu selvästikään.Toivottavasti seuraavan himamatsin tulos on toivotunlainen, jotta voivat julkasta heti paikanpäällä seuraavan.